Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ja ze is prachtig! Snap alleen echt niet dat ze zo verkeerd kunnen gaan met de foundation.

2 likes

Ja dat snap ik ook niet helemaal

1 like

Vind ik ook. Elise vind ik op Babette van Veen lijken.

2 likes

Omdat mascha een hele sterke mening heeft hierover (net als velen in dit topic, ik deel die mening ook hoor dat het niet okƩ is om over zoiets te inside-joken).
Ik ben gewoon benieuwd of mascha daar openbaar of privƩ wat over gaat zeggen tegen teske en vera, dat bedoelde ik meer.

Please don’t

9 likes

Het duurde echt mega lang voordat ik door had dat dit niet Sylvie Meis is :astonished:

1 like

Bij Nienke onder haar nieuwe post gaat het ook los, meine gute mensen hou gewoon je mond

Ok de hoeveelheid kleding die Sarah Rebecca krijgt is echt ongelofelijk. Ik kijk pas sinds kort (bij gebrek aan beter) haar vlogs en het is gewoon schaamteloos!
En ze praat zo onwijs kinderlijk, hoe oud is ze eigenlijk?

1 like

Volgens mij ook iets van 28?

Neee meen je niet!

Echt na elke 3 woorden komt het woord ā€œlekkerā€ gevolgd door een verklein woord, ā€œoutfitjeā€, ā€œwijntjeā€, ā€œjurkjeā€, "outfitje ā€œtheetjeā€. PRAAT NORMAAL.

7 likes

Wie is Nienke en waar gaat het over los

2 likes

Hahaha ja ben ik met je eens. Zou haar ook niet zo oud schatten. Maar zoals @Superkonijn zegt Lotte zou ik ook absoluut veel jonger schatten dan ze daadwerkelijk is

3 likes

Nienke plas. Deze video:

Greep uit de reacties

Ah. Wat een onbehouwen volk.

Huh wie is het dan?

Dit doet ze ook voor 2 stukjes chocolade of 2 paaseitjes, dan denk ik waarom moet dat in een bakje? Vind het een beetje mutsig ofzo, denk ik vaker bij haar: leef een beetje en doe eens wat geks ofzo.

13 likes

Monica Geuze

1 like

:scream::scream::scream:

Ik ook, of als het daar niet inpast (meestal) leg ik het op mijn buik of borst haha! Of ik maak een ā€˜kommetje’ in mijn shirtšŸ˜…

9 likes

Haha sorry maar dit vind ik vreemder dan het in een bakje doen :sweat_smile:

8 likes