Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Niks natuurlijk, dat ding ligt nog steeds ergens te verstoffen :sweat_smile:

3 likes

Ja, Tim heeft groter bereik dan Sanne maar ik ben het met haar eens dat ze dan op z’n minst een vrouw moesten uitnodigen. Dat is ook wat ik dacht toen ik zijn story las.

Ik vind Tim ook tof, maar hoef ook niet 100x per jaar zijn standpunt over iets. Echt media: try harder. Er zijn zooooveel mensen die je kan spreken.

En Sanne die zich niet echt naar d’r leeftijd gedraagt, what’s new? Die comment ademt gewoon diepgewortelde frustratie. Wie was eigenlijk de ‘eerste’?

3 likes

Mascha natuurlijk

31 likes

Hahahahahah, touché :joy::joy::joy:

Ik vind het juist goed dat er mannen zijn die zich hier tegen uitspreken.

Wel eens met dat het ook anderen mogen zijn, Tim is vrij breed vertegenwoordigd

11 likes

Uitspreken is ook goed, maar bij sommige onderwerpen -zeker in dit geval- vind ik dat vrouwen veel vaker betrokken moeten worden.

Tim vindt er wat van, maar heel veel vrouwen kunnen zich letterlijk verplaatsen in die positie. Daarnaast: nodig dan een man dat verantwoordelijk is voor het concept oid. Laat zo iemand uitleggen hoe zo’n proces verloopt, of dat er ergens regels zijn over wat niet mag. Waarom is ‘nee’ geen ‘stopwoord’? Al denk ik dat er sowieso niet veel zinnigs uitkomt bij mensen die geld moeten verdienen met zoiets belachelijks.

1 like

Ik ben dus de vlog van Nina waring, vind haar trouwens zoveel leuker in haar eigen filmpjes dan in die van anderen, en man oh man wat een geld moeten zij en kelvin verdienen te zien aan hoe ze lekker makkelijk een super luxe badkamer laten ontwerpen voor hun nieuwe huis. Zoooo mooi en ben ook wel een tikkeltje jaloers.

1 like

Zie dat dit al twee dagen geleden is dus wellicht al eerder gepost. Ben benieuwd naar de naam!

1 like

Hoop dat jij stiekem Bonnie blijkt te zijn, dat zou dit bericht 30 keer leuker maken.

10 likes

Die insta spons van bibi breijman voor brabantia zijn mij echt te cringe.

Ik ben boos over d.hl aan het kijken en ik vind het echt hilarisch dat ze gewoon die hele tent leeg rausen zonder dat iemand er wat van zegt. ‘We nemen alleen dit nog even mee’

5 likes

Ik kijk nu de nieuwste vlog van Channah en Quentin (Linda Meiden) en dit keer hebben ze bij het verschonen Tiger zijn geslachtsdeel wel geblurd. Goed dat ze dat nu wel doen.

1 like

Ja :joy:

2 likes

Hierbij een soort biecht. Ik luister dit liedje nog best met enige regelmaat. Ik vind hem echt best leuk nog steeds.

29 likes

Ik heb haar drie jaar geleden eens in Rotterdam gezien en toen was ze super awkward haha. Maar misschien kwam dat wel gewoon door mij. Heb wel een selfie met haar genomen, als een echte fangirl.

Ik zag net de insta story van Lotte (lottelovesbeauty) omdat iemand een comment had gemaakt over haar lichaam en hierin vertelde ze haar mening erover. Ben het er zelf volledig mee eens, vond de comment die diegene maakte ook echt niet kunnen, ook al was het ‘‘bezorgdheid’’ maar zoiets zeggen over iemand zijn lichaam vind ik niet okay.

5 likes

Ik zat gisteren de home tour van Larissa (de?) Bruin te kijken en echt
 de hoeveelheid kleding die in haar walk in closet hangt. Ik ben in shock. Dit is toch niet normaal? Zou ze dat nou ook allemaal dragen? Ik vind deze hoeveelheid echt niet gezond.

Volgen jullie de Amerikaanse tea kanalen? Nu al een week drama over Gabbie Hanna, vond haar wel leuk maar hetgeen wat ze Jessi Smiles heeft geflikt is echt niet oké.

• Gabbie en Jessie waren vrienden, Jessie werd verkracht en Gabbie bleef omgaan met de man die haar heeft verkracht.
    Om zichzelf in een betere positie te zetten heeft ze die jessie zwart gemaakt bij vrienden.
    Gabbie had ook Trisha nog iets zwart geprobeerd te maken door tegen een gezamenlijke vriend te zeggen dat Trisha herpes had.
3 likes

Sorry, over welke basisschool gaat dit?

23 likes

Iemand het boek van Sofie/Creasoof al gelezen/doorbladerd? (Het moet niet altijd over het boek van Mascha gaan :innocent:)

2 likes