Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Leuk! Succes!

Ik heb sinds begin deze maand ook een nieuwe baan en in deze functie valt contact (onder)houden met influencers ook in mijn takenpakket. Vind ik echt super leuk! Toen mijn baas het ging uitleggen zei hij ook echt: ‘Ja je leert deze mensen vanzelf wel kennen, maar ik heb geen idee wat ze doen of wie ze zijn…’ Haha hij had echt geen idee maar ik ken bijna iedereen waarmee wij samenwerken wel van Instagram/blogs/YouTube.

8 likes

Ja ik ken de meesten tot nu toe ook! Maar ik doe alleen schrijven, dus denk niet dat ik heell veel mensen ga ontmoeten hoor (haha als alles doorgaat. Nog niks gehoord haha)

Haha moet nu denken aan Annemerel die ook zoiets soortgelijks had (geloof dat het ook met TUI was en een stad in Spanje, Valencia?) en dat het ook geen storm liep en ze aan het einde moest smeken wie er nog mee wilde want anders ging het niet door :stuck_out_tongue: uiteindelijk had ze wel genoeg mensen

1 like

Waar heb je dat gelezen? Ben wel benieuwd! Vind ze ook fascinerend

Het had me best leuk geleken maar niet voor een stomme ladies only run en nog geen 10km.

het zou je verbazen. ik volg een influencer op insta die in het buitenland een week een cursus gaat geven over het neerzetten van je eigen bedrijf etc etc, rond de €3000 euro en dr melden zich steeds meer mensen aan.

Sinds een paar jaar heb ik zo’n iemand in mijn omgeving die tijdens alle mogelijke gesprekken over God’s wil praat, God’s plan enz. Alles en iedereen op deze aarde doen het verkeerd, behalve de gelovigen. En het moet zeker gaan zoals God het wil, dat is de enige optie. Ok, prima, misschien is het waar. Maar dat oordelen over niet gelovigen/anders gelovigen komt mij de strot uit. Niemand deugt meer en dan denk ik; tot een paar jaar geleden maakte je een deel uit van diezelfde groep, nu zijn die mensen nog steeds je familieleden, vrienden, collega’s. Stop met oordelen!

3 likes

Nou ik vind wel dat ze een punt heeft. Als iemand er iets over te zeggen heeft of er iets van mag vinden is het Jessie toch? Ze mag zich daarover uitspreken en ik vind het goed dat ze dat doet. Ze zegt dat mensen haar nu ook zo noemen en dat ze dat niet op prijs stelt en ze niet wil dat dit normaliseert.

5 likes

Moet ze gaan uitleggen waarom precies ze geen tranny genoemd wil worden? Lijkt me noga duidelijk waarom ze dat niet wil.

26 likes

Ojaa ik vind dit zooo cringe ook en fascinerend tegelijk. Ook die filmpjes over modest/cute kleding… Waar ze over nadenken joh… Vind vooral het filmpje dat CodyKo erop reageert grappig (zo heb ik ze gevonden)https://www.youtube.com/watch?v=-DN5r0jTA2w
En die man van die ene, wat erg voor hem dat hij naar zo’n kamp moest… En dat je dan trouwt met een van die meiden. Gevangen voor het leven.

Ik trek ook heeel slecht hoe fanatiek de een zit te knikken als de ander aan het woord is en vice versa

3 likes

Sommige dingen zijn wel materialistisch. Maar slijm filmpjes lijken me ok.

Ik snap Jessie wel dat ze in aangeeft zelf niet zo genoemd wilt worden. Prima dat die twee dat doen, maar wil inderdaad niet zeggen dat iedereen het maar ok moet vinden.

4 likes

Maar als ze geen tijd heeft om te filteren, zou ik liever hebben dat mijn kind een reclame kijkt dan heel wat andere vage zooi wat je op YouTube kan vinden.

1 like

Thomas en Rutger hebben een puppy. In dit filmpje gaan ze haar ophalen en het is zo lief. Ze zijn ook echt meteen heel lief en zorgzaam over haar. En het is zooo’n schattige hond. Als je lieve kleine samoyed puppies wil zien moet je dit echt kijken!

26 likes

Zo lief! Maar ik kan alleen maar aan al die witte haren overal denken :scream:

5 likes

Ik heb de hele video met tranen in m’n ogen gezeten. Laf alle puppies.

2 likes

Alice had een reactie geplaatst in haar stories, maar volgens mij is ie weer verwijderd… het was iets in de trant van: je mag ‘tranny’ überhaupt alleen gebruiken als je zelf trans bent en Alice gebruikt het zelf om het onderwerp wat luchtiger te maken. Verder moet je het als niet-trans sowieso nooit zeggen want het is een scheldwoord en beledigend.

Ik vind trouwens ook dat Jessie het wel goed rustig uitlegt en ze zegt er ook bij dat ze het tegen de personen heeft gezegd die dit doen (in haar DM’s). Wat ik dan niet snap is dat ze zegt bevriend te zijn met de twee betreffende Youtubers en waarom ze het dus niet 1 op 1 tegen die meiden zegt? En dan gewoon 1 story over dat ze zulke dm’s krijgt die met ‘tranny’ beginnen en dat dat niet normaal is?

Zo lang verhaal met alinea’s en alles, ik stop nu :stuck_out_tongue:

5 likes

Want? Tranny is een van de meest denigrerende termen die je in die context kunt gebruiken. Dat jij er geen aanstoot aan neemt is fijn voor jou, maar dat maakt Jessie geen dramaqueen

@Krentenbol niet dat ze het verplicht is, maar ik vind het juist goed dat ze dit openbaar doet. Juist met vrienden zou dit mogelijk moeten zijn.

2 likes

Bonnie heeft last van haar buik dus neemt even een gerecht dat rustig is voor haar buik… pasta.
Waarom heeft zij die illusie toch steeds, vorige keer was dat ook al. Toen ging ze pasta koken met ketchup.

17 likes