Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Omdat veel het misschien zielig of overdreven vinden mochten zij een straf krijgen? Zeker wanneer ze als voorbeeldfunctie worden gebruikt.

Edit: ik denk altijd 100000 keer na voordat ik daar wat plaats want biechtpolitie zit op elke post. Ik plaats maar niks meer.

6 likes

Heb je hier niet meegelezen dan? De meeste mensen hopen juist dat ze een straf krijgen.

8 likes

Ik snap echt niks van die verhuizing van meertje en tuurtje hoor, elke dag rijden ze maar op en neer om kleine dingen te halen en doen ze niks lijkt wel? Ik zou juist alles zsm inpakken en overhuizen, je kunt maar klaar zijn toch.

6 likes

Ik vond het schattig de 1e 2 nachten, dat ze al daar sliepen. Maar onderhand… Misschien is het voor bezichtigingen of om geleidelijk te wennen/los te laten? Maar de tafel en het bed zijn er nu al wel. Ik zou ook zeggen knal busje vol, desnoods over een paar dagen gespreid. Gaan met die banaan :smiley:

1 like

Voor de staande dingen wel logisch ja als dat zo is! Maar bordjes en wijnglazen enzo misten ze ook. Lijkt me best onhandig.

1 like

Dat snap ik, maar dat zijn vooral Nederlandse jongetjes van 12, lijkt me toch ook wel raar om zo nonchalant vermeld te worden op een andere ongerelateerde internationale pagina.

Hier gaatie weer hoor, op 3:17 wat een vervelende gast, hij vindt zichzelf ook onwijs leuk

14 likes

Eenhoornjoost zit nu bij DWDD maar die ziet er echt uit alsof hij weet ik veel wat gebruikt heeft

Zie de Hello F.res.h alweer voorbij komen bij diverse bloggers/vloggers. Spoelen jullie dat ook altijd door?

3 likes

Is dit een nieuwe trend onder youtubers ofzo? Vorige weken zat er een onder invloed van een pilletje bij 5 uur live. Que pasa?!

Huh wie dan

Ik ben blij dat Annemerel zo gelukkig is met Tuurtje, en dat gun ik haar ook echt. Maar ik vind haar vlogs echt een stuk minder leuk dan voorheen.

En misschien ben ik ook wel jaloers dat zij een appartement van bijna 4 ton kunnen kopen samen.

4 ton en dan een appartement. Mijn god.

30 likes

Iemand van gierige gasten dus. Ik ken ze zelf niet maar volgens mij heb ik ze wel eens gezien in dit topic.

4 likes

Sophie heeft haar lipfillers laten oplossen en ze vond ze eigenlijk nooit mooi haha.
1 like

Maar nadat ze ze heeft laten weghalen heeft ze haar lippen gelijk weer laten opspuiten, huh haha. Aan het eind van de vlog loopt ze weer met een dikke lip. Snap wel dat het verschil kan maken waar je het laat doen maar ik zou het risico niet meer nemen als ik haar was

Ja dat was om ze te laten corrigeren? (wat ze daar dan ook mee bedoelt) en het was natuurlijk flink opgezwollen daardoor. Maar ben ook benieuwd hoe het er nu uitziet.

1 like

Was voor een video!!!

Ja dat weet ik haha (!!!)

2 likes

Wissik nie!!!

1 like