Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Het had net zo goed kunnen stoppen na het vuurwerk in de trailer en dan de slogan “even Apeldoorn bellen”. Dan was het leuker haha!

said no one ever

27 likes

Je bedoelt die slechte animatie wat vuurwerk moet voorstellen? :stuck_out_tongue:

Huh? Ik vind hem ook wel leuk

15 likes

Ik ook! Ik keek toen ik jonger was ook video’s van beide dus vond het ook heel leuk toen ze ineens een koppel waren. Vind het echt leuk dat ze na best veel jaar nog steeds samen zijn

2 likes

haha nou gefeliciteerd

8 likes

Sommigen hebben het hier wel eens over een ‘kindvrouw’ maar Mert is imo een ‘kindman’

14 likes

Oh ik zit nu net Doutzen Diaries te kijken en mijn hemel die vrouw is onmenselijk mooi ik wil haar zijn

7 likes

:face_with_raised_eyebrow:

7 likes

Ik zei het toch echt hoor :roll_eyes:

3 likes

Ik vind dit echt een verwarrende term want als secretaresse ben je niet altijd een assistent van het management maar ook van andere functies.
Ik zou niet weten waarom je een man niet gewoon secretaresse zou kunnen noemen. Alsof een ‘vrouwelijk’ woord niet de standaard zou kunnen zijn voor alle geslachten. (Bij mannelijke woorden is dat zo vaak zo.)

12 likes

“hier op de gram” :persevere::persevere::persevere::persevere:

2 likes

Nee ook niet. Hoewel het qua functie wel op elkaar lijkt hoor. Maar een managementassisent assisteert het management en een secretaresse assisteert ook mensen die niet tot het management behoren. Maar dat is 1 van de vele verschillen.

2 likes

Haha ahw.
Bij ons gebeurt dat al hoor. Die bos bloemen dan, die tik op de billen gelukkig niet.

2 likes

Ik werk op een ROC en de opleiding die eerst ‘secretaresse’ heette, heet nu ‘management assistent’ en inhoudelijk is er niets veranderd. De term is misschien niet helemaal correct maar onze ‘secretaresses’ zijn ook ‘management assistents’ geworden en onze ‘management assistentes’ worden ook soms ‘secretaresse’. Bedrijven die een secretaresse zoeken, zoeken soms juist iemand die enkel het management ondersteunt en andersom, ze gebruiken die termen zelf ook door elkaar :yum: Hier tenminste.

3 likes

Ja, ook wel mee eens hoor! Ze weten het zelf soms ook niet en alles wordt door elkaar gebruikt. Office manager is er een die ook in het rijtje past of projectsecretaresse.

Wist niet dat de opleiding qua naam is veranderd tegenwoordig! Edit: dan lopen de op de opleiding qua terminologie al voor op het kantoorleven.

2 likes

Haha ja, gebeurt sowieso ook om interessanter te klinken hoor :flushed:
Ik bedoel … secretaresse of mangement assistent? Medewerker personeelszaken of human resource management? Medewerken evenementenorganisatie of eventmanagement?
Hoe interessanter de term, hoe meer interesse … al blijft de inhoud hetzelfde, lol.

13 likes

Zooo ik vind Scarlet echt moeilijk irritant in die laatste vlog. Aan het eind bespreken ze de dag en het ging niet zo soepel allemaal en Scarlet spreekt alles tegen wat Joyce zegt. Ze gaat er steeds over door maar praat dan door Joyce heen om tegen te spreken wat ze zegt en hoe ze zich voelde. Houd gewoon je muil ff. Het heeft toch geen zin om iemands gevoel tegen te spreken.

3 likes

Ja idd en Joyce probeert uit te leggen waarom ze niet zo vrolijk was en Scarlet betrekt het alleen maar op zichzelf steeds. Maar ik vind het ook wel weer tof dat ze dit gewoon in de vlog laten want ja iedereen heeft weleens zulke discussies toch

1 like

Pff ik zou doodmoe worden van haar !