Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Oh nee ik kan die video van Elise niet aan, waarin ze het aan iedereen vertelt :sob::sob:

3 likes

Ja ik moest ook zo lachen. Vooral Vita ( rot opā€¦) en Noor die helemaal gek werd. Ik vond de reactie van haar vader vooral zo liefā€¦ Vond die moederā€™s reactie heel naar, sowieso komt zij op mij echt over als een koele kikkerā€¦

Ik ben trouwens benieuwd of zij een eeneiige of tweeeige tweeling krijgtā€¦ Menn wat een knap stel zijn zij ook.
Maar ben ook wel benieuwd hoe anders haar leven nu zal worden.

Ja ik vond die reactie van die vader zo lief omg. Die moeder was idd een beetje afstandelijk haha en bekakt lol.

1 like

Mogen kinderdingen naar het Mommybloggerstopic, plz? :face_with_hand_over_mouth: Wil geen zeikerd zijnā€¦

5 likes

Niet alle Youtubers/bloggers zijn mommybloggers toch. Er kan toevallig een Youtuber of influencer zwanger zijn die zich normaal gesproken met hele andere dingen bezig houdt. Dat is hetzelfde als dat Serenaā€™s zwangerschap in Beutyblog wordt besproken. Het is bijzaak, niet hun werk.

10 likes

Ze gaat toch een mommyblog beginnen nu?

Geen idee, ik zag dat bericht over haar en die rompertjes van Debbie voorbij komen. Ik ken haar alleen van dat gezamenlijke gebeuren. Als zij een mommykanaal begint, kan ze daarheen maar dat bericht over Debbie past hier prima.

Volgens mij heeft ze het niet over het bericht van Debbie, maar de posts (best een aantal) hier over de zwangerschapsaankondigingsvideo (leuk scrabble woord) van ene Elise. Dat past wel beter in mommybloggers denk ik, en als je die categorie en zwanger/kids voor een reden niet volgt, bijvoorbeeld omdat het een gevoelig onderwerp is, snap ik wel dat je zulke dingen dan liever hier niet ziet. :slight_smile:

7 likes

Waar heb je deze informatie vandaan?

1 like

Ik kan die stemmen en het accent van de Blonde Tigers echt niet aanhoren zeg

13 likes

Dat was me inmiddels duidelijk. Om ontopic te blijven, kan de conversatie over haar voorgezet worden in het mommybloggerstopic. Maar we verplaatsen de discussie niet zomaar omdat iemand zich daar vervelend bij voelt. Snap dat zoiets een gevoelige kwestie kan zijn, maar iets alledaags als een zwangerschap moet wel gewoon bespreekbaar kunnen zijn in een topic.

12 likes
Summary

Ik vroeg ook niet om verplaatsen, maar meer of de conversatie over haar in het mommybloggerstopic verder kon. Niet alleen vanwege gevoelig liggen, maar soit. Helder. Thanks.

1 like

daarom vond ik het ook zoā€™n mooi hilarisch :crazy_face: moment in de geschiedenis toen wilentien min of meer officieel werden verplaatst naar het topic voor mommybloggers, iets waarvan ze hadden bezworen dat het nooit zou gebeuren, dat zij mommybloggers zouden worden.

nee, daar hoefden we niet bang voor te zijnā€¦

18 likes

Alwin en Bradley gespot!

1 like

Ja ik snap wat je bedoelt! Maar in dit geval vind ik het wel terecht, het gaat namelijk over iemand die een kanaal heeft aangemaakt dat speciaal over haar zwangerschap gaat en waar dus alleen maar videoā€™s over haar zwangerschap op komen te staan. Als dat niet onder de categorie mommybloggers valt, dan weet ik het ook niet meer :biggrin:

2 likes

Even geen vrouwen die allemaal op elkaar beginnen te lijken maar een yurt waarmee je wel jezelf op een originele manier op de kaart zet. Ik vind dit design echt superleuk gedaan.

15 likes

Hahaha ik heb even IHVH terug gekeken en DAT EINDE!

2 likes

Dit is echt mn favo youtube kanaal. Bryce is altijd zo enthousiast!

2 likes

Ik kwam er net achter dat Soof een ASMR Youtube kanaal heeft.


Ik word helemaal kriegel van dat unboxing ASMR gedoe, ik zou die doos van haar willen afpakken en ruw openscheuren. Maar ik ben dan ook een vrij ongeduldig persoon.

Haha op 7:10 fluistert ze ā€˜Dit is trouwens de Yeti microfoon. En dit is niet gesponsord.ā€™

8 likes

Ik vind die nieuwe video van Bonnie met reistips zo chill. Ik regel mā€™n vakanties precies op dezelfde manier en heb nu helemaal zin om weer een reis samen te stellen. Maar ik ben net gisteren terug gekomen van vakantie, dus dat is misschien een beetje voorbarig haha. Als ik voor iemand anders een reis moet samenstellen, let me know :wink:

4 likes