@Pendule oh denk dat m’n verwachting wat hoger was waardoor ik uitging dat het op z’n minst een tour was
Ik zat youtube te verversen. Nope.
Ik zit de vlog van Melanie Latooy te kijken, maar als ze bezig zijn met de verjaardagcadeaus zijn er 3 mensen aan het vloggen (zij, Gio en haar moeder). Gezellig als je daar op visite bent en iedereen praat tegen de camera.
Volgens mij is ze ook best veel afgevallen! Dacht dat zij alleen haar neus en lippen heeft gedaan. Daar is ze iig open over.
Jaa zag net ook een story over door wie ze haar fillers laat doen
Cheese tea? Ik ben echt benieuwd hoe dat smaakt.
- Liever neptrouwen in de mcdonalds in Hong Kong met de fastfoodmedewerkers als toeschouwers
- Liever neptrouwen in Las Vegas met de foefjes als getuigen
0 stemmers
Vind je? Heb even twee screenshots gemaakt uit recente video’s (bovenste is de nieuwste, onderste een van afgelopen winter)

De belichting is duidelijk anders en ik vind het verschil sowieso niet heel groot?
Ennnn het gaat alweer over Govert en Ties, het was juist net eindelijk een beetje gezakt
moet Anna natuurlijk weer even een slaatje uit slaan. Bah, vind haar echt afschuwelijk aandachtsgeil altijd.
Echt hè. Zij is overal als de kippen bij als ze er zelf aandacht voor kan krijgen.
Ik denk haar “team”, kan me niet voorstellen dat ze dit zelf boeiend vindt maar ze zit daar idd alleen maar zodat ze views kan pakken met hun verhaal
En hij staat online, ik ga meteen even kijken.
Gewoon doen, yolo toch.
Ik denk dat het grootste verschil (bij de eerdere foto’s) sowieso de make up was, maar zie hier toch wel duidelijk een andere neus, kin en lippen, niet?
Het gaat me alleen om de huidskleur. Ze maakt zelf geen geheim van haar fillers en neusoperatie.
Het gaat om deze video
- Ik kijk altijd Bonnie’s video’s
- Ik kijk nooit Bonnie’s video’s
- Ik kijk normaal wel maar niet met clickbaittitel
- Ik kijk normaal niet maar wel met clickbaittitel
0 stemmers
Ik kijk de video dan eigenlijk niet. Sowieso heeft het weinig functie want in de reacties kan je toch wel lezen of ze nou wel of niet geslaagd is. Ik vind clickbait altijd een beetje averechts werken bij YouTubevideos.
Ik kijk de video van Denise en ik versta haar vriend gewoon niet. Irritant!
Ik vind dit niet zo irritant, als het was geweest THEORIE EXAMEN GAAT FOUT!!! dan had ik niet gekeken
Ik mis de optie af en toe.
Ik vind dit eigenlijk niet een standaard clickbait-titel. Snap wel dat je binnen zo’n video een soort ‘spanning’ opbouwt naar of je wel of niet geslaagd bent, dat maakt het toch juist leuk voor de kijker? En dan ga je natuurlijk niet in de titel zetten of je geslaagd bent of niet.