Herkenbaar. Ik heb het filmpje bewust niet aangeklikt omdat ik al vreesde dat het over zoiets zou gaan.
Ik heb er ook wel bij stilgestaan dat het raar is om iemands huis zo te zien. Ik kan me herinneren dat hij er soms wel wat over zegt, bijvoorbeeld dat de betreffende persoon niemand meer had. Volgens mij gaat het vaker over situaties waarin de woningbouw opdrachtgever is omdat er niemand anders is. Hoe dan ook is het allemaal heel treurig en je bent dus niet de enige die er zijn bedenkingen bij heeft (gehad).
Jamie Li? Flauw
Ik heb gereageerd op een vacature voor copywriter voor het bedrijfje van een oud youtuber en organisator van een groot youtube evenement (wil t ff anoniem houden beetje) en hij wil bellen! Ben benieuwd! Als je t weet graag niet posten
Okee, call me stupid, maar is het feit dat deze wijffies dit filmpje maken en zich zo uitspreken, überhaupt met een eigen mening zo in het openbaar treden, niet hartstikke feministisch als je kijkt naar de ware definitie??? Los van of je wel of niet eens bent met de inhoud.
Ohhh ik krijg hier JEUK VAN.
Doe lekker wat je wil maar verkondig dit niet als de waarheid. Laat de keuze aan de personen zelf.
Alleen al dat ze spreken over gods woord en gods waarheid. Alsof de bijbel niet multi-interpretabel is.
Hmmm. Okee, okee⦠True that. Ik denk dat je gelijk hebt dat daar de nuance zit, in het zeggen dat je als vrouw niet zelf mag bepalen.
Volgens mij is Jessie Maya boos op Alice en Emma, omdat zij tranny als naam voor elkaar gebruiken. Jessie heeft een heel verhaal daarover op Instagram, zonder hun naam te noemen. Ik vind Alice & Emma geweldig en zag dit ook echt niet aankomen.
Leuk! Succes!
Ik heb sinds begin deze maand ook een nieuwe baan en in deze functie valt contact (onder)houden met influencers ook in mijn takenpakket. Vind ik echt super leuk! Toen mijn baas het ging uitleggen zei hij ook echt: āJa je leert deze mensen vanzelf wel kennen, maar ik heb geen idee wat ze doen of wie ze zijnā¦ā Haha hij had echt geen idee maar ik ken bijna iedereen waarmee wij samenwerken wel van Instagram/blogs/YouTube.
Ja ik ken de meesten tot nu toe ook! Maar ik doe alleen schrijven, dus denk niet dat ik heell veel mensen ga ontmoeten hoor (haha als alles doorgaat. Nog niks gehoord haha)
Haha moet nu denken aan Annemerel die ook zoiets soortgelijks had (geloof dat het ook met TUI was en een stad in Spanje, Valencia?) en dat het ook geen storm liep en ze aan het einde moest smeken wie er nog mee wilde want anders ging het niet door uiteindelijk had ze wel genoeg mensen
Waar heb je dat gelezen? Ben wel benieuwd! Vind ze ook fascinerend
Het had me best leuk geleken maar niet voor een stomme ladies only run en nog geen 10km.
het zou je verbazen. ik volg een influencer op insta die in het buitenland een week een cursus gaat geven over het neerzetten van je eigen bedrijf etc etc, rond de ā¬3000 euro en dr melden zich steeds meer mensen aan.
Sinds een paar jaar heb ik zoān iemand in mijn omgeving die tijdens alle mogelijke gesprekken over Godās wil praat, Godās plan enz. Alles en iedereen op deze aarde doen het verkeerd, behalve de gelovigen. En het moet zeker gaan zoals God het wil, dat is de enige optie. Ok, prima, misschien is het waar. Maar dat oordelen over niet gelovigen/anders gelovigen komt mij de strot uit. Niemand deugt meer en dan denk ik; tot een paar jaar geleden maakte je een deel uit van diezelfde groep, nu zijn die mensen nog steeds je familieleden, vrienden, collegaās. Stop met oordelen!
Nou ik vind wel dat ze een punt heeft. Als iemand er iets over te zeggen heeft of er iets van mag vinden is het Jessie toch? Ze mag zich daarover uitspreken en ik vind het goed dat ze dat doet. Ze zegt dat mensen haar nu ook zo noemen en dat ze dat niet op prijs stelt en ze niet wil dat dit normaliseert.
Moet ze gaan uitleggen waarom precies ze geen tranny genoemd wil worden? Lijkt me noga duidelijk waarom ze dat niet wil.
Ojaa ik vind dit zooo cringe ook en fascinerend tegelijk. Ook die filmpjes over modest/cute kleding⦠Waar ze over nadenken joh⦠Vind vooral het filmpje dat CodyKo erop reageert grappig (zo heb ik ze gevonden)https://www.youtube.com/watch?v=-DN5r0jTA2w
En die man van die ene, wat erg voor hem dat hij naar zoān kamp moest⦠En dat je dan trouwt met een van die meiden. Gevangen voor het leven.
Ik trek ook heeel slecht hoe fanatiek de een zit te knikken als de ander aan het woord is en vice versa
Sommige dingen zijn wel materialistisch. Maar slijm filmpjes lijken me ok.