Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ja precies dat. Ik comment het ook niet onder dr video want vind haar verder zo leuk juist.

1 like

Hm maar muziek kan een video maken of breken en uiteindelijk ga jij je er zo aan storen dat je haar video’s niet/minder kijkt, dus op zich zou het wel iets zijn wat je kunt laten weten aan haar. Ik kijk haar vlogs bijna nooit, maar ze komt op mij wel over alsof ze iets met feedback doet.

2 likes

Ik vind het zo gezellig dat je er nog bent :heart:

19 likes
Samenvatting

Ja hij heeft een relatie met een reisblogster:(Laura). Hij gaat dus regelmatig op reis met haar zag ik op haar instagram.

3 likes

Hij heeft nu een baard! Hij ziet er echt gelukkig uit.

2 likes

Misschien is dit hier al besproken, maar kwam net Structuurcoach Cynthia uit Zwolle tegen in een diepte-interview over lange afstanden forenzen. Reist zij niet altijd buiten de spits en eerste klas? En ze zegt zelf in het artikel dat ze vaker met de auto reist :woman_facepalming:

6 likes

De enige plekken waar zij naar toe reist is toch Terschelling voor de tiramisu en Curacao voor de “cursus”

12 likes

Ik ga ervan uit dat zij voornamelijk buiten de spits in een vrijwel lege stiltecoupé van de eerste klas zit met een noise cancelling koptelefoon op, dat maakt het ongetwijfeld wat draaglijker dan de typische treinsituatie, haha.

13 likes

Sinds wanneer is een blogger die op totaal níet-spitstijden en totaal níet-regelmatig en -frequent met de trein naar ‘een afspraak’ gaat de aangewezen persoon om namens forenzen te spreken?? Konden ze niemand vinden om half 8 ‘s ochtends staand tussen de stoelen in een volle coupé op de lijn tussen Amsterdam en Utrecht?

75 likes

Even een #bose #sponnetje regelen, dan gaat het vast een stuk beter!

1 like
4 likes

Kan de video nu niet kijken. Zijn ze echt uit elkaar of is het clickbait?

Ik ook niet! iemand toevallig een samenvatting :blush:?

Zij heeft dat toch ook niet zomaar gefixt? Ze heeft daar waarschijnlijk hard voor gewerkt, prima toch.

2 likes

ik heb er even heel snel doorgeklikt en het is echt uit. Jammer wel

2 likes

Ze hebben het samen besloten en hij zegt ook wel dat ze samen iets moois hebben meegemaakt en dat hij dat niet wil vergeten, dus hij staat er wel volwassen in voor mijn gevoel! Denk dat het zeker een goeie ervaring was.

7 likes

Jammer voor Alwin! :pensive: Hij ziet er ook best verslagen uit in het gesprek.

Wat ik dan wel gek vind is dat hij zegt dat hij het niet zo fijn vindt dat mensen hem gingen vragen naar de relatie, en dat hij dat zelf niet zou doen enzo. Aangezien hij haar letterlijk in iedere video liet zien of benoemde en heel Instagram volgooide met foto’s van haar, is het niet heel gek dat mensen ernaar speculeren als het ineens helemaal stil is. :roll_eyes: Hij heeft haar ook zelf zo naar zijn publiek gegooid, dus dan vind ik het niet gek dat mensen speculeren dat het uit is (of ernaar vragen).

13 likes

Sorry, wat?

40 likes

Heeel veel mensen vinden dat dus wel super fijn. Het is echt een beetje een trend zoals mukbang. Er zijn echt duizenden studietubers. Ze maakt trouwens niet enkel dit soort video’s maar ook video’s met studietips. Je hebt ook studietubers die meer zelf in beeld zijn en hun leven op de universiteit vloggen. Ik vind haar dus niet zo boeiend omdat ze niet echt in beeld wil, maar ik snap dat ook wel weer voor haar latere carrière.

3 likes

Oooh wow bij mij valt nu hetzelfde kwartje. Grappig om iemand dan online weer ergens anders terug te zien

1 like