Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

@anon42392789 jaaa of ‘manager’ of ‘coach’

1 like

Diiiit inderdaaaad. Waaaauw, wat is zij annooyiiiiing.

1 like

Haha same. Ik doe al-tijd de boodschappen en dan haal ik allemaal lekkere dingen voor hem uit mezelf, en dan gaat hij 1 keer en dan haalt ie ALTIJD het verkeerde, of helemaal niet want “ze hadden het niet meer” (lees: hij kon ‘t niet vinden, of plausibeler: hij is ‘t vergeten) en dan mag ik niet boos worden want hIj bEdoELt hEt toCh gOOoEd!

Rant over. Danku.

37 likes

Mijn vriend belt me dan vanuit de appie of ik zo weet waar iets ligt, gast vraag het ff aan iemand die er werkt, maar als ik dat zeg dan is het “ja maar jij hebt er toch gewerkt” :joy:

9 likes

Kan toch dat een product uitverkocht is

Same.

1 like

Hahaha ik ook hoor :joy: Als ik specifiek vraag om Lay’s cheese onion wil ik niet dat je ongevraagd met zoute sticks of (nog erger) niets aan komt zetten :smiling_imp:

Zo kwam mijn vriend ooit eens met m’n lievelingsijs zei hij, dus ik dacht b&j, kwam die met huismerk vanille. Like whuuut?! :woozy_face::anguished:

21 likes

Haha ach mijn vriend kwam een keer met dit thuis toen ik vroeg om Kinder chocolade reepjes
afbeelding
:confused:

90 likes

Ja dan heb je het écht niet begrepen

7 likes

Maar dit lijkt er nog een beetje op, b&j en vanille-ijs heeft echt 0 vergelijking. Ja het is ijs, maar dat is dan ook het enige.

1 like

Uitmaken met die vent

1 like

Die van mij kon buiten in de tuin slapen

Haha hier denk ik ook áltijd aan als ik dat woord hoor.

1 like

Laatst had iemand het over filmpjes van de Frisse Kater. Waar ze allemaal ranzige shit schoonmaken, sindsdien kijk ik ook alle filmpjes haha. Hij heeft nu een Q&A opgenomen, leuk!

13 likes

Ik las laatst een interview met hem, vorig jaar heeft ie 2,5 ton omgezet he!! Dit jaar wil die voor een miljoen gaan. Echt ziek.

7 likes

Ik zat echt net naar zijn tarieven te kijken en ik geloof dit wel ja.

Ja soms verdient ie €3600 met 1 klus, maarja niemand wil dat werk doen dus dan kun je vragen wat je wil.

7 likes

Als ik die filmpjes ook zie waar ze lijkvocht enz weghalen dan begrijp ik dat wel ja. Heftig werk ook wel.

2 likes

Zijn die video’s echt heeeeel ranzig? Kan veel hebben maar weet niet of ik dat trek haha.

Het is niet smakelijk nee haha. Maar ik kan best veel hebben dus ik kan moeilijk oordelen. Ik kan er prima naar kijken. Ik vind het wel boeiend.

2 likes