Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik vond hem erg leuk om te kijken! Maar omdat ik ook op die manier plan en soms ook wel handiger (vind ik zelf :stuck_out_tongue: is natuurlijk persoonlijk ) vind ik het wel vrijwel alleen open deuren. Eigenlijk was de tip vooral “google alles” en daarvan denk ik, doet doet iedereen toch?? Maar blijkbaar dus niet haha.
Ik vind het bijvoorbeeld echt verbijsterend dat mensen haar berichtjes gaan sturen om te vragen hoe ze in Valencia van het vliegveld naar haar appartement is gekomen?

Ja die van mij ook. Ik kom ook altijd helemaal in de mood door dat perfect passende intromuziekje. En baal dan dat zulke dingen nauwelijks voor langere tijd te realiseren zijn in Nederland. Ik ontdekte trouwens een tijd geleden dat Bryce oorspronkelijk hoopte door te breken als acteur en een rolletje heeft gehad in Spartacus, een serie die ik wel eens had gekeken maar waa ik hem niet in herkende.

1 like

Ja, het is natuurlijk ook geen rocker sciencefiction, maar mijn vrienden zijn altijd in shock al ze mijn vakantie Excels zien, dus ik denk dat niet veel mensen zo’n project maken van hun vakantie en misschien wel iets hebben aan de tips.

Vriendin van een van de influenceers

Lol Enzo doet op instagram een oproep dat mensen met een flap oor
zich kunnen aanmelden want hij mag een flapoorcorrectie weggeven van een bedrijf? Ik vind dit zo niks voor hem.

10 likes

Neeee zo zonde dit! Ik hou van flaporen en vind het zo jammer als mensen dit willen corrigeren. Ben ook benieuwd of dit eigenlijk zomaar van de reclamecode mag.

2 likes

Ohjee, jullie heilige Enzo doet aan spon. Ik zou maar alvast een flink glas wijn inschenken.

4 likes

Beter iemand zoeken die onzeker wordt van zijn flaporen en diegene ermee helpen, dan dat je een winactie gaat doen voor lipfillers omdat dat hip is.

12 likes

En volgens mij is wat hij nu doet (nog) geen reclame. Hij zoekt alleen iemand die het zou willen. Ik denk dat tegen de tijd dat de behandeling er is (hij is er bij zegt 'ie), dat hij er wel open over is want dat is hij altijd wel met samenwerkingen.

Doet hij dat nu ook terwijl hij zelf achter het stuur zit?!

Ja hij filmt altijd terwijl die in de auto zit, hij rijdt ook vaak veel te hard


Maar alsnog is het in samenwerking met. Ik denk niet dat hij in zijn slaapkamer zat en opeens besloot om iemand a la Oprah te gaan helpen. Hij is sowieso door een praktijk benaderd.
Ook vind ik het in combinatie met zijn doelgroep gewoon niet oke. Hij heeft een doelgroep waar veel onzekere kinderen bij zitten die alles voor zo’n operatie over hebben. Even een voorbeeld: Als Mascha 7 jaar geleden een soortgelijke oproep zou doen om een neuscorrectie te winnen, had ik ook meegedaan terwijl ik dat nu echt niet meer zou doen omdat ik de bijwerkingen etc nu wel ken. En ik nu ook weet dat alle imperfecties iemand juist uniek maakt.
Ik weet dat veel forummers hem hoog hebben, maar deze actie kan echt niet.

22 likes

Ja ik vind het ook echt totaal niet bij hem passen? Ik zag het en dacht echt wtf is dit. En of deze story nou wel of geen reclame was of dat ie uiteindelijk er niks voor krijgt ik vind het gewoon niet oke om zoiets weg te geven.

1 like

Het is mij echt nog nooit opgevallen dat hij samenwerkingen doet haha? Ik zie hem alleen zijn eigen merch promoten. Dacht altijd dat hij daar wel genoeg aan verdiende.

Ik hoop het, want dat vind ik zoveel meer bij hem passen

1 like

Ik ging vandaag de laatste vlog van de reinders zusjes kijken maar wat vreselijk. Wat een gegil en dat neefje van hun vindt zichzelf ook wel heel knap

Zoals in de vlog vandaag met die iPhones zegt hij dat hij ze gekregen heeft van KPN, en die fiets van de week. Hij benoemt het altijd netjes als hij iets krijgt.

Oh ja ik dacht eerder aan echt reclame maken voor iets dan benoemen dat ie iets heeft gekregen.

Ik zou dat trouwens best een slechte campagne vinden dan haha? Tenzij het straks anders in elkaar steekt. Maar een flapoorcorrectie aanbieden als onderdeel van een anti pesten of bodypositiviteit campagne komt op mij tegenstrijdig over.

3 likes

Ik denk dat dit misschien wel mag omdat het geen medische ingreep is, maar een cosmetische ingreep zonder medische noodzaak.

Ik vind het persoonlijk ook echt niet oké, maar volgens mij mag het strict genomen wel. Ik neem aan dat Enzo/zijn management wel slim genoeg is om goed uit te zoeken of dit legaal is, ik denk dat hij te groot is om een risico te nemen met een illegale reclame actie.

Ik zou het echt heel jammer vinden als hij hier echt mee door gaat (en het niet inderdaad een stunt, of ‘experiment’ als onderdeel van een grotere campagne is), had van Enzo toch wel beter verwacht.

1 like