Suuz meet wel vaker met twee maten. Dat valt mij vaak op bij discussie. Kritiek op haar leveren is onmogelijk, want je hebt gelijk haar halve tijdlijn tegen je.
Volgens mij is dit wel voor mei opgenomen
Ja dat zeg ik. Maar hoe fake is Jeffree dan dat hij meteen achter Tati stond toen zij die video uploadde.
Ja precies dit. Haar favorieten doen het altijd 100% goed, maar anderen mogen wel volledig afgekraakt worden ook (in haar columns bijv)
Sorry dubbelpost maar moet nog even deze dooddoener delen:
“We hebben de discussie afgerond want ik vind dit en dit”
Ook best wel arrogant dat je besluit of een discussie, die je niet eens zelf gestart bent, al dan niet afgerond is
Ik weet niet hoeveel fillers er in (Crea)Soofs lippen zitten, maar vind haar mond echt heel mooi.
Ik vind haar sowieso prachtig
Ik vind Shanes videos over jeffree entertaining en interessant, maar wel jammer dat het als een grote verkapte reclame voelt voor hun samenwerking (nieuw JS palette). Je voelt van mijlenver aankomen dat ze die gaan lanceren na de laatste video in de reeks. Dus heel objectief is/voelt het ook niet
Shane Dawson had toch een tijd geleden ook al video’s over Jeffree Star? Wat is het verschil tussen die en deze?
Haha, maar ze kwam hier een tijdje geleden toch ook ‘meeschrijven omdat ze het zo’n leuk forum vond’? Ze was ingeseind dat ze hier besproken werd en heeft letterlijk twee dagen gepost in de discussie over zichzelf. Maar ze kwam zich niet verdedigen, ze kwam gezellig meeposten. Echt waar.
(Kijken hoe snel ze nu weer gezellig komt meeposten.)
Ik ben het overigens niet eens per se oneens met haar in deze Twitterdiscussie.
Ik ben hier ook wel benieuwd naar.
Hoe naar is James dan wel niet geweest dat JS hierin meegaat. Neem aan dat dit stoppen hem namelijk wel geld heeft gekost.
Nou ik ben team James dus denk eerder dat Jeffree echt mega shady is
Hahaha we gaan het zien.
Team Jefree hier
En dat is eigenlijk alleen omdat ik James Stom vind.
Er is maar één verstandige keuze en dat is team niemand.
Ik vind het ook met de man - vrouw discussie. Zij wil Waylon wel het bed in trekken, maar owee als dat over een vrouw wordt gezegd.
Apart huizentopic misschien?
Ik snap deze reacties (dus niet alleen de jouwe) eigenlijk echt niet. Er is al door meerdere mensen aangegeven dat ze een rotgevoel krijgen van dit onderwerp omdat veel mensen dus moeite hebben met het kopen van een huis. Je geeft zelf al aan dat het misschien overkomt als een humble brag dus dan snap ik uberhaupt niet waarom je het opschrijft. En ik snap het eigenlijk vooral niet omdat we hier hier in een topic over youtubers en bloggers zitten.
Kijkt/luistert iemand de pyjama party podcasts van Bonnie?
Die van deze week vond ik qua onderwerp wel interessant en de gasten leken me wel leuk, dus ik heb hem aangezet. Het ging over zzp’ers trouwens met haar vrienden Marciano en Cherelle.
Maar ik vind het niet zo goed eigenlijk… Het is zo futloos en stuurloos of zo, ondanks dat er een duidelijk onderwerp is. Er zit ook zo ontzettend veel herhaling in, in ieder geval in deze aflevering. Ze had naar mijn idee minstens de helft eruit kunnen knippen en dan alsnog dezelfde inhoud kunnen hebben.
Het eindmuziekje is ook heel onheilspellend en tragisch haha.
Ik vind het tegelijk heel gekunsteld en zogenaamd nonchalant overkomen, met die pyjama’s in bed, en dan die poes die er steeds tussendoor komt en weggestuurd wordt (terwijl ik haar katten verder heel leuk vind).
Ik luister regelmatig andere podcasts en dat is ook altijd wel veel geklets, maar ik vond dit niet echt een succes.
Ik vond het onderwerp ook goed, maar ik vond de gasten een beetje beteuterd kijken en stil. Ze praten niet echt enthousiast en vol passie/inspiratie over wat ze doen. Bonnie moest echt alles uit ze trekken ofzo.