Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Alwin heeft het over koelijaakie in z’n vlog :weary: en daarna zegt hij ook nog mits ipv tenzij.

4 likes

Er staat most vulnerable post ever dus echt heel stoer dat je deze post van haar hier op de hak komt nemen :clap:t4:

Edit: spuitelf blijkbaar en daarom ook wel bijzonder dat je nog niet op je post bent teruggekomen @foefje

4 likes

Ja als je een week een challenge doet over een onderwerp kun je je op z’n minst even verdiepen in hoe het heet.

4 likes

Ik ook! Beetje misplaatst eigenlijk

Oh ja dan is dat niet misplaatst ik bedoelde dus dat ik juicy details wilde :weary:

1 like

Best gek eigenlijk dat we dit goed vinden, terwijl dit eigenlijk vanzelfsprekend zou moeten zijn.

Vind ‘t ook goed hoor, zouden echt veel meer influencers moeten doen imo.

6 likes

Dat eerste inderdaad.

Ok, ik zou dan echt zoiets hebben van dat is dat maar zo. Zou niet met mijzelf kunnen leven als ik zo’n groot platform had en dan maar ga zwijgen omdat ik anders inkomsten mis. Juist met zoveel kijkers kun je wellicht iets teweegbrengen.

1 like

Ik zat er net aan te denken ja… Hopelijk gaat het goed met haar

2 likes

Ik ben zo benieuwd dat ik zelfs de notificaties voor haar kanaal heb aangezet…

2 likes

Monica haar vlog is online

3 likes

Wacht ff, heb ff ‘t filmpje op pauze gezet, maar waarom stuurt ze niet??? Heeft ze een Tesla ofzo?? Ze had toch die Range?

4 likes

Jaaaa dit wilde ik ook zeggen, gewoon handen van 't stuur alsof 't niks is

Vanaf minuut 13:00 zegt ze wat over Lars en haar voor de geïnteresseerde die geen zin of tijd hebben om de hele video te kijken.

2 likes

Heb niet de gehele vlog gezien want wil slapen, dus alleen het einde gezien. Wel heftig, blijkbaar zijn ze al sinds januari ook in relatietherapie. Klinkt wel alsof ze een weloverwogen keuze hebben gemaakt en voor zowel Lars als Monica lijkt mij dit vreselijk moeilijk.

10 likes

Monica laat eindelijk die lelijke tattoo weghalen

11 likes

Die filmpjes van Sesamstraat… Zo lang speelt het al. Mooi dat Pino zo goed luistert, wil leren en zijn excuses aanbiedt. Zouden meer mensen moeten doen. #belikepino

3 likes

Ik vind haar er best open over, ze had ook gewoon niks kunnen zeggen. Klinkt wel als een weloverwogen keuze inderdaad, maar wel heel naar voor ze.

19 likes

Welke? Sorry, kan de vlog nu niet kijken!

2 likes

Wat is zij veranderd? Heeft ze haar gezicht om laten bouwen?