He huh, die lippen:open_mouth:
Makes sense, zijn ook heel rijk geworden zonder echte talenten, behalve het goede zakelijk instinct van Kris.
En die Jiami mocht willen dat ze maar een beetje van de persoonlijkheid van Cher had, het enige dat ze met haar gemeen heeft is de plastische chirurgie en de haarkleur…
Haha ik vind die eeuwige sexy shapewear outfitjes van jamie li zo saaai (en lellek)
Enig idee waar die luipaard bucket hat van Diana van is? Ik wil 'm
Poepoe als je je door een vlieg al niet meer kan concentreren. Zwaar leven hoor voor die jongensmama
#tweeonderdetwee
Je hebt het over de vliegen toch?
Haha nee jongensmama Wil gebruikte #tweeonderdetwee om aan te tonen hoe heftig haar #momlife is
Ik zag dit ook en vraag me echt af hoe ze haar hbo opleiding ooit afgerond heeft en daadwerkelijk in loondienst gewerkt heeft terwijl ze nu afgeleid raakt van dit.
I knowwww haha sorry.
Vond t grappig dat ze t hierboven over 2 vliegen had en… ja en toen gooide ik die er even in
Omg wat een vreselijke look. Het meest hilarische is nog wel de setting waarin ze deze foto (waarschijnlijk 100) gemaakt heeft. Awkward
Jiami? Jamie is dit. En zoveel plastische chirurgie heeft ze niet gehad?
Haha wow die spraytan van monica, lijkt net of ze terugkomt van een zonvakantie. Het is dat ze wel een best een donker type is en het volgens mij vooral voor love island heeft gedaan.
Oh ik wel hoor, ook op vakantie eet ik groente. En als haar kids het goed doen op AVG (dat zegt ze toch wel eens) dan is dat toch prima?
Ze heeft een borstvergroting en buikwandcorrectie gehad?
Of bedoel je in haar gezicht, dat niet nee.
True! Maaarrr ik vind dit nieuwe kapsel wel 1009x mooier dan die droge geblondeerde haren van der. Goeie keuze om het te knippen en donker te verven.
Is het geen pruik? Dat dacht ik
Ja toch, ze heeft het pas net weer laten blonderen haha