Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Hoezo kan hij videobellen en een interview afleggen als hij in de gevangenis zit? Is dat normaal daar haha.

1 like

Je hoort ook niks anders op de radio. Levert ze vast veel views en subs erbij op dus roem hebben ze eigenlijk al wel behaald.
Ik was overigens net in het dorp waar Ties woont en daar praten ze ook over niks anders. Echt het Breaking nieuws van de dag. Zelfs de hele supermarkt was erover in rep en roer haha

3 likes

Kan je kort samenvatten wat de situatie is? Ik ken ze verder niet en snap er niks van haha

2 likes

Hahaha. Alleen Ilja Leonard Pfeijffer misschien. De meeste schrijvers zijn juist vet timide. (Maar ik zou hetzelfde waarschijnlijk zeggen over theatermensen en daar klopt misschien ook wel geen snars van.)

1 like

Ik vind het zo grappig dat elke Amerikaanse media die Govert met al z’n 5 voornamen opschrijft.

Zouden ze denken dat dat is hoe wij elkaar hier noemen?

55 likes

Hahaha put some goddamn respect on his 5 names!!!

Op mij persoonlijk werkt het wel afschrikwekkend, moet er niet aan denken om internationaal als Lodewijka Petronella blabla blabla blabla Achternaam bekend te staan

20 likes

Hij is zo leuk :heart:

Die Govert heeft schijnbaar van de week in een video gezegd dat hij een hele serie over Area 51 wilt gaan maken en het ‘geheim’ wilt ontrafelen. Dus ik geloof niet dat ze niet wisten dat het niet mocht wat ze deden.

18 likes

Las het vandaag pas, vindt het niet heel slim van ze.

las hier trouwens dat het niet de bedoeling was de Arena 51 te betreden. Ze wouden alleen naarr het uitzichtspunt. https://www.nu.nl/buitenland/5991735/opgepakte-youtuber-niet-de-bedoeling-om-gebied-area-51-te-betreden.html

Ben wel benieuwd hoe dit afloopt.

Dit klinkt wel een stuk beter dan ik dacht. Ik dacht dat ze door 10 militairen waren neergehoekt en afgevoerd.

Ik vind dat zo rot he. Er zijn duizenden Nederlanders die in buitenlandse gevangenissen liggen weg te rotten omdat ze iets hebben gedaan wat niet mag en die worden ook niet geholpen, want eigen schuld dikke bult wordt er dan gezegd, maar zodra het media-aandacht krijgt moet er ineens een spoeddebat plaatsvinden.

64 likes

Ik denk eigenlijk dat hun doelgroep eerder rond de 12 jaar is.

2 likes

Eventjes rond gekeken op hun insta’s:

Tuurlijk wisten ze wat er zou kunnen gebeuren…

29 likes

Pff natuurlijk doet FvD dit om stemmen te winnen. Dat jullie hier aan twijfelen zeg.
Hebben ze zich ooit eerder sterk gemaakt voor Nederlandse gevangenen in het buitenland? Dat is alleen interessant als het veel media-aandacht krijgt

38 likes

Sorry, maar dacht je echt dat ze er niks van af zouden weten? :sweat_smile:
Het zijn volwassen jongens. Ze komen totaal niet dom over. Voor volgende week zou een of andere “bestorming” gepland zijn. Dit hebben ze dus echt zo gepland om nu heen te gaan. Govert gaat vaak op illegale plaatsen inbreken etc. Die jongens weten echt wel wat ze doen en hebben dit lang en breed uitgezocht en bedacht. Er zou iemand anders mee gaan om te filmen, die was zelf op vakantie dus daarom ging Ties mee.
Ze zijn heel veel bordjes ook tegen gekomen met dat je daar niet mag zijn. Ze waren immers 5 km (geloof ik) al het terrein op.

2 likes

Dat klopt zeker! Maar daarom konden ze dit wel verwachten.
Ze hebben immers bevestigd aan de politie daar dat ze de borden hebben gezien en goed engels kunnen lezen en spreken. Terecht dat ze zijn opgepakt, al was ik wel benieuwd naar de beelden.

Ik snap echt niet wat hun denken. Dat ze alles mogen omdat ze youtuber zijn? Zelfde als roepen dat ze hun vasthouden omdat ze youtubers zijn. Nee sukkel, al was je de koning van Fabeltjesland dan hadden ze je ook gewoon vastgezet.

Hoorde ook dat die Govert heeft gezegd dat ze de borden negeerden omdat ze dachten dat het alleen geldt voor mensen die daar wonen?
Ze kunnen wel 100 smoesjes gaan bedenken (die alleen maar dommer worden en zich meer tegenspreken) maar één klik op hun instagram pagina’s en ze vallen keihard door de mand.

6 likes

Las net dat Ties en Govert nu op borgtocht vrij zijn. Wel moeten ze nog voor de rechter verschijnen.

https://www.destentor.nl/buitenland/nederlandse-youtubers-op-borgtocht-vrij-na-arrestatie-bij-area-51~af09e2ff/

2 likes

Kan die nog effe snel route 66 meepakken.

8 likes

Ik keek net een video van de telegraaf over dat Ties en Govert dus zijn opgepakt en die presentator zegt dat hij langs gaat bij de eindbaas,
de Godfather van YouTube Nederland en dat is Bardo. Ehmmmmm

7 likes