Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Jeetje, ik heb Diana’s video net gezien maar wel jammer dit. Ik snap wel dat als je zo’n levensstijlswitch maakt het, zeker in het begin, wel eens mis kan gaan en het is wel eerlijk dat ze dat laat zien en toegeeft.
Maar de hoeveelheid die ze alsnog koopt begint wel bizar te worden… ik heb haar de afgelopen paar keren verdedigd maar zou ze zelf niet ergens denken “heb ik dit wel echt nodig?”. En dan ook zoveel miskopen en dingen waarvan ze eigenlijk bij voorbaat al weet dat ze niet bij haar passen. Het komt allemaal erg ondoordacht over voor iemand die probeert bewust bezig te zijn. Ik hoop dat ze ervan leert.

11 likes

Inderdaad. Heb dat ook een beetje met Roosmarijn Koster. Die koopt dan wel alleen maar kringloop en vintage, maar moet je dan echt elke week spullen kopen? Volgens mij loop je dan een beetje je doel voorbij…

4 likes

Ja, dat snap ik ook niet zo goed. Wat ik ook zo gek vind is dat ze bijna iedere vlog zegt dat ze niet zoveel te besteden heeft, maar vervolgens wel echt veel in de kringloop of op de markt koopt :thinking:

4 likes

Als het echt van een kringloop is vind ik het in deze hoeveelheid ook opmerkelijk, maar minder storend.
Van een of andere webshop allerlei rommel bestellen die verpakt en verzonden moet worden, van ver weg moet komen en dan ook nog eens “oeps”, nieuwe fast fashion is vind ik toch echt wel zijn doel voorbij schieten. Nogmaals, erg ondoordacht.

2 likes

EN DAT ZEG JE NU PAS???!1!!

3 likes

Sophie Hol en haar kledingkast. 14 winterjassen heeft ze :joy:

4 likes

Ik zie het probleem niet.

(groetjes van mijn 41 jassen)

6 likes

41 jassen van de Primark?

1 like

Nul.

2 likes

Krijg hier keuzestress van

1 like

Eric(cos) plaatst net deze op Instagram. Dit waren een van de eerste youtubers (+Nikkie, Mascha en Thomas) die ik keek, zo grappig om te zien hoe oud iedereen is geworden en waar ze nu zijn en krijg er meteen nostalgische gevoelens van. Door de videoclip van Koen en Eric leerde ik Teske en Vera kennen en zo is de oneindige YouTube verslaving begonnen.

19 likes

Dit ziet er echt exact uit als de kledingkamer van Aimee van der pijl, daar zal ze de inspiratie wel vandaan hebben gehaald :joy:

6 likes

Jaaaa die ontmaskering, dat vond ik zo spannend toen!

2 likes

Monica Geuze is verloofd!

Edit: aldus haar story op instagram
Edit2: nevermind

6 likes

Volgens mij maakt ze een grapje hahaha

2 likes

Omg haha echt? Ik heb grapjes nooit door :flushed: .Het is maar goed dat ik niet bij rtl boulevard werk.

2 likes

Hahah nee joh ze doet zo sarcastisch

2 likes

Als mijn vriend me zo zou vragen, gooi ik ‘m van die berg af.

Oo nu kijk ik het filmpje pas met geluid. Ja dat verandert de boel hahaha

3 likes

Ik ging echt regelrecht naar het forum in de hoop wat duidelijkheid te krijgen over deze verloving, muhahaha

7 likes