Deze reacties vind ik niet gek. Haar nieuwste vlog (van vandaag) heet “We hebben een nieuwe” en dat gaat dan over de nieuwe intro, terwijl er op de still staat “Een nieuw gezinslid!”.
Het zal niet eens in mij opkomen om iets in een bakje te doen. Iedere keer weer heen en weer lopen om het bakje aan te vullen… Mij teveel werk
Ik vind dit soort reacties (ihet licht van de kcal discussie) zo vreemd. Blijkbaar vind bijna iedereen hier dat je je niet mag bemoeien met een influencer die overmatig groot ontbijt. Tegelijkertijd mag je mensen die eigenlijk zeer normaal eten, namelijk ongeveer de aanbevolen portie, daarover “shamen”. Denk aan de boterhammen van Willemijn en de porties van Bonnie en Lotte.
Vind het zo hypocriet. Als je dus gewoon een bewust eetpatroon hebt of minder snackt dan gebruikelijk, mag daarover gegrapt worden en valt daar niemand over. Maar als je dingen eet waarvan evident is dat je ervan aankomt als dit je dagelijkse routine is, mag daar niks over gezegd worden, want degene heeft er niet om gevraagd. Volgens mij vragen de Lotte’s en Willemijns hier ook niet om.
Dit is inderdaad (dacht ik) niet de discussie. Ik graas ook de hele dag van allee zoals een klein stukje chocolade of 1 pepernoot. Niemand heeft daar wat van te vinden, ook niet bij hun. Het ging mij in ieder geval meer over het in een bakje doen van 1 of 2 stukjes van iets. En dan nog vind ik dit (zelf) een lichte discussie over iets onbenulligs. Nu wordt er inneens iets zwaars van gemaakt.
Maar de belegde boterhammen van Willemijn worden wel vaak belachelijk gemaakt.
Vind Belegd eigenlijk niet de juiste term voor die 6 korrels hagelslag die zij op een boterham doet.
Oh nee niet door jou nee! Sorry
Zijn Alwin en die meid nog samen eigenlijk?
@Tubing @Maestoso het is vanuit mij ook geen specifieke aanval op jullie beide, maar meer iets wat ik vaker zie. Opmerkingen over hoe weinig sommigen eten worden hier zeker wekelijks gemaakt.
Jullie bedoelden het anders, maar ik begreep het eigenlijk als een zelfde soort discussie. Het gaat uiteindelijk alsnog over de hoeveelheid. Want als ze meer zou pakken, had het niet raar geweest dat het in een bakje had gezeten. Terwijl je als je het in een bakje doet wel een stuk bewuster bent van wat je eet.
Ik hoop dat ze gewoon nog samen zijn maar dat ze beiden realiseerden dat ze wel ineens te vaak in beeld was en dat ze daarom een stapje terug hebben gedaan.
“Is ze zwanger of is het vet” Dit is echt iets wat een gemene buurman die elke dag net een biertje teveel drinkt zou zeggen.
Misschien heeft ze wel nare reacties gekregen of wilt ze toch minder in beeld. Ik kan me best voorstellen dat je zoiets opeens moet verwerken
Kan iemand van ons undercover naar de eetclub die Alwin organiseert om erachter te komen of hij en zijn vriendin nog samen zijn?
alwin en z’n vriendin:
- zijn nog samen
- doen een sociaal experiment
- zijn uit elkaar
- anders
0 stemmers
Ik zou het flauw vinden als het echt een sociaal experiment is. Ik bedoel, dat heeft hij toch al gedaan met Saske. Weinig origineel aan dan.
Ja same here, maar vind het sowieso wel vreemd dat ze eerst heel veel in beeld was en nu ineens bijna niet meer. Snap dat het misschien ‘‘te heftig’’ werd maar kan je van te voren ook wel weten en dat mensen dan andere dingen gaan denken, zoals nu het geval.
Ik zag van het weekend trouwens Jill met haar moeder in Nijmegen en ze was echt héél erg oranje foundation opgemaakt, zo zonde
Er komt een tv programma waarbij bekende mannen uit de kleren gaan om aandacht te vragen voor prostaatkanker. Daar kan Enzo ook aan meedoen! Hij doet tenslotte elk jaar mee met movember
In de laatste vlog van Jill wordt zo geschreeuwd. Vooral op Schiphol. Zou echt gek worden als ik die groep zou zien.