Heb hier dan stiekem best wel om gelachen
is even wat anders dan fillers.
Bepaalde schoenen met chanel en adidaslogo op de ene schoen en de andere pharrel :’)
En baienglaca’s.
Ik vind Safiya echt zo leuk en normaal gebleven met dr 8.3 miljoen abonnees
Ik ben echt in shock want die ‘arts’ is een teamgenoot van mij geweest en dat is echt een heel raar mens
Die Chanel x Pharrell x Adidas zien er in het echt ook zo uit, dan voor een andere prijs natuurlijk haha
Ik vind het ook echt veel minder leuk om te kijken… Blijkbaar is het nu een jaar geleden dat bekend werd dat zij een relatie hebben
Dit is ook wel goed gevonden. Magnetronmaaltijden doorverkopen.
Haar borsten zijn nog mooier
Toch 3 dagen. Maar daar zullen ze wel 20 vlogs over maken en geld mee verdienen helaas
Ah joh, misschien declareren ze die boete gewoon omdat ze hier video’s over maken en het dus werk is
Jammer
Precies. Van wat ik uit de interviews en filmpjes van de agfelopen dagen heb opgemaakt is dat ze er weinig van hebben geleerd. Vooral die Govert, maar Ties kwam ook niet bepaald over alsof het veel boeide en alsof ze überhaupt beseffen wat ze fout hebben gedaan. Volgens mij denken ze echt dat youtubers een soort van superieur zijn en alles maar mogen voor de vlogs/filmpjes/content
Had verwacht dat ze zwaarder gestraft werden door die ‘raid’ die over een paar dagen zou plaatsvinden.
€2100 is denk ik nog minder dan hun maandloon… waar gaat het over.
Van een geld boete merken ze vrij weinig en leren ze ook niet veel van vrees ik…
ik vind het eigenlijk wel een beetje raar dat (volgens mij) iedereen hier ze een hogere straf had gegund? ja, het is dom, en ja, ik had het ook niet erg gevonden als ze bijv. wel de cel in moesten maar om dit nou direct af te doen als onterecht etc. vind ik ook raar, wij hebben toch geen inzicht in de exacte context.
Ja mee eens. En het argument ‘een ander had een veel zwaardere straf gekregen’ gaat wmb ook niet op, dan heb ik liever dat iedereen deze straf krijgt. Maar deze jongens strenger straffen omdat een ander dat ook zou zijn gebeurd slaat nergens op.
Vind dat we best veel context hebben door alles wat zij zelf hebben gezegd en gedeeld in de media hoor.
Stuur even twee niet blonde maar wel Nederlandse influencer jongens Area 51 in, kijk wat hun straf wordt en dan pas kunnen we eventueel die conclusie trekken
Ik gun hun niet perse een erge of hele hoge straf, maar ik vind het heel raar dat iemand 5 km verboden terrein op kan rijden en dan weg kan komen met een geld boete. Omgerekend vind ik €2100 heel veel geld, maar voor hun is het waarschijnlijk niks.
Waar trek je grenzen qua straf? Er zijn mensen die zes maanden gevangenisstraf krijgen en mensen die 500 dollar moeten betalen. Zorg dat er één straf is, dan is er geen discussie mogelijk.