Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik heb gewoon geen woorden voor hoe DOM ik deze actie vind. Heb ook echt 0,0 medelijden. :woman_facepalming:

1 like

“The couple’s families said Thursday the whole situation is a ‘misunderstanding’ and that they were unaware of the strict drone laws employed by the country.”

Ook best wel naïef in Iran… Alles is daar zo strikt en ze lachen er niet mee als je de regels overtreedt.

1 like

Ik neem aan dat als ze een andere afkomst hadden dat ze zich daar min of meer bewust bewust van zouden zijn.

Bewijst ook weer hoe geprivilegieerd de witte man wel niet is, dat ze daar niet over na (hoeven te) denken (-:

7 likes

Ik ben zo blij dat Jennie van jenniefromtheblog weer vaker blogt :tada:

11 likes

En waarom???

4 likes

Wat een gekke mijt!

32 likes

Sterre de Koning heet ze. Ik ken haar ook niet, maar ze stond in m’n verkennen.

oh zo lekker gek!!!

2 likes

Ik ging even op de Instagram van Ties kijken en daar staan onder zijn laatste post allemaal reacties met #freeties… pff.

En er is een account voor aangemaakt. Dat zal ik nooit snappen.

1 like

Ja te erg toch? :woman_facepalming:

Het duurt misschien 6 maanden maar ik denk dat het goed is voor je youtube carrière

12 likes

Dit… jilla?

10 likes

Dat denk ik ook idd

Denk niet dat we dat instagram account al te serieus moeten nemen.

2 likes

Dit zou ook een leuk concept voor Nederlandse Youtubers zijn. En waarschijnlijk Cynthia zal dan wel per ongeluk Terschelling gooien en de foefjes Las Vegas?

6 likes

Ja precies en ik ben ook benieuwd of ze daadwerkelijk al met die drone gevlogen hadden. Als dat niet zo is, kan ik me voorstellen dat de straf lager uitvalt.
En waarschijnlijk hebben ze door hun YouTube moneys ook wel geld voor een goede advocaat, kan ook schelen in de uiteindelijke straf.

1 like

Nee eens. Ik vind dat er vaker youtubbers stomme acties uithalen. Domme acties geeft consequenties.

1 like

Het is nooit bewezen dat Otto inderdaad met z’n “poten” aan spullen heeft gezeten. De camera beelden zijn ontzettend vaag, kan zomaar iemand anders zijn geweest en dat hij is geframed. Het is Noord Korea, nou niet het meest transparante en rechtvaardige land dat ik me kan bedenken. Otto is uiteindelijk gestorven aan zijn behandeling in de gevangenis en ik zou oppassen met victim shaming.

26 likes

Het is in ieder geval voor haar te hopen dat ze niet zoiets als Peru destijds gooit :sweat_smile:
En wie wil er nou geen Terschelling verslag deel 3788?

1 like

Deze vrouw zegt hier echt “privilege is a huge and often invisible tragedy” zonder ook maar een spoortje ironie??? :sob: wauw. Geen woorden.

3 likes