Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Willemijn op instagram:

P.S. Ik kreeg via mijn Stories al heel veel vragen naar deze mooie trui, dus voor ik vertel waar ‘ie van is ga ik eerst proberen een kortingscode voor jullie te ritselen. :wink: Hihi! Keep you posted! :hugs:

Wat is de kans dat dit een vooropgezette samenwerking is die al lang gepland staat? Hihi! :crazy_face:

46 likes

bweeeeegh ik voel me niet lekker :sick:

13 likes

image

4 likes

Ah super leuk!

Als hij net zoals die lichtgele trui van haar 200 (300?) euro kost mag dat ook wel een flinke korting zijn :sweat_smile: maar als het een samenwerking is zal hij vast niet zo duur zijn.
Ik vind het ook een hele mooie trui!

1 like

Er was volgens mij ook wat gebeurd thuis; waardoor ze eerder teruggaat. Dat zou ze nog delen later.

Maar ook alsof ze eerst zelf voor de volle mep ergens een trui gaat kopen, en wanneer ze er dan leuke reacties op krijgt denkt "hee :thinking: misschien kan ik wel een kortingscode regelen voor mijn volgers :heart: "
En dat idee dan inderdaad online zet voordat er iets geregeld is en op die manier gratis extra aandacht naar de trui toetrekt op instagram :joy:

Laat ik het zo zeggen: als dat inderdaad is hoe het gebeurd is mag ze zich wel eens achter de oren krabben, als influencer/directrice van meerdere bedrijven/entrepeneur/powervrouw.
Maar ok, alles kan, dat zag je wel weer aan de statafeljacht van Wil en Tien in de laatste vlog.

7 likes

In Rutger zn nieuwe video gaat hij spullen kopen in alle letters van zijn naam, maar de 2e letter moet duurder zijn dan de 1e enz enz. Uiteindelijk komt ie bij de K en wil hij een trui kopen van €275 ofzo, maar doneert ie uiteindelijk aan Kika. Vind dat nutteloos spullen kopen nog steeds onzin, maar die donatie is wel echt een goeie.

13 likes

Ik dacht echt even, de K in Rutger?? :thinking: haha

6 likes

Haha dat denk ik nu nog steeds?

9 likes

In zijn achternaam, Rutger Vink!

2 likes

haha ik neem aan dat hij ook zijn achternaam mee liet doen en dat daar een K in zit? Anders weet ik het ook niet

Wie kent de klassieker nog?

Nu de 2.0 met bram en Henry van loon :partying_face:

74 likes

Mooiste 4 minuten van mijn jaar tot nu toe.

11 likes

Haha ben benieuwd of Laura nu weer met een huiliehuilie ik word online gepest video komt net als toen met Coen en Sander

15 likes

Omg kan ik Mn gifje gebruiken

com-optimize

40 likes

Wat is dit ook alweer? Ik herken het, maar kan het niet plaatsen.

1 like

Abeltje

3 likes

Hij en Thomas hebben elke keer weer van dit soort video’s en ik vind het beiden zulke ontzettend leuke gasten maar die video’s vind ik echt de meest achterlijke concepten ooit. Om je dood voor te schamen.

7 likes

Oh jeetje, ik was die interviews helemaal vergeten! Zo ongemakkelijk dit. Deze zijn er toch ook met Jiami en nog een paar anderen?

Edit: Even verder gekeken, maar die setting en die ongemakkelijke interviewster maken dit filmpje echt… ongemakkelijk :no_mouth: