Het gaat m.i. Niet inhoudelijk over was JS orecies heeft gedaan of gezegd maar meer de ‘het is je eigen taak om jezelf te informeren’ ‘nee jij moet het uitleggen’ etc etc die de boventoon voert.
Misschien word ik door de war gehaald met de andere mensen die er iets over te zeggen hadden maar ik support of verdedig niemand. Ik zei alleen dat het at face value eruit zag als een goede deal voor Shane.
Vonneke Bonneke, ik heb een zwak voor rappers.
Ik kwam dit tegen.
*Als je de serie hebt gezien kun je ook vanaf 5:20 kijken.
Jessie Jazz misschien? Heel veel reizen, sporten, hechte vriendinnen en denk dat Kaj een grappige en lieve vriend is.
Of een combi van meerdere Youtubers: de vriend van TigerElise, de vriendinnen en financiële situatie van Monica, de reizen van Co en de baan van TigerVita en Jessie Jazz.
Deze reddit thread geeft een heel goed overzicht waarom J* problematisch is.
Maar ik vind de serie leuk als achtergrondgeluid.
Volgen jullie romy van Anna nooshin?
Ik volg haar niet maar soms heb ik zin om me eens flink aan iemand te ergeren en dan bekijk ik haar insta stories
Hebben jullie die video van Kalvijn gezien? Binnen 24u hebben ze een bioscoopfilm opgenomen en mensen als Jeroen Pauw en Tim Coronel spelen ook een rolletje. Verschillende cameraploegen op locatie. Megaveel props. Ik vraag me af hoe dat financieel allemaal geregeld is. Dat moet toch superveel kosten??
En vooral allemaal gepland natuurlijk, joeeee
Is het niet gespond door een organisatie?
Oh je kan kaartjes kopen voor de film bij kinepolis en pathe dus die zullen er wel aan bijgedragen hebben
Zou hij niet inmiddels wat connecties hebben bij bepaalde tv-mensen? Hij heeft de afgelopen tijd aan best wat programma’s meegedaan (nu expeditie waarvan hij Tim Coronel kent bijv)
Welgemeende excuses aan Diana als het op de een of andere magische wijze wel waar is, maar dit KAN toch gewoon niet?
Alleen in de shoplog van gisteren laat ze al 13 dingen zien.
(waaronder een colletje in een bepaald modelletje van een nieuw merkje )
Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat ze hier glashard en zo doorzichtig over zou liegen trouwens, maar ik vraag me wel af met welke rekenkronkel ze op dit aantal komt.
50 stuk van elke soort, 50 shirt, 50 broeken, 50 jurkjes.
Volgens Bonnie is het geen goed idee om in de zomer naar Edinburgh te gaan omdat het daar suuuperkoud is en in de zomer maar 12 graden.
Sorry voor de spam nu stop ik met reageren op vlogs van gisteren
Hahaha ja ik zat ook al: ???
Dat zei ze toch niet. Je hoeft niet per se in de zomer want dan is het daar ook geen mega mooi weer dus kun je net zo goed in de winter gaan.
Wel toch, ze zegt letterlijk dat het in de zomer 12 graden is?
Of heb ik nou zo slecht geluisterd (zou kunnen hoor)
Edit: en verder inderdaad dat je daarom net zo goed in de winter kunt gaan, maar ze zei toch gewoon dat het daar superkoud is en in de zomer maar 12 graden
Jaa en ook dat ze de zoveelste ‘handige’ tussenjas aanschaft. Heeft wat mij betreft weinig met duurzaamheid te maken