Ik hoop dat ze gewoon nog samen zijn maar dat ze beiden realiseerden dat ze wel ineens te vaak in beeld was en dat ze daarom een stapje terug hebben gedaan.
âIs ze zwanger of is het vetâ Dit is echt iets wat een gemene buurman die elke dag net een biertje teveel drinkt zou zeggen.
Misschien heeft ze wel nare reacties gekregen of wilt ze toch minder in beeld. Ik kan me best voorstellen dat je zoiets opeens moet verwerken
Kan iemand van ons undercover naar de eetclub die Alwin organiseert om erachter te komen of hij en zijn vriendin nog samen zijn?
alwin en zân vriendin:
- zijn nog samen
- doen een sociaal experiment
- zijn uit elkaar
- anders
0 stemmers
Ik zou het flauw vinden als het echt een sociaal experiment is. Ik bedoel, dat heeft hij toch al gedaan met Saske. Weinig origineel aan dan.
Ja same here, maar vind het sowieso wel vreemd dat ze eerst heel veel in beeld was en nu ineens bijna niet meer. Snap dat het misschien ââte heftigââ werd maar kan je van te voren ook wel weten en dat mensen dan andere dingen gaan denken, zoals nu het geval.
Ik zag van het weekend trouwens Jill met haar moeder in Nijmegen en ze was echt héél erg oranje foundation opgemaakt, zo zonde
Er komt een tv programma waarbij bekende mannen uit de kleren gaan om aandacht te vragen voor prostaatkanker. Daar kan Enzo ook aan meedoen! Hij doet tenslotte elk jaar mee met movember
In de laatste vlog van Jill wordt zo geschreeuwd. Vooral op Schiphol. Zou echt gek worden als ik die groep zou zien.
Jill zit hier toch gewoon?
Misschien niet heel fijn voor haar dat je dit zo post?
Kan gebeuren!
Ik zag gisteren in zijn stories een biljet van Mont Saint-Michel voorbij komen, waar die vriendin pasgeleden is geweest. Wat moest dat betekenen?
Waren ze niet samen daarheen?
Oh, geen idee, dat wist ik niet!
Huh hoezo kreeg ik een melding?
Ja: nieuwe tour (anticlimax)
Huh echt?
Nou een concert. One swallow doesnât make a summer.