Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik vind dat een school mag doen wat ze willen, maar ik vind het wel achterlijk dat de overheid niet-openbare scholen subsidieert.

Prima Katholieke, Islamitische, Joodse, Calvinistische, gereformeerde scholen, maar staat en geloof zijn gescheiden en dan draai je zelf maar op voor de kosten als kerkelijke/religieuze gemeenschap.

Volgens mij doen ze dit in andere landen ook niet. Vind dat ze dat zsm moeten afschaffen.

77 likes

Amen :raised_hands:t3:

3 likes

Even zoeken op de hashtags op Instagram!

Heeeerlijk dat Sophie Milzink zo schaamteloos verteld dat ze alles van Fashin Nova gewoon terug gestuurd had en nu een tegoedbon van €800 heeft ipv geld terug :joy:

32 likes

De jongen uit de aflevering die boos had ingeschakeld gaf aan dat hij 32 km moet reizen om op school te komen. Wellicht dat het voor veel van die kids zo is. Als er weinig keuze is in scholen maak je minder snel de overweging om ze naar een andere school te sturen die misschien nog wel verder weg is of slechter onderwijs heeft. Je weet het niet he

Iedereen weet dat in zulke filmpjes de volledige argumentatie uit elkaar wordt geknipt zodat het lijkt alsof het nergens op slaat. De school had zich wel degelijk voorbereid op Tims komst, maar je ‘wint’ het toch nooit van sensatiezoekers zoals hij :woman_shrugging:t3:

3 likes

Ik heb Enzo een berichtje gestuurd met een tip, ben benieuwd of hij het leest. :pleading_face: (Vast niet haha)

3 likes

Ik vind haar wel heel leuk, maar ben zelf ook een diva :smirk:

Mij? Heb je mij getipt? :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

31 likes

ik weet dat dat niet het geval is in deze situatie!

1 like

Het is wel de enige gereformeerde middelbare school in Zeeland, komen leerlingen uit zo ongeveer heel Zeeland met de bus naartoe. Maar in dezelfde stad zitten zoals @Luzarl ook al aan had nog drie andere middelbare scholen

2 likes

Ze verwijderd ook standaard alle negatieve comments op haar vlog. Nou ja eigenlijk alles wat maar in de buurt van een kritische noot komt :thinking:

1 like

Ik snap ook weinig van (hele) positieve commentaren bij youtubers. ‘Ik leef zo mee’ of ‘ik heb tranen in mijn ogen’ zoals bij WilvanTien&TienvanWil. Als de kritische noten worden weggehaald, krijg je alleen maar van fans of mensen die likes willen?

3 likes

Ja en dan heb je er in Middelburg, Vlissingen, Zierikzee en Terneuzen ook nog een hoop.

1 like

Alleen maar positieve energie in een positieve bubbel. :face_vomiting:
Anders krijg je krabbenmand verhalen

3 likes

Ik heb wel een traantje gelaten bij de nieuwe vlog van de huismuts. Die vader lijkt me zo lief, sneu dat ze uit elkaar gaan!

4 likes

Volgens mij zag ik afgelopen week in een vlog van Zoe Sugg een code voorbij komen

Haha jaaa @hvo dit was toch duidelijk een grap :cry: (for the record: ik wil nooit meer een poll over hoe vaak iemand z’n gordijnen wast of hoevaak je een handdoek gebruik. Amen.)

2 likes

Haha lol, ik mag begin oktober een code weggeven
 (ben je wel een eckte influenza als je niet met Desenio hebt samengewerkt? :thinking:)

3 likes

@Luzarl Oh dat verandert het wel idd