Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ze heeft ook 1100 volgers meer dan vorige week dus ‘t werkt wel blijkbaar :stuck_out_tongue: snap zelf alleen niet waarom je de vriendin van zou gaan volgen op Instagram

Verliefd! :innocent:

1 like

Thomas Cox, dit zie ik in zijn stories:

Bewegend beeld is duidelijker maar dat rode rondje is Alice :stuck_out_tongue:
Edit: ze heeft het zelf trouwens ook gepost haha, dacht ik een goede detective te zijn is het al overduidelijk:

Ik snap niks van dit bericht. Het lijkt alsof je het voor ons opneemt maar dit is eigenlijk een hele onaardige opsomming. Schiet z’n doel een beetje voorbij zo.

8 likes

HAHAHAHAH

Ik neem het voor niemand op. Wellicht alleen voor vrijheid op meningsuiting en die opsomming, zijn nogmaals de dingen die ik niet leuk vind aan influencers en in videos waarvan ik vind dat ik hier best af en toe over mag posten, zei niet voor niets dat ik voor mezelf sprak. Natuurlijk is het onaardig, teveel dingen onder elkaar komt veel sterker over dan een paar random posts verspreid over een lange periode.

1 like

Vond die video ook ronduit kut. Ik ben zelf gigantisch verknipt (2 jaar extensions) dus ik werd al agressief bij de titel en thumbnail.

4 likes

Ik vind dit leuk. :heart: Maar ik trek Nina haar stem echt slecht merk ik, waarom praat ze alsof ze 10 is?
9 likes

Ik vind Nina vooral vervelend omdat ze toen bij Jeroen & Co bij bekend en vermomd was, een jongetje zei dat hij vond dat ze wel een beetje meelift op Kalvijn zijn succes (gaf daarbij nog aan dat het niet iets ergs was, maar dat het wel gebeurde) en zij vervolgens een heel betoog gaat houden over dat ze níet haar succes aan Kalvijn heeft te danken en dat kind compleet voor 't blok werd gezet terwijl hij gewoon gelijk had.

21 likes

Ik snap het ook echt niet. Ik vind het ook jammer dat er aan het einde van de video geen reactie komt van de mensen die geknipt zijn. Het roept zo veel vragen bij mij op. Ze hebben die mensen toch niet echt zo naar huis laten gaan? Ik vind dit ook echt hele slechte reclame en ik zou nooit meer naar die kapper gaan als ik wist dat ze hieraan meegewerkt hebben. Ik ben wel benieuwd naar meer uitleg rondom deze video en ik hoop dat dat nog komt.

3 likes

Ja en ze doet de hele tijd ook heel infantiel. Ik had nooit wat van beide mensen gezien, maar ik vind die manier van filmen en de edit ook irritant. Raak helemaal overprikkeld hiervan:P

2 likes

die serie zit zo in mijn irritatie zone. Jeroen die alleen maar suggestieve vragen stelt om een beetje spraakmakende content te krijgen. niet leuk om naar te kijken.

3 likes

Ik geloof dat ze ook niet hoefde te betalen. Terecht ook want dit was echt erg. Vooral die ene jongen die het steeds korter wilde zag er écht niet uit. Ik kon hier zooo moeilijk naar kijken. Vond het echt heel erg voor die klanten. Ik hoop echt dat ze het nog opgeknapt hebben achteraf. Als ik dit in onze kapsalon zou laten filmen zou mijn baas mij echt meteen ontslaan. Wat een slechte reclame zeg. Ik zou voor altijd bang zijn om daar verknipt te worden, aangezien ze zo maar iemand laten knippen die nog niet eens weet wat shampoo is.

2 likes

Precies dit soort uitspraken… Dan moet ik echt aan een klein kind denken. Mijn god zeg.

2 likes

Omg, ik had haar echt nog nooit gezien/gehoord maar ik vind haar nu al mega irritant.

5 likes

:cry:

2 likes

Waarom heeft geen Youtuber een filmpje gemaakt a la ‘het weer bepaalt mijn dag’. En dan vooraf een lijst maken per graden Celsius en dan de hele dag op pad met een thermometer en als de temperatuur stijgt of daalt veranderen van activiteit. Bij 40 skinny dippen, bij 39 gekleed zoals gaby blaaser verkoeling vinden in de koelkast, 38 hoepelen 37 de macarena instrueren aan oudjes in het park, 36 zelf ijskoffie maken etc

49 likes

Ik wou dat jij influencer was, ik zou kijken.

14 likes

Ik voldoe niet aan de eisen om een succesvolle influencer te worden. Ik praat niet graag genoeg over mijzelf, leg mijzelf niet graag vast en en ben iets te creatief.

11 likes

Ik keek wel eens dat “judge me niet” op youtube (soort ranking the stars) en ze heeft ook totaal GEEN humor/zelfspot. Ze reageert beledigd op alle grapjes of opmerkingen die over haar worden gemaakt. Merk dat ook altijd in video’s van Kalvijn. Vind dat zo’n afknapper

3 likes