Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Volgens mij valt dat best mee? Weet dat ze lipfillers heeft gehad en volgens mij ook iets van fillers (? Idk heb er niet veel verstand van) in haar voorhoofd tegen een litteken wat ze daar had. Maar die zijn beide al uitgewerkt dacht ik. Ze heeft wel haar haren geverfd en veel make-up op hier.

Edit: oeps laat maar dacht dit over monica ging haha :sweat_smile:

2 likes

Misschien komt 't gewoon doordat ik haar al lang niet meer op insta volg haha

Sorry, zie mijn edit, ik dacht om de een of andere reden dat het over monica ging. Jiami zou ik eerlijk gezegd niet weten!

1 like

Even chapaeu voor Monica hoe volwassen ze hier mee om gaat naar de buitenwereld toe! Geen modder gooien, respect voor elkaar maar het wel kort toelichten omdat ze denk ik ook wel weet dat er anders alleen maar meer roddels komen.

77 likes

Weer heerlijk om gelachen hahah :joy:

18 likes

Mooi. Nu nog toegeven dat ze geen 50 kledingstukken bezit :joy:

10 likes

Laatste minuten van deze video!

Ik zeg/denk het niet snel maar ik denk nu wel dat Enzo met Myron een relatie heeft. Ik zie haar echt letterlijk in iedere vlog de laatste tijd.

8 likes

Haha de droge reactie van haar (platonische) vriend Elio (vind hem erg leuk) ‘yes baby tomorrow will be better. Maandag dip’.

Ik bedoel niet dat ik haar emoties uitlach, vond alleen zijn reactie grappig.

1 like

Ik moest ook al lachen om die redelijk droge reactie!

1 like

Dacht dat ze zelf niet meer met zo’n partij wilde samenwerken, maar het was niet haar keuze…
Wel sneu dat ze er zo mee zit, denk dat er wel een grote inkomstenbron wegvalt? Hopelijk vindt ze een toffe duurzame organisatie waarbij ze ‘t zelfde kan gaan doen

1 like

En wat voor verschrikkelijke consequenties heeft ze dan

Jeeeezus wat een lang haar heeft die vriendin van Bram

3 likes

Nou meid, je zit op een fantastisch eiland! Geniet! Ik moet kotsen door deze post. Cynthia aka vergane glorie. Ooit was ze zo leuk.

3 likes

Ja, noem ze dan ook. :nauseated_face:

1 like

Ze wil de wereld laten weten dat ze het ontiegelijk zwaar heeft op Curaçao. Daarnaast heeft waarschijnlijk niemand zich aangemeld voor haar workation op Terschelling.

10 likes

Die tekst komt heel raar over in combinatie met die foto, dat moet ze zelf toch ook wel zien? Alsof ze het expres doet.

2 likes

Ja en de kok betaald! Oh en de boodschappen al besteld die aan huis worden gebracht.

1 like

Bram in de buurt is terug!!

Oh hierboven gaat het er ook al over. Nou ja, bij deze de link.

2 likes

Ik dacht juist dat het cynisch bedoeld was, zo van kijk hoe goed ik het hier heb, dit kan jij ook als je maar de juiste keuzes maakt.

54 likes