Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Dat was precies wat ik ook dacht, het ging toch niet over zijn oordelen, maar over zijn leeftijd. Ik vermoed dat hij er alleen over gehoord heeft, niet echt gelezen?
Anders had je waarschijnlijk ook wel geweten hoe het forum echt heet.

5 likes

Thanks, babe :kiss:

…jij niet. Hij. Hij heeft het over het EGF.

3 likes

Nah, volgensmij is het hier er ook over gegaan dat hij wel heel hard was over profielen en soms ook te veel info liet zien (bio’s, foto’s, gesprekken voorgelezen)

I know… Maar het wat zo grappig.

1 like

Oh dat heb ik niet meegekregen dan.

1 like

Een van de hoofdpunten van het AD:

Het is ‘m gelukt: in vijf dagen ging vlogger Alwin van paperclip naar een auto

https://www.ad.nl/rotterdam/het-is-m-gelukt-in-vijf-dagen-ging-vlogger-alwin-van-paperclip-naar-een-auto~a12bdf7b/

Ja hallo. Als voorbeeld van hoe ik het niet wil natuurlijk!

1 like

Ik kan me wel herkennen in haar leven. Druk, haar werk, de dingen met concentratie, struggles met gewicht en zo. Vind haar juist veel positiever geworden de laatste tijd.
Ik wil wel altijd graag zeggen wat ik vind en vind het fijn dat mensen dingen voor me doen. Zo over die koffie had ik bijvoorbeeld niet gedaan, maar kan er dan wel over klagen.

@Monstertruck haha. Nee, want ik haat vogels en vooral als de op plekken poepen die ik schoon moet maken. Vind vogels geen huisdier.

Maar even… Simpele vlogs van een uur?! Wie kijkt daar nou naar?
Heb haar heel even gevolgd maar kon het niet handelen. Net als Lotte en twijfel of ik Sarah Rebecca er ook af ga gooien. Allemaal zelfde soort meisjes die echt ontzettend zeurderig over kunnen komen op camera.

13 likes

Nouja ze heeft toch tussen de 10k en 20k views per video dus er zijn mensen die het leuk vinden.

Vraag me daadwerkelijk af of die ook de hele vlog kijken of dat ze hem gewoon doorspoelen. Vlogs van een uur vind ik persoonlijk niet te doen. Helemaal van haar…

1 like

Ik vind haar vroergere foto veel mooier. Dat ze dit haar zelf aandoet. Zonde

5 likes

Ik vind het echt een beetje jammer dat Bram zo kattig doet in/over die eerste Tindervideo! (Tweede heb ik nog niet gezien). Vind hem normaal gesproken altijd heel leuk en redelijk namelijk.

1 like

Ik las ergens dat de vriend van Negin Mirsalehi kinderen heeft uit een vorig huwelijk en dat ze daarom nog niet getrouwd zijn. Ondanks dat ik het complete onzin vind dat er sociale druk is om te trouwen als je lang samen bent, vraag ik me wel af of dit waar is en of hij inderdaad 2 kinderen heeft.

Lekkere tweet van hem. Heel volwassen

8 likes

Wel echt goed Engels

21 likes

LOL fake news. Dat account van die Negin dat geretweet wordt, is ook niet echt.

1 like

Ja dat vroeg ik me dus af. Oké top, weet ik ook weer

Ik keek net de mukbang van Lotte. Maar wat ik gewoon oprecht niet snap is waarom zij geen hobby buitenhuis zoekt. Ze geeft toch vaker opmerkingen over haar beperkte sociale leven maar vervolgens kies je voor een leven zonder collega’s, sociale activiteiten niet vooruit plannen en sporten enzo ook thuis doen a.d.h.v. filmpjes. Helemaal niks mis mee maar het rijmt voor mij zo niet met een sociaal gemis terwijl je dat m.i. zo makkelijk zo kunnen oplossen door bijvoorbeeld al een avond buitenhuis te gaan sporten of een andere hobby doen.
Maar misschien is dat dan toch makkelijker gezegd als je zelf een socialer persoon bent. F

13 likes