Yara. Al zou ik, als ik dan wel iets aan zou mogen passen, wel echt een stuk minder gaan werken. Ik vind haar vaak overambitieus overkomen. Maar verder: toffe baan, leuke vriend, maakt mooie dingen mee!
Hoezo, vind je het niet heel spontaan dat ze uitlegt dat er maar 31 calorieƫn in een snack a jack zitten? En wist je trouwens dat Sjakie purina brokjes eet met spirulina? Zo gezond!
Oja mocht je nog kooktips nodig hebben, check ff de Lidl. Die hebben trouwens ook biologische gekleurde wraps.
Ps. Ben je ook ondernemer? Stem ff op de aardig onderweg awards.
CO WITH THE FLOW!!!
In a heartbeat!
Sanny want Jorg . En als ik zelf niet zo zweverig hoef te zijnā¦
En stoppen met al die verkleinwoorden please! Snackješ¤¢
Ik zou voor Willemijn gaan. Relaxte baan, leuke man en kindjes, mooi huis, hechte vriendschappen.
Je vergeet te betalen met je Bunq gaat, maar oh dat gaat niet op de kledingruil van het verzetsmuseum.
Nee flauw, als ik het iemand gun om wat meer te verdienen met haar kanaal is het bonnie. + nu nick ook werkt heb ik het idee dat ze wat minder gierig doen en dat vind ik leuker dus win-win
Ik zou kiezen voor Joy (beautynezz). Dan zag ik er ook mooi uit op mān 16e . Hallo tweede jeugd
Ik zou toch kiezen voor Yara met die leuke vriend. Ik gebruik zelf ook irritante woorden dus past perfect. En ze heeft nog geen kinderen en geen irritante man. (Eerst wilde ik Josh kiezen maar ik denk ook dat ik heel slecht zou zijn in dat zien en gezien worden.)
Serena is ook druk aan het bloggen zie ik op haar site? Pfoe he.
Allaboutleonie: samenwonen met een leuke vriend in een knusse studio, 2 dagen per week op kantoor werken met Aimee van der Pijl, leuke vriendschappen en verder lekker veel vrije tijd en een paar youtubefilmpjes maken. (En dan behoud ik ook gewoon mān eigen leeftijd)
ā¦
Bij deze wil ik dan graag Leonie zijn, wat een vet huis
Waarom blijf je hier zo in hangen? Je reacties waren ronduit onaardig, niet iedereen spendeert uren op gurugossiper en zit dagelijks beauty gezeik te volgen. Prima dat je mensen wil behoeden voor gekleurde beeldvorming over Jeffree na die serie van Shane, maar als je merkt dat mensen niet al die tijd en effort spenderen om diepte-onderzoek te doen naar zo iemand, zeg dat dan op een normale manier.
FF: "omg zo lief van Jeffree, hij helpt Shane!ā
Jij: ājongens, Jeffree is eigenlijk niet ok, lees dit en dit zodat je weet wat hij gedaan heeftā
Kunnen we jullie ergens nomineren voor meest oninteressante discussie?
Ja graag haha ik stem mee, ik snap ook echt niet waarom hier zo lang op word doorgegaan vandaar mān 3 puntjes want heb niks te zeggen
Pardon? Mijn eerste posts waren heel neutraal.
Dit is een hƩƩl goed moment waarop je zou kunnen denken āoeps ik heb blijkbaar iets gemist, misschien moet ik even dubbelchecken wie ik supportā. Informeer jezelf voor je klootzakken gaat verdedigen tov mensen die wĆ©l geĆÆnformeerd zijn, dat is alles wat ik zeg.
Jongens agree to disagree? Op een gegeven moment is het wel klaar toch hier (mss verder in white privelige topic?)
Anyway ik ben benieuwd naar de zaterdagvideo van Mas. Aangezien ze vorige week in de vlog zei dat jet niemand meer echt boeide dat een video niet op tijd is (nav de vertraging vn haar vorige video).
Toen dacht ik wel ja lekker makkelijk hahaha, typisch Mascha dit.
Huh? Dit is toch juist mega ontopic. (En belangrijk ook.)
Waarom moet dat in een ander topic? Omdat het niet gezellig is?