Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ja vind ik dus juist wel, omdat het dus wel slim is van het bedrijf. En influencers ontvangen nou eenmaal perspakketjes. Als ze echt enorme collecties zou ontvangen zou ik het wel bizar vinden.

Ik vraag me af wat Clairelucia nu gaat doen nu ze uit NY vertrekt… ik vond haar NY filmpjes altijd erg leuk ( de laatste tijd wat minder met die rare stemmetjes etc) maar weet niet of ik haar nu nog blijf volgen.

Vera is nog steeds veel bezig met beauty!

Ik ben nog niet helemaal wakker en dacht…Jullie zaten samen in De Bachelor :flushed:

afbeelding

52 likes

Vraag me af of het feit dat ze als Russische gediscrimineerd werd, haar aanzette om haar Youtube/blog/twitternaam van Nappyhairz naar Lilylike te veranderen.

Although textured hair goes by many names, such as curly, kinky, or coily, nappy hair is specifically used when speaking about the hair of black people. The term has historically been a racist term.

1 like

Zal misschien ook wel een verschil tussen de universiteiten zijn. Hier op de UvA draagt iedereen inderdaad gewoon lekker wat die wil, stafleden ook.

3 likes

Ik woonde in Groningen met twee rechtenstudenten samen en… daar ook hoor, lol.

1 like

In België is dat echt anders! Tenminste, waar ik studeer. Wij gaan echt wel netjes/representatief naar college en de docenten zijn zelf ook in pak.

2 likes

Ik denk dat jouw studie misschien wat formeler is dan waar ik lesgeef, maar ik heb ze ook weleens in semi-slaapkleding in de klas :joy:

9 likes

Ik snap ook echt niet wat het je als docent kan schelen als iemand in sportkleding naar college komt. Als dat nou gewoon lekker zit? En het is toch alleen maar handig als je direct daarna gaat sporten.

8 likes

Belgische studenten zijn over het algemener wel wat netter dan Nederlandse vind ik hoor! Maar mijn collega’s en ik staan ook niet in pak voor de klas (sommige wel trouwens, maar het wordt niet verwacht). Maar dat is vaak ook wel omdat ze ervoor of erna iets anders moeten doen waarbij ze er net uit moeten zien bijv.

4 likes

Onder mijn universiteitsdocenten bevonden zich onder meer een oude hippie die altijd duidelijk zonder beha en in korte rokjes voor de klas stond, en een mannelijke docent die vaak leren knielaarzen droeg :joy: Er was niet echt een dresscode (maar ik heb ook geen studie als rechten gedaan)

21 likes

Ik heb een docent gehad die standaard in zijn pantoffels college stond te geven

24 likes

Haha ja same. Ik moet daar altijd heel hard om lachen eigenlijk.

Ik dacht ook dat ze dat gezegd had, maar er staat een podcast met Miljuschka online

Die is van vorige week, nieuwe moet nog komen

En @Drawster

Ze geeft zelf aan dat ze zich niet oké voelde op de uni hier in Nederland. Omdat iedereen haar judgde zonder dat ze haar kenden. Op basis van haar uiterlijk. En dat zij dat echt heel erg heeft gevoeld, al die blikken en “roddels”.
Best sneu… en zeker kut voor haar. En dan lees ik jullie reacties en kun je dus de andere kant van het verhaal ook zien

Weet zo niet welke video. Volgens mij heeft ze dit ook wel meer dan 1 x vertelt

8 likes

Haha oke wow, ik moet even wat leuks met jullie delen!

Bonnie had een paar dagen geleden in haar story gezet dat je met haar en 2/3 andere meiden wat met haar kan gaan drinken voor een project/filmpje voor Marciano en dat je hem een berichtje daarover kon sturen. Dus ik had dat gedaan, dacht ja ik word toch niet uitgekozen. Kreeg ik gister ineens een berichtje terug dat ik samen met een andere vriendin ben geselecteerd :scream:
Wil Bonnie al zolang een keer ontmoeten en nu gaat het eindelijk gebeuren (lekker fangirlen hier oops)

112 likes

Leeeeeuk!!

1 like

Leuk! Volgens mij is ze echt lief tegen haar kijkers

1 like