Zijn Monica haar fillers niet allang uitgewerkt? Want is toch al paar jaar geleden dat ze dat heeft gedaan.
Klopt, ik denk ook dat mo haar lippen op het moment gewoon weer natuurlijk zijn
Haar borsten zijn echt groot geworden zeg!
Hahahaha precies het eerste wat ik dacht bij de foto
Mijn borsten zijn na m’n zwangerschap kleiner en leger geworden, ben fucking jaloers
Oh wauw, er is dus nog hoop voor me.
Hoop had ik ook. Ik had voor mn zwangerschap geen tieten. Een week na de bevalling mega tieten. Nu wederom geen tieten.
Dit al besproken?
Hij zegt dat het erg hectisch was, ze nu in een hotel zijn en maandag de rechtszaak hebben. Ben benieuwd!
Maar kan dit nou echt?
Ik verbaas mij er echt over hoe haar borsten veranderd zijn. Je zou toch bijna denken dat ze vergroot zijn???
Ik had tijdens mijn zwangerschap inderdaad een cup groter, maar daarna werden ze weer kleiner en inderdaad leger
Zij is echt van cupmaat A/B naar minstens E gegaan!
De mijne zijn in die jaren alleen maar gaan hangen verdomme
Ik ga eens met mijn vriend praten. Tijd voor actie.
Hier van een d naar een f gegaan. Tijdens en na zwangerschap. Maar nu hangt de f alleen maar en zijn ze leeg. Leliek!
Maarja heb dan wel mijn kind gevoed. On the positive note.
Punt blijft. Tis wel leliek hahaha
Denk dat het ook grotendeels haar houding is hoor. Sowieso is het wel groter in vergelijking met voor de zwangerschap, maar ze zit nu voorovergebogen. Als je dan ook nog een klein beetje je borsten plet dan snap ik dat ze wel veel groter lijken
Ik ben van F naar H gegaan. Iemand stukje boob?
Ik snap niet dat hij in de gevangenis online kom? Het voelt voor mij steeds minder geloofwaardig.
Hoi buurvrouw, kan ik een cupje lenen?
Monica’s borsten zijn een mystery waar ik mijn (triest genoeg) al erg lang mee bezig houd.
Ik was er eerst van overtuigd dat de een borstvergroting had gehad, naar aan de andere kant verwachtte ik ool wel dat ze dat gewoon zou hebben gezegd. Of gevlogd .
Na deze foto op insta ben ik uiteraard weer berichten gaan lezen om te kijken of iemand zou vragen of ze een borstvergroting had gehad (en of ze antwoord gaf) en toen las ik een bericht van die vriend Femke van Soest. Toen lekker bij haar gaan gluren. Zij heeft ook allemaal sexy billen foto’s en leeft een Insta Fabulous Life. Maar wie of wat is zij nou precies? Is zij nog van iets anders bekend?