Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ik heb nog een ouder kind waarbij ik dat niet deed en die kreeg in een keer voor hem een heel eng filmpje te zien (= dagenlang nachtmerries enz). Heb er inderdaad van geleerd!

2 likes

Ik zat de Q&A van Josh te kijken en er kwam een vraag voorbij wat Nick voor werk doet, dus ze legde uit dat hij huizen renoveert blabla. Ze kopen verouderde panden en maken er dan starterswoningen van, beginnend bij 1,5 ton tot 1 miljoen. Welke starter heeft er nou 1 miljoen???

27 likes

Dit gifje gaat me nachtmerries bezorgen, dat weet ik zeker.

2 likes

Zij heeft dat heel vaak in haar video’s. Ik denk dat ze ze niet helemaal kijkt voor ze ze upload.

1 like

Hahahahahahahahahahaha kan niet ophouden met lachen. Lachen van verdriet eigenlijk, want ik ken echt niemand die dit als starter kan betalen.

10 likes

Zou Foefje voor hem werken als zelfstandige makelaar?

Door van die klootzakken als Nick van Josh / Goodwin Westbay (maar in Rotterdam heb je ook Woongold bijvoorbeeld) is een huis kopen in Rotterdam of ergens anders in de Randstad als beginner gewoon niet meer te doen :mad:

13 likes

Zo gaat ie lekker

1 like

Jullie de nieuwste uploade van Tesks al gekeken? Ze heeft het erover dat ze o.a. filmpjes offline heeft gehaald vanwege haar manier van praten in die video’s, maar ze praat toch áltijd alsof we kijken naar haar eigen persiflage in de tv-kantine?

7 likes

Maar die heeft houten deuren toch? #sfeerineennieuwbouwhuis #scandinavischwonen
Ik vind het ook wel mooi maar ook een beetje onpersoonlijk.
Diana’s appartement was ook wel zo toen ze er ging wonen maar die heeft het veel aangepast!

Vroeger wel, ik vind dat nu niet meer.

3 likes

Fietsen in Ukraine en geen stalen deuren maar een stalen uitkijktoren. :yum:

2 likes

Ik kijk de een na laatste Vietnam vlog van bonnie, ze geven aan een wat luxere vakantie te hebben met wat duurdere accommodaties maar ze gaan vervolgens hun kleren in het hotel-bad wassen en hun sokken onder de wastafelkraan :joy::interrobang: In Vietnam kan je letterlijk overal voor 50 cent je kleren laten wassen

13 likes

Lol. Dit is een van de redenen dat ik al die vakantievlogs niet heb gekeken.

Zonde! Ik vind ze echt heel goed tot nu toe. Dat “cheape” valt in deze vlogs niet zo heel hard op, voor mocht het iets uitmaken voor je. Ik vind het vooral heel relatable, maar kan me ook perfect inbeelden dat mensen juist kijken naar iets dat niet relatable is zoals bv. een superluxe of -avontuurlijie vakantie.

1 like

Ja snap ik ook niet… Vaak wordt het ook niet toegestaan in een hotel. Ik ben nu ook in Vietnam en 2x alles laten wassen tot nu voor een paar euro.

1 like

Ik vind ze normaal ook best leuk om te kijken, maar op vakantie kan ik ze gewoon niet zo goed aan haha

1 like

Ja hoor. Prima.

Ja ik snapte dit ook echt niet, meestal is het ook verboden?
En de was laten doen kost daar echt niets.
Qua accomodatie en manier reizen doen ze het trouwens wel best luxe hoor, maar in Vietnam kan dat ook gewoon heel goedkoop.

In de vlog van vandaag laat ze inderdaad de was doen daar, als je ff een paar sokken schoon wilt hebben ga je daar geen bedrijf voor inschakelen lijkt me.

3 likes