Ik vraag me af waarom je die überhaupt zou wassen op vakantie, omdat je vast niet dood gaat van 2 of 3 keer het zelfde paar dragen voor een keertje.
Maar goed misschien ben ik nu een enorme viezerik.
Nee bedoelde alleen 1 paar sokken! Ik snap wel dat je wast.
Ik woon in Amerika en dat staat hier letterlijk bij elk zwembad op een bord. Chloor dood crypto niet. Als je 1 slok water binnen krijgt kun je hier al ziek van worden. Maar ok, ben blijkbaar de enige die dit goor vind
Ja! Dat valt mij ook op. Herkenbaar wel, want ik kan ook echt slecht tegen warm weer.
Huh ik probeer te begrijpen waarom het raar is om wat sokken te wassen in de wasbak van een hotel. Hier zou ik zelf ook geen wasmachine voor inschakelen, niet omdat ik gierig ben, maar omdat ik het net zo makkelijk ff gauw zelf in de wasbak kan doen. Als zij schone sokken willen en het op deze manier doen is dat toch prima?
Ik vraag me vooral af waarom het in een hotel verboden is je kleding te wassen? Oké heel je garderobe uitgebreid wassen is niet handig, maar het hotel zelf heeft er toch geen last van als je je shirt of broek wast en ophangt?
Haha sorry totaal off-topic maar wij hadden weleens zakenmannen uit China in het hotel die alles zelf waste en dan alles in de kamer gebruikte als droogrek. Ooit hadden ze een staande lamp horizontaal aan een gordijn gehangen en op de tv gelegd zodat ze daar al hun kleding over konden hangen. Zie het nog zo voor me haha leek wel een wasserette die kamers van hun met 15 stuks natte kleding die overal en nergens hing
Ik sliep ooit voor werk in een hotel (in NL) en had een paar shirtjes die ik best vaak moest dragen en dus tussendoor even waste in de wastafel zodat ze de volgende ochtend weer schoon en droog waren. Maar op een dag was mn plek om die shirtjes uit te hangen vol dus ik had er eentje over een stoffen lampenkap gehangen. Volgende ochtend allemaal vlekken van het water in die lampenkap Heb het meteen opgebiecht bij de receptie en aangeboden om ervoor te betalen maar dat hoefde niet.
Maargoed, als er dus meer sukkels zoals ik zijn snap ik wel dat hotels daar niet blij van worden
Maar ze wassen niet alleen een paar sokken he? Er zat (vind ik relatief) wel veel was in de wasbak. Ik snap niet waarom je zoveel moeite doet om op vakantie in je hotel een handwas te doen als je het voor een paar centen kan laten doen. Dan krijg je het perfect schoon en gestreken terug. Steun je die mensen ook nog eens mee
Kijk, je dure delicate hempjes, die alleen met de handwas mogen moet je niet daar laten wassen maar geloof niet dat Bonnie dat nu heel veel heeft. Zonde van de tijd- en waterverspilling en het levert veel ongemakken voor de hotels op.*
*en dan bedoel ik niet 1 paar sokken of een handwasje he, maar echt een grotere was als zij doen.
Ik ben niet zeker of het wel of niet waar is, maar ik heb dus nogal eens gehoord/gelezen dat aziaten hun ondergoed wassen in de waterkokers op hotelkamers. En nu lees ik jouw verhaal en neig ik ernaar te geloven dat het géén broodjeaap is. /insert kotssmiley
wtf hahah
Ik kan me dat verhaal ook nog heel goed herinneren. Ik had dat toen gelezen en maanden later had ik thee gemaakt op een hotelkamer, toen heb ik totaal niet meer aan dat berichtje gedacht. Die nacht werd ik echt super ziek, ik verbleef zo’n beetje de hele nacht in de badkamer. Maar begreep echt niet hoe ik zo uit het niets ziek kon worden, had ook niks bijzonders gegeten ofzo. Tot ik dus dat berichtje van het forum ineens herinnerde… Ik ben er nog steeds van overtuigd dat dat komt door die waterkoker waar vast een onderbroek in is uitwassen
Sorry jongens Hahaha
Wow gadverdamme, ik wist serieus niet dat dit een ding was
ik wil dit soort dingen dus liever niet weten.
Omg… k weet niet wat ik lees
Mn vriend maakt altijd heel lief een kopje thee voor me als we eens in een hotel zijn op vakantie oid. Volgende keer zeg ik wel dat het niet hoeft
Ik heb de vorige keer op rondreis gewoon heel basic kleding meegenomen in mn backpack en in airbnb’s hadden we wel af en toe een wasmachine, maar voor sokken en ondergoed had ik gewoon een klein beetje biotex in een ziplock zakje bij me.
Huh een ketchup fles hergebruiken met wasmiddel en dit meenemen op je vliegreis naar Azië? Verkopen ze daar geen wasmiddel?
Vind die Vietnamvlogs echt zo leuk, wil er ook naartoeee.
In principe verkopen ze alles als je op vakantie gaat maar ik vind het soms ook fijn om mijn eigen shampoo/douchegel/wasmiddel mee te nemen.
Dionne heeft een relatie met Ruud van Utopia/temptation island VIP’s. Te zien in haar nieuwe vlog.
Of is dit al oud nieuws?