Zo interpreteer ik het ook idd. Komt helaas niet heel sympathiek over.
spuitenpomp in de ambu, wat luxe!
Clickbait
Haha ja een beetje in de trant van âecht een vreselijk leven heb ikâ en dan een foto erbij van een wit strand en een cocktail
Ik snap sowieso niet waarom Cynthia nog relevant is als influencer want ik ken echt niemand die haar leuk vindt.
WAUW wat schaamteloos kut dit
Wat goed dat ze zich uitspreekt! Ik lees erin: ook al profileerde je je als pro-zwarte piet. Zet je trots opzij en durf overstag te gaan. Go Mascha!
MUG:
Oh god. Wat erg dat we blijkbaar nog steeds op dit punt in de discussie zitten. Heeft deze dame niets geleerd in de afgelopen jaren? Heb zin om de definitie van racisme onder haar neus te schuiven, maar helaas, ik heb geen Twitter. Iemand?
Dit soort mensen zijn met veeeeeelđ
Mooizo, dan hoef ik niet steeds alles weer af te prijzen wanneer alles aan het eind van het jaar in de afprijsbak belandt Zelfde als die manon tilstra meuk.
Verandering is verandering, als je er niet tegen kan, prima.
Hahaha, ik zag een reactie met âvoelt zout zich buitengesloten?â.
Racisme en diabetes.
Dianaâs spul was nog leuk. Manonâs dingen zijn echt shit. Vooral dat touwtje, hoe kan ze dat ongegeneerd promoten
Billie Rose gaat alweer verhuizen vgm woont ze er nog niet eens een half jaar.
Alweer⊠blijven ze wel in Utrecht of gaan ze terug naar Amsterdam?
Is maar net wat je leuk vind, zo vaak verhuizen. Lijkt wel een ding onder youtubers, zo vaak als mogelijk verhuizenâŠ
Zelfde pand, ander appartement. Deze was iets te klein voor 2 kinderen, zei ze.
Ik dacht echt dat ze naar Amsterdam zou terug verhuizen, als ik haar daarover hoor praten klinkt ze veel gelukkiger. Maar weer een appartement in Utrecht dus.