Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ze had normaal altijd 2 per week. Een vlog op dinsdag en een ‘gewone’ video op vrijdag. De laatste tijd zijn enkel vlogs. Zal ze ongetwijfeld haar redenen voor hebben, misschien heb ik de note gemist dat ze het wat rustiger aan doet.

1 like

Ik vind dit dus niet zo’n big deal. Als je er niet aan mee wil doen kies je toch voor een andere school. Het is wel heel ouderwets maar een school mag dit soort regels hanteren en er zijn genoeg mensen die daarom juist voor zo’n school kiezen. Ik vond juist dat Tim die mensen niet in hun waarde liet eigenlijk. Hij is duidelijk tegen niet-openbare scholen (dat kan, ben ik ook) maar zolang het mag en bestaat moet je het naar mijn mening respecteren.

4 likes

Precies! Maar ik snap oprecht de mensen niet die heel positief reageren, alsin ‘je bent mijn voorbeeld’ oid. Bij Mascha zijn het nog fans, maar ook bij volwassen youtubers zie je nauwelijks een kritische noot.

1 like

Lekker middagje met je vriendinnen aan de botox.

3 likes

ik probeerde dit fenomeen dus laatst uit te leggen aan mijn vader, dat jonge vrouwen jonger dan mijn zusje en mij naar de plastische chirurg gaan. Hij snapte er echt helemaal niets van en schatte ze ook allemaal up minstens veertig.

8 likes

Oh huh is zij pas 26

2 likes

“Het meest heftige is nog wel dat ik blond naar bruin haar ben gegaan.” Nou vind BILIMPLANTATEN toch wel iets heftiger dan je haar verven meit. :joy:

54 likes

Wat ik zo wonderlijk vind, is dat ze aangeeft nog dezelfde Kelly te zijn. Ja van binnen ongetwijfeld (alhoewel, bilimplantaten en borstvergroting… :sweat_smile:), maar aan de buitenkant lijk je in niks meer op wie je ooit was…

1 like

Ook echt dat ze zegt dat meisjes met een foto van haar aankomen en dat ze dat shocking vind, want “ze zijn nog zo jong”. Ze is zelf 26…

8 likes

Ik vind het gek dat er (26,relatie, vlogger) staat? Ben je meer als je een relatie hebt of zo?

15 likes

Ja en als ze dan met veel moeite een vlog upload zit hij vol met spon, alsof ze alleen maar vlogt omdat ze nog wat samenwerkingen heeft lopen. In haar nieuwste vlog zegt ze iets over dat ze graag nieuwe vrienden wil maken omdat ze als zelfstandig ondernemer veel op haarzelf is, kwam best oprecht over, maar jahooorrr: spon.

Lijkt me ook best lullig voor die ‘date’ van haar, die wss oprecht op zoek is naar vriendschap terwijl Diana alleen afspreekt omdat ze er geld voor krijgt :’)

1 like

We hadden het hier laatst over Bram de Wijs. Hij heeft net weer een nieuwe Tinder-video live gezet. Met een speciale uitnodiging aan ons! Hoera!

11 likes

Niemand heeft toch gezegd dat ie niet mag oordelen alleen dat ie niet moet liegen over zijn leeftijd?

16 likes

ElleGirlForum is toch wel echt een gevestigde naam onder de YouTubers zeg.

Dat bestaat al een jaar niet meer Bram!!

36 likes

Get your facts straight, biatch

6 likes

Dat was precies wat ik ook dacht, het ging toch niet over zijn oordelen, maar over zijn leeftijd. Ik vermoed dat hij er alleen over gehoord heeft, niet echt gelezen?
Anders had je waarschijnlijk ook wel geweten hoe het forum echt heet.

5 likes

Thanks, babe :kiss:

…jij niet. Hij. Hij heeft het over het EGF.

3 likes

Nah, volgensmij is het hier er ook over gegaan dat hij wel heel hard was over profielen en soms ook te veel info liet zien (bio’s, foto’s, gesprekken voorgelezen)

I know… Maar het wat zo grappig.

1 like