Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Waarom is dat verboden?

2 likes

Wat zegt ze precies over haar manier van praten? Was het nep of een act?

Ze merkte dat het bij proefwerk veel hoger en enthousiaster was. Ze wilde niet dat mensen op haar kanaal kwamen en dachten dat ze zo was. Ze trok door proefwerk ook een hele andere doelgroep (kinderen) aan en daar ging ze zich onbewust op richten maar dat wilde ze helemaal niet.

Ik was vroeger ook echt verslaafd aan Teske en heb haar al lange tijd niet meer gekeken, maar deze video vond ik echt leuk.

4 likes

Ik denk omdat het rommel/stank/(water)vlekken kan geven? Ik weet het niet zeker. Misschien ook wel omdat ze geen wasinkomsten willen missen, maar er hangen echt vaak bordjes dat het niet mag.
Je mag ook geen durian eten op je kamer :joy:

4 likes

Sorry even mega on topic maat Thanks voor de tip! Ben het as we speak aan het eten en is echt heel lekker en komt dichtbij filet americain in de buurt. Of het het voor mij helemaal kan vervangen weet ik niet, maar ik ga dit zeker regelmatig eten! Ga jet meteen ook even delen in het vega topic.

2 likes

Haha okay! Ik had geen idee, ben nooit in die regio geweest!

1 like

Ik vind dat wel sociaal om te doen in een land waar het zo normaal en goedkoop is om de was te laten doen. Steun je de lokale bevolking en gebruik je minder water.

2 likes

Hij werkt daar volgens mij ook

1 like

Hij heeft al weer nieuwe baan toch?

Oh zo goed ben ik niet op de hoogte, dacht dat ie van Bijenkorf naar Tiffany’s was gegaan.

Klopt hij werkt sinds kort bij Tiffany’s.

Ook voor 1 paar sokken??

1 like

Ik vraag me af waarom je die überhaupt zou wassen op vakantie, omdat je vast niet dood gaat van 2 of 3 keer het zelfde paar dragen voor een keertje.
Maar goed misschien ben ik nu een enorme viezerik.

4 likes

Nee bedoelde alleen 1 paar sokken! Ik snap wel dat je wast.

Ik woon in Amerika en dat staat hier letterlijk bij elk zwembad op een bord. Chloor dood crypto niet. Als je 1 slok water binnen krijgt kun je hier al ziek van worden. Maar ok, ben blijkbaar de enige die dit goor vind :sweat_smile:

5 likes

Ja! Dat valt mij ook op. Herkenbaar wel, want ik kan ook echt slecht tegen warm weer.

1 like

Huh ik probeer te begrijpen waarom het raar is om wat sokken te wassen in de wasbak van een hotel. Hier zou ik zelf ook geen wasmachine voor inschakelen, niet omdat ik gierig ben, maar omdat ik het net zo makkelijk ff gauw zelf in de wasbak kan doen. Als zij schone sokken willen en het op deze manier doen is dat toch prima?

42 likes

Ik vraag me vooral af waarom het in een hotel verboden is je kleding te wassen? Oké heel je garderobe uitgebreid wassen is niet handig, maar het hotel zelf heeft er toch geen last van als je je shirt of broek wast en ophangt?

4 likes

Haha sorry totaal off-topic maar wij hadden weleens zakenmannen uit China in het hotel die alles zelf waste en dan alles in de kamer gebruikte als droogrek. Ooit hadden ze een staande lamp horizontaal aan een gordijn gehangen en op de tv gelegd zodat ze daar al hun kleding over konden hangen. Zie het nog zo voor me haha leek wel een wasserette die kamers van hun met 15 stuks natte kleding die overal en nergens hing :sweat_smile:

36 likes

Ik sliep ooit voor werk in een hotel (in NL) en had een paar shirtjes die ik best vaak moest dragen en dus tussendoor even waste in de wastafel zodat ze de volgende ochtend weer schoon en droog waren. Maar op een dag was mn plek om die shirtjes uit te hangen vol dus ik had er eentje over een stoffen lampenkap gehangen. Volgende ochtend allemaal vlekken van het water in die lampenkap :grimacing: Heb het meteen opgebiecht bij de receptie en aangeboden om ervoor te betalen maar dat hoefde niet.
Maargoed, als er dus meer sukkels zoals ik zijn snap ik wel dat hotels daar niet blij van worden :sweat_smile:

3 likes