Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Oh heel handig, ik moet nog posters bestellen voor de slaapkamer. Via je instagram?

@June88 @Druppels ja via insta/blog, maar wil best een heads up geven. Wel geloof ik maar de standaard code (dus 25% en niet op lijsten).

Er is nu wel een actie dat je bij elke ā‚¬49 die je bestelt, je ā‚¬15 korting krijgt? Dus dat is dan misschien een betere deal?

Ben wel heel benieuwd wat jullie gaan bestellen. Ik heb wel even goed moeten zoeken, vond het lastig kiezen.

Wow die video van Jill over dat haar banden lek waren gestoken, en een niet goed waardoor ze een klapband kreeg. Echt bizar dat sommige mensen in staat zijn zoiets te doen.

Wat upload Diana de laatste tijd weinig. Nu ook, een vlog van lowlands, van 3 weken terug.

Ze upload iedere week toch? het is alleen van langer geleden idd

Ze had normaal altijd 2 per week. Een vlog op dinsdag en een ā€˜gewoneā€™ video op vrijdag. De laatste tijd zijn enkel vlogs. Zal ze ongetwijfeld haar redenen voor hebben, misschien heb ik de note gemist dat ze het wat rustiger aan doet.

1 like

Ik vind dit dus niet zoā€™n big deal. Als je er niet aan mee wil doen kies je toch voor een andere school. Het is wel heel ouderwets maar een school mag dit soort regels hanteren en er zijn genoeg mensen die daarom juist voor zoā€™n school kiezen. Ik vond juist dat Tim die mensen niet in hun waarde liet eigenlijk. Hij is duidelijk tegen niet-openbare scholen (dat kan, ben ik ook) maar zolang het mag en bestaat moet je het naar mijn mening respecteren.

4 likes

Precies! Maar ik snap oprecht de mensen niet die heel positief reageren, alsin ā€˜je bent mijn voorbeeldā€™ oid. Bij Mascha zijn het nog fans, maar ook bij volwassen youtubers zie je nauwelijks een kritische noot.

1 like

Lekker middagje met je vriendinnen aan de botox.

3 likes

ik probeerde dit fenomeen dus laatst uit te leggen aan mijn vader, dat jonge vrouwen jonger dan mijn zusje en mij naar de plastische chirurg gaan. Hij snapte er echt helemaal niets van en schatte ze ook allemaal up minstens veertig.

8 likes

Oh huh is zij pas 26

2 likes

ā€œHet meest heftige is nog wel dat ik blond naar bruin haar ben gegaan.ā€ Nou vind BILIMPLANTATEN toch wel iets heftiger dan je haar verven meit. :joy:

54 likes

Wat ik zo wonderlijk vind, is dat ze aangeeft nog dezelfde Kelly te zijn. Ja van binnen ongetwijfeld (alhoewel, bilimplantaten en borstvergrotingā€¦ :sweat_smile:), maar aan de buitenkant lijk je in niks meer op wie je ooit wasā€¦

1 like

Ook echt dat ze zegt dat meisjes met een foto van haar aankomen en dat ze dat shocking vind, want ā€œze zijn nog zo jongā€. Ze is zelf 26ā€¦

8 likes

Ik vind het gek dat er (26,relatie, vlogger) staat? Ben je meer als je een relatie hebt of zo?

15 likes

Ja en als ze dan met veel moeite een vlog upload zit hij vol met spon, alsof ze alleen maar vlogt omdat ze nog wat samenwerkingen heeft lopen. In haar nieuwste vlog zegt ze iets over dat ze graag nieuwe vrienden wil maken omdat ze als zelfstandig ondernemer veel op haarzelf is, kwam best oprecht over, maar jahooorrr: spon.

Lijkt me ook best lullig voor die ā€˜dateā€™ van haar, die wss oprecht op zoek is naar vriendschap terwijl Diana alleen afspreekt omdat ze er geld voor krijgt :ā€™)

1 like

Enzo is wĆ©Ć©r al twee dagen volledig offline, geen vlogs en geen Instagramā€¦ :frowning:

We hadden het hier laatst over Bram de Wijs. Hij heeft net weer een nieuwe Tinder-video live gezet. Met een speciale uitnodiging aan ons! Hoera!

11 likes

Niemand heeft toch gezegd dat ie niet mag oordelen alleen dat ie niet moet liegen over zijn leeftijd?

16 likes

ElleGirlForum is toch wel echt een gevestigde naam onder de YouTubers zeg.

Dat bestaat al een jaar niet meer Bram!!

36 likes

Get your facts straight, biatch

6 likes