Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Tssssssssk tsssssssk allemaal cheap zooi dragen is dan weer niet vsco. Die tienermeisje zijn juist erg begaan met de natuur.

5 likes

Ik ben nou eenmaal geen professional. :cry:

1 like

and I :poop:

10 likes

Ja weer een video van Kelvin met Guy. :heart:

Maar vraag me wel af wat hij is van Kelvin? Is het zijn neefje?

6 likes

Door het blonde haar lijkt het wel familie ja, haha!

1 like

Ik heb nog geen video van Kelvin of Nina met dat jongetje bekeken, maar ik krijg altijd een beetje een naar gevoel bij dit soort video’s met kinderen. Valt in mijn ogen een beetje in dezelfde categorie als dat meisje die van haar moeder video’s moest maken uit “mijn dochter de vlogger”. In hoeverre kan een kind van vier nou beslissen of hij op internet wil staan? Komt dit dan ook vanuit de ouders? Ik vind het maar vreemd allemaal. Ik vind dit overigens ook net wat anders dan wanneer een kind sporadisch in een vlog voorbij komt, omdat de video nu helemaal om het kind draait. Om de een of andere reden voelt het dan meer als uitbuiting oid? Kan het niet goed verwoorden

24 likes

Monica heeft Anthea en Femke in d’r stories. Moet bij het zien van hen altijd denken aan haar oude vlogs. Ook aan dat Monica regelmatig bij Anthea in bed ging slapen omdat ze er niet van houdt om alleen te slapen.

Was echt een fijn/gezellig huis volgens mij.

48 likes

Vind deze video’s zo leuk! Ook de manier waarop het geedit is, moet er altijd mee lachen.

3 likes

Horrorclown

1 like

HUTS djekrndke spees niffo aksksjajja HUTS. Iedere video weer.

5 likes

Vroeg ik me ook al af! Maar denk dat het beetje combinatie is van bij grote neef/vriend zijn en dan stoer willen doen en dat diegene er ook niet per se iets van zegt.

Zulke video’s zijn meestal leuk voor een keertje, maar als dan blijkt dat het aanslaat buiten veel YouTubers het hele concept vervolgens uit en dat vind ik zo jammer. De grens tussen leuke serie en uitgekauwd wordt dan heel dun.

1 like

Jessie is nu bij ladies night op net5, looking good!

en omg zag even beelden van de operatie, mijn hemel

Claudia Sulewski is toch die vriendin van de broer van Billie Eilish?
Lekker off topic maar zij lijkt op sommige foto’s echt bizar veel op Billie, vind dat altijd zo apart ofzo.

2 likes

Ja klopt! Vind ik ook heel apart. Ze begint zelfs een beetje trekjes van Billie over te nemen. Best veel fans van Billie en haar broer reageren ook onder foto’s en video’s van hem en Claudia dat ze zo erg lijken, maar ze hebben er zelf nog nooit op gereageerd.

Wow wat eng! Het lijkt wel dezelfde persoon

Claudia is Billie maar dan insta-model versie zonder de baggy kleren :joy:

Beiden hele knappe meiden wel. Maar ziet Billie er zo oud uit of Claudia zo jong, want Billie is echt nog maar 17 ofzo.

Ik kijk nu op haar instagram, maar zie die vergelijking niet. Behalve dat ze beide hun haar in een middenscheiding dragen…

4 likes

Ja dit had ik ook. Die Claudia heeft een veel zachter gezicht. Ja, ze hebben dezelfde haarkleur en felle ogen maar daar houdt het wel mee op geloof ik :sweat_smile:

3 likes

Ik heb door mijn aanbevolen video’s Daily Mijn ontdekt, aanrader wel!

https://www.youtube.com/channel/UCNiPsBMz308kurOdnhqJzeg