Ik kijk de een na laatste Vietnam vlog van bonnie, ze geven aan een wat luxere vakantie te hebben met wat duurdere accommodaties maar ze gaan vervolgens hun kleren in het hotel-bad wassen en hun sokken onder de wastafelkraan In Vietnam kan je letterlijk overal voor 50 cent je kleren laten wassen
Lol. Dit is een van de redenen dat ik al die vakantievlogs niet heb gekeken.
Zonde! Ik vind ze echt heel goed tot nu toe. Dat “cheape” valt in deze vlogs niet zo heel hard op, voor mocht het iets uitmaken voor je. Ik vind het vooral heel relatable, maar kan me ook perfect inbeelden dat mensen juist kijken naar iets dat niet relatable is zoals bv. een superluxe of -avontuurlijie vakantie.
Ja snap ik ook niet… Vaak wordt het ook niet toegestaan in een hotel. Ik ben nu ook in Vietnam en 2x alles laten wassen tot nu voor een paar euro.
Ik vind ze normaal ook best leuk om te kijken, maar op vakantie kan ik ze gewoon niet zo goed aan haha
Ja hoor. Prima.
Ja ik snapte dit ook echt niet, meestal is het ook verboden?
En de was laten doen kost daar echt niets.
Qua accomodatie en manier reizen doen ze het trouwens wel best luxe hoor, maar in Vietnam kan dat ook gewoon heel goedkoop.
In de vlog van vandaag laat ze inderdaad de was doen daar, als je ff een paar sokken schoon wilt hebben ga je daar geen bedrijf voor inschakelen lijkt me.
Waarom is dat verboden?
Wat zegt ze precies over haar manier van praten? Was het nep of een act?
Ze merkte dat het bij proefwerk veel hoger en enthousiaster was. Ze wilde niet dat mensen op haar kanaal kwamen en dachten dat ze zo was. Ze trok door proefwerk ook een hele andere doelgroep (kinderen) aan en daar ging ze zich onbewust op richten maar dat wilde ze helemaal niet.
Ik was vroeger ook echt verslaafd aan Teske en heb haar al lange tijd niet meer gekeken, maar deze video vond ik echt leuk.
Ik denk omdat het rommel/stank/(water)vlekken kan geven? Ik weet het niet zeker. Misschien ook wel omdat ze geen wasinkomsten willen missen, maar er hangen echt vaak bordjes dat het niet mag.
Je mag ook geen durian eten op je kamer
Sorry even mega on topic maat Thanks voor de tip! Ben het as we speak aan het eten en is echt heel lekker en komt dichtbij filet americain in de buurt. Of het het voor mij helemaal kan vervangen weet ik niet, maar ik ga dit zeker regelmatig eten! Ga jet meteen ook even delen in het vega topic.
Haha okay! Ik had geen idee, ben nooit in die regio geweest!
Ik vind dat wel sociaal om te doen in een land waar het zo normaal en goedkoop is om de was te laten doen. Steun je de lokale bevolking en gebruik je minder water.
Hij werkt daar volgens mij ook
Hij heeft al weer nieuwe baan toch?
Oh zo goed ben ik niet op de hoogte, dacht dat ie van Bijenkorf naar Tiffany’s was gegaan.
Klopt hij werkt sinds kort bij Tiffany’s.
Ook voor 1 paar sokken??