Maar als ze toch gewoon gedoucht heeft is er toch niks aan de hand? Het is niet alsof de diarree uit dr poriën komt of ze heel het zwembad vol schijt toch.
Dit heb ik echt nog nooit in mijn leven gehoord? (Niet dat dat wil zeggen dat het niet klopt, maar ben benieuwd waar je dat vandaan hebt) Verder zit er toch ook chloor in het zwembadwater als ontsmettingsmiddel voor eventuele bacteriën.
Dat heb ik nog nooit gehoord? Je doucht e.d. toch. Heb ook vaker last gehad van reizigersdiarree in Azie (zoals velen).
Het is niet onwaar. Maar echt diarree of een keer dunne poep zijn ook twee verschillende dingen. Hier staat trouwens niet dat je twee weken moet wachten, maar wel dat je beter niet kan zwemmen.
Mmm als ik lees op de site van het RIVM over het norovirus ( wat Bonnie volgens mij absoluut niet had, want dat duurt wel langer volgens mij, maar goed) dan zeggen zij dat het door het chloor geïnactiveerd zal worden. Mits het chloor van goed niveau is etc. Ook is het belangrijk dat er goede sanitairehygiëne is. Maar goed lijkt mij dat als je zulke erge diaree hebt dat je het niet kan ophouden zeg maar, je ook niet gaat zwemmen.
Edit: ik zie dat dat crypto iets heel anders is dan norovirus ofzo. En daar staat dat deze bacterie/virus inderdaad resistent is tegen chloor en dus in het water blijft zitten. Bron: RIVM
Ja de website van het RIVM heb ik inderdaad ook gelezen maar het advies van de twee weken is dus van het cdc in Amerika. Maar ja Bonnie is in Vietnam, wie weet wat voor richtlijnen ze daar hebben, haha
Hahah ja inderdaad. Er staat wel in die link dat 14 dagen na het verdwijnen vd klachten je de bacterie nog kan verspreiden. Maar goed, who knows wat in Vietnam de richtlijnen zijn inderdaad. Al wist ik die in Nederland ook niet
Ik heb nog een ouder kind waarbij ik dat niet deed en die kreeg in een keer voor hem een heel eng filmpje te zien (= dagenlang nachtmerries enz). Heb er inderdaad van geleerd!
Ik zat de Q&A van Josh te kijken en er kwam een vraag voorbij wat Nick voor werk doet, dus ze legde uit dat hij huizen renoveert blabla. Ze kopen verouderde panden en maken er dan starterswoningen van, beginnend bij 1,5 ton tot 1 miljoen. Welke starter heeft er nou 1 miljoen???
Dit gifje gaat me nachtmerries bezorgen, dat weet ik zeker.
Zij heeft dat heel vaak in haar video’s. Ik denk dat ze ze niet helemaal kijkt voor ze ze upload.
Hahahahahahahahahahaha kan niet ophouden met lachen. Lachen van verdriet eigenlijk, want ik ken echt niemand die dit als starter kan betalen.
Zou Foefje voor hem werken als zelfstandige makelaar?
Door van die klootzakken als Nick van Josh / Goodwin Westbay (maar in Rotterdam heb je ook Woongold bijvoorbeeld) is een huis kopen in Rotterdam of ergens anders in de Randstad als beginner gewoon niet meer te doen
Zo gaat ie lekker
Jullie de nieuwste uploade van Tesks al gekeken? Ze heeft het erover dat ze o.a. filmpjes offline heeft gehaald vanwege haar manier van praten in die video’s, maar ze praat toch áltijd alsof we kijken naar haar eigen persiflage in de tv-kantine?
Maar die heeft houten deuren toch? #sfeerineennieuwbouwhuis #scandinavischwonen
Ik vind het ook wel mooi maar ook een beetje onpersoonlijk.
Diana’s appartement was ook wel zo toen ze er ging wonen maar die heeft het veel aangepast!
Vroeger wel, ik vind dat nu niet meer.
Fietsen in Ukraine en geen stalen deuren maar een stalen uitkijktoren.