Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik wilde op de discussie reageren maar jij verwoord precies wat ik niet kon uitdrukken.

2 likes

Ze vindt zichzelf echt een fantastische juf en ervaringsdeskundige en de ouders vinden haar ook superleuk!!!

2 likes

Deze discussie is ontstaan met de vraag of Shane Dawson poor is of niet he? Maar come on 12 miljoen met worth of op de bank, die man is niet arm (nu, volgens mij is hij wel in armoede opgegroeid). Het is toch gewoon een enorme rol die hij speelt op zijn yt? En het werkt, want kijk waar hij nu is.

Hij verschuilt zich enorm achter een masker van armoede, ‘dik’ zijn en die anxiety. Daar zit allemaal een waarheid in (ooit), maar hij buit het overduidelijk uit om iets bij mensen los te krijgen. Als iemand er serieus op ingaat, zoals Jeffree, kapt hij het af met humor. Of die piloot die serieus antwoord probeert te geven op zijn vraag.

12 likes

Ik vind het sober/oncomfortabel om een appartement in het centrum van Amsterdam te huren, een hypotheek op een nog te bouwen huis in Amsterdam centrum te hebben, en nog eentje op een bunker in Den Haag, overal met de Uber heen te gaan maar daarnaast ook een auto te hebben, 3 a 4 x per week eten te laten bezorgen, 1 a 2x per dag ergens buiten de deur te lunchen of koffie te drinken, onuitputtelijke voorraden kleding te kopen, een personal trainer te hebben, minstens 1x per jaar naar Murica te gaan, plus nog 3 A 4 vliegreisjes binnen Europa te maken, allerlei dingen/onzin te bestellen via het internet en elke andere dag een beautybehandeling/bloedontgiftiging door de Uberchauffeur te ondergaan.

Dus ik snap eigenlijk niet hoe je onder de €15.000 (netto) per maand zou kunnen leven, als dit al zo minimaal is. Maarja, daar werk je dan ook zo’n 50-80 uur per week KEIHARD voor en als je die ambitie niet hebt, Tsja? Veel plezier met je bord nasi.

113 likes

Ja zij is zó egocentrisch. Ze is echt te obsessief bezig met haarzelf, ik kijk haar video’s en instastories niet meer omdat ik het echt walgelijk vind hoeveel zij praat over, met en tegen zichzelf.

6 likes

heb je een link naar dit kanaal?

Natuurlijk!

1 like

Ik ken iemand die werkt in high end winkel in de PC. Hij verdient €2400 netto op fulltime basis zonder bonus.

2 likes

Er tussenin. Hij is een visual merchandiser.

Feit blijft dat Shane niet arm is toch. Al snap ik wel dat het voor hem zuur is dat hij het minder slim heeft aangepakt en daarom minder heeft verdient dan youtubers die veel korter bezig zijn.

Al weet ik niet hoe serieus je die net worth schattingen moet nemen. In de Quote kloppen ze ook niet altijd, schijnt het.

1 like

Hoe kan Diana “maar” 50 kledingstukken hebben terwijl ze elke week nieuwe kleding koopt. :lying_face: Nu weer een shoplog op haar kanaal.

35 likes

Ik geloof er ook echt niets van

6 likes

Ik open net mijn laptop en zie dit weer staan en moet nog even reageren: het is niet mijn taak om jou uit te leggen waarom X of Y problematisch is. Jezelf informeren is je eigen verantwoordelijkheid.

3 likes

In de meeste winkels verdient een visual merchandiser net zoveel als een verkoper, wat belachelijk is want je hebt veel meer verantwoordelijkheden. Maar klopt dus niet helemaal wat je zegt (helaas)

1 like

Misschien heeft ze 50 herfstkledingstukken (Of oktoberitems) in haar kast? En de rest (zomer, winter,lente) opgeborgen.

Yes, was bij de 2 winkels waar ik heb gewerkt ook.

Oh, ik dacht altijd dat visual merchandiser een fancy woord was voor verkoopmedewerker. Omdat dat interessanter klinkt of zo

Ja zooo irritant haha ik keek af en toe wel naar haar video’s. Maar omg wat kan zij zich aanstellen zeg, ze komt zo egoïstisch over. Ik zie in de laatste vlogs dat ze het ‘juf’ zijn meer naar voren laat komen en ik heb t gevoel dat dit komt doordat Charlotte Hoeboer steeds populairder wordt (again, mijn gevoel).

#’klagen om niets’ modus uit

1 like

Oké even een leuke vraag voor de afwisseling. Je MOET met een Nederlandse YouTuber van leven ruilen maar dan moet je wel het leven leiden dat die YouTuber heeft en je mag niks aanpassen. Dus als je bijv mascha kiest, dan ben je de hele dag met krek in de sobere huurwoning aan het fluffen en squishen. En als je bijv voor cynthia kiest sta je iedere ochtend om 5 uur op voor je miracle morning en boekje en wijntje op de bank.
Voor wie kies je dan?

1 like

Ik zou toch voor Mascha kiezen want ik ben lui dus dan kan ik de hele dag op de fluffy couch liggen met grefoef. Denk dat het ook wel een aardige kerel is, maar gekke trekjes heeft.

5 likes