Mijn partner wilde eerst gaan huren en daarna gaan kopen maar ik wilde eerst dat we beide thuis bleven wonen om zo te kunnen sparen. Op die manier hebben we gelijk een koophuis kunnen kopen. We hadden ook wel heel erg veel geluk gehad dat we een redelijk goedkoop huisje hadden gevonden, maar we hadden er bewust niet voor gekozen om te gaan huren na onze studietijd.
Ik merk dat ik zelf een beetje treurig word doordat steeds over die huizen en ongelijkheid gaat. Ik heb dat zelf ook maar om elke keer dit leuke topic daar over te laten gaan vind ik ook jammer!
Zag op Twitter deze discussie. Ik weet niet waarom maar ik vind die Suuz altijd een beetje storend. Heb het gevoel alsof zij, als het over haar BN-er vrienden gaat, altijd in de verdediging schiet.
Zij schiet over alles in de verdediging, haha
Onze lonen liggen natuurlijk wel een stuk lager…
Drugsgebruik is in Nederland niet illegaal. Alleen handel en bezit is verboden. Poppers vallen onder de geneesmiddelenwet, en gebruik en bezit van gebruikershoeveelheden hiervan vallen niet onder deze wet. Wat ze doet (gebruik, evt bezit van gebruikershoeveelheden) is dus gewoon legaal.
Of je vindt dat ze dit zou moeten doen omdat ze een rolmodel zou moeten zijn, dat is een andere discussie. Ik vind van niet, ze is youtuber, geen schooljuf, een goed rolmodel zijn is niet haar taak en daar heeft ze ook niet om gevraagd. Ze laat op Instagram en YouTube zien hoe haar leven er uit ziet, en dit hoort daar blijkbaar ook bij. Moet ze zelf weten. Als kinderen dit niet mogen zien dan moeten hun ouders maar letten op wat ze doen (vind ik dan hè). Daarnaast snappen kinderen toch niet wat ze aan het doen is, alsof die weten daar ze aan zit te ruiken.
Haha ik snap niet zo goed waarom zij lachgas en poppers onder een andere categorie vindt vallen dan coke, heroïne en xtc. Alsof die tweede categorie allemaal heel overeenkomstig is.
Ik snap iets niet. Ik kijk het tweede deel van de serie over Jeffree en ze laten zien hoe hij de merch van James verkoopt? En dan zegt Jeffree ook nog: he is like my little brother. Maar hij heeft zich toch heel erg anti-James uitgelaten tijdens Tati-gate. Dit kan toch niet heel ver daarvoor zijn. Is Jeffree dan echt zo’n fake-ass bitch? Im shooketh.
En gaat Shane ooit stoppen met naar de wc gaan
Suuz meet wel vaker met twee maten. Dat valt mij vaak op bij discussie. Kritiek op haar leveren is onmogelijk, want je hebt gelijk haar halve tijdlijn tegen je.
Volgens mij is dit wel voor mei opgenomen
Ja dat zeg ik. Maar hoe fake is Jeffree dan dat hij meteen achter Tati stond toen zij die video uploadde.
Ja precies dit. Haar favorieten doen het altijd 100% goed, maar anderen mogen wel volledig afgekraakt worden ook (in haar columns bijv)
Sorry dubbelpost maar moet nog even deze dooddoener delen:
“We hebben de discussie afgerond want ik vind dit en dit”
Ook best wel arrogant dat je besluit of een discussie, die je niet eens zelf gestart bent, al dan niet afgerond is
Ik weet niet hoeveel fillers er in (Crea)Soofs lippen zitten, maar vind haar mond echt heel mooi.
Ik vind haar sowieso prachtig
Ik vind Shanes videos over jeffree entertaining en interessant, maar wel jammer dat het als een grote verkapte reclame voelt voor hun samenwerking (nieuw JS palette). Je voelt van mijlenver aankomen dat ze die gaan lanceren na de laatste video in de reeks. Dus heel objectief is/voelt het ook niet
Shane Dawson had toch een tijd geleden ook al video’s over Jeffree Star? Wat is het verschil tussen die en deze?
Haha, maar ze kwam hier een tijdje geleden toch ook ‘meeschrijven omdat ze het zo’n leuk forum vond’? Ze was ingeseind dat ze hier besproken werd en heeft letterlijk twee dagen gepost in de discussie over zichzelf. Maar ze kwam zich niet verdedigen, ze kwam gezellig meeposten. Echt waar.
(Kijken hoe snel ze nu weer gezellig komt meeposten.)
Ik ben het overigens niet eens per se oneens met haar in deze Twitterdiscussie.
Ik ben hier ook wel benieuwd naar.
Hoe naar is James dan wel niet geweest dat JS hierin meegaat. Neem aan dat dit stoppen hem namelijk wel geld heeft gekost.