Nou, als ik voor mezelf spreek⊠Ik ben perfectionistisch en wil dat alles in het leven perfect is. Ben maar een simpele zure kantoortrut, maar kan enorm boos worden als de pc traag is, want ja, de it afdeling heeft zân werk niet goed gedaan. De schilders hebben niet netjes afgewerkt, de prullenbak in het parkje is niet leeg, de peanut butter cups in de supermarkt zijn niet aangevuld en dan wil je op je luie zondag een paar youtube videos kijken en zit je je dood te ergeren aan dingen die met een klein beetje moeite dichter bij perfectie zouden komen, maar nee! Het hoeft niet perfect! Wattuh?
Ja sorry, nogmaals, zo ben ik nou eenmaal, maar zal nooit vergeten dat Mascha een hartje (of getal) van bloemen voor de verjaardag van haar zusje maakte en speciaal uit het Gooi de drukke Hella (love Hella) liet overkomen die daar perfect gestyled de bloemetjes perfect erop wilde steken en dat Mascha zei âhet hoeft toch niet zo perfect?â QUE, Madame ? Waarom wil je het niet perfect voor je zusje maken? Tuurlijk, het bloemstuk wordt de volgende dag al weggegooid en je zusje van 2 zal zich er niks van herinneren, maar hey het staat op beeld.
Babystem van Greg kan ik niet aanhoren, maar dat is iets persoonlijks. Kan de babystem van een buurman ook niet aanhoren, alsof hij te lui is om te praten en de lage stem van de vriend van een vriendin. Frank de Boer is er niets bij. Sorry, greg, itâs me.
Vloggende youtubers tijdens het rijden, itâs not me, het is de veiligheid. Telkens weer opnieuw.
Chill kleding tijdens afspraken. I know, informeel as sheit, maar ik kan er niet tegen. Ik vind, nogmaals vind, dat het niet kan. Kan zelf zo niet op afspraken verschijnen en vind het ook niet leuk als iemand anders in een joggingbroek komt âja hooiii, eigenlijk had ik willen bankhangen in mijn ongestreken joggingpak, maar ja, afspraak heâ.
Strijken, ook zoiets. Mascha vind het niet leuk, ik strijk nog net niet mân ondergoed. Ongestreken naar de supermarkt? No way!
Dit zijn van die kleine, oppervlakkige dingen waar ik me inderdaad niet over mag opwinden en moet leven en vooral laten leven, maar dan krijg je de vraag âwelke boot is de leuksteâ en krijg ik als lezer het gevoel dat feesten belangrijker is dan een boodschap uitdragen. Ik heb tot nu toe niet gereageerd, want heb er geen woorden voor.
Het is toch normaal om ergens tegen iets of iemand in te gaan wat het tegenovergestelde is van wat jij doet en waar jij in gelooft? Of ben je zoân ja-knikker die alles helemaal mooi vindt, @Hejira? Ik probeer jou vragen te begrijpen, net zoals jij de vraag stelt waarom wij zo negatief zijn en dan vooral toe te voegen dat het uit jaloezie is⊠Waarom denk je zo ĂŒberhaupt? Er wordt zo ontzettend vaak positief gecomment, begrip getoont voor youtubers waar het tijdelijk wat slechter mee gaat, Mascha wordt keer op keer gecomplimenteerd met haar uiterlijk, veel forummers zijn gek op Enzo en jou vallen alleen de negatieve posts op? Leg me uit, please.