Hoe zitten haar benen?
Moest even drie keer kijken maar die donkere streep op haar linkerbeen is denk ik schaduw op de muur!
En dan is haar andere been even groot als een frietje?
Heb het even zwart gemaakt haha. Ze staat gewoon met har rechterbeen (voor ons rechts) recht en die staat ook naar achter en haar linkerbeen staat scheef en naar voren.
Monica is op vakantie met de kinderen. Maar ze gaan vaker met zijn 2e weg. Ben benieuwd waar de kinderen dan zijn. Of zal er een oppas zijn bij dat hotel?
Wat denk je zelf?
Laten ze lekker urenlang alleen.
dat hotel waar Monica zit holy moly!
Dat een week vegetarisch eten zelfs een challenge kan zijn tjonge jonge er zijn zo veel alternatieven en zulke lekkere recepten te vinden.
Ja ze zei in de vlog dat ze ze meestal op het balkon zetten en de deur dichtdoen, dan kan er weinig fout gaan
Het is voor mij ook niet echt inspirerend, maar wie weet is dit voor haar best een stap. Vijf dagen vlees eten vind ik best veel. En voor haar publiek is het denk ik ook wel interessant: ik zie reacties in de trant van ‘ik zou het niet kunnen’.
Welke challenge gaat jou beter af?
- 5 dagen geen vlees eten
- bottle cap challenge
0 stemmers
Bij challenge denk ik nog steeds Real World/Road Rules challenge en alle spinoffs daarvan.
Alle andere challenges ben ik niet in geïnteresseerd.
Bij madeleine ging het toch ook goed!
Nou dankjewel voor deze opmerking.
- Het kan zijn dat ze ze niet filmt.
- Het kan zijn dat er toch ergens familie is op het eiland. Want Piet en daan waren al weg.
- Het kan ook een oppas zijn vanuit het hotel.
Mag het me toch wel afvragen hoe ze dat gedaan hebben.
Dit klopt niet wat je gedaan hebt, Ze staat vanaf ons gezien op 1 been (rechts) met haar linkerbeen krom met haar voet ter hoogte van haar bil. Daarom zie je daar ook nog huidskleur op de foto
Jaaaaaaaaa nu zie ik het! Wow ja!
Normaal lurk ik hier alleen, maar nav de discussie hierboven kon ik het niet laten om even een podcast te tippen die ik onlangs luisterde over ‘gendered’ voedsel, namelijk de een na laatste aflevering van Stuff Mom never told you. Erg interessant vond ik zelf!
Ik blijf me echt verbazen over Diana Gabriels. Dat ze ook gewoon letterlijk Jessie Maya’s intro over heeft genomen
Yallahyallaaaaahhh
Godverdomme alsof vrouwen de hele dag bonbons zitten te eten voor de televisie ofzo