Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Nou dit is ook niet helemaal eerlijk, zo verschrikkelijk was het ook weer niet. En dus niet rot bedoeld, vanuit onwetendheid én nu verwijderd.

Ik werd net in een ander topic ook gepakt op iets, waarvan ik me later bedacht dat het niet netjes was en niet iets goeds om te zeggen en dat vond ik ook vervelend dus ik moet het even voor haar opnemen.

1 like

Maar er is toch altijd verschil in karakter. Denk dat je karaktertrekken die mensen vervelend vinden, met vloggen uitvergroot. Zo is Monica extreem laks, deelt Mascha constant stupide en wereldvreemde weetjes, Noor laat haar vriend nooit uitpraten. Kan zo bij iedereen wel iets bedenken.

3 likes

Nouja ze heeft een fout gemaakt, is daar direct meermaals op aangesproken, heeft de fout ingezien en het verwijderd. Liever toch dat mensen iets leren door ze ergens op aan te spreken dan helemaal niet.

Edit o dit is inmiddels ook een beetje spuitelf want @anon18050057 en @Calypso schreven tegelijkertijd hetzelfde.

3 likes

Wat me aan Mascha echt stoort is dat ze van alles een heel ding maakt. Zo vertelde ze in de vlog van gisteren of eergisteren dat een van de katten altijd op haar buik slaapt en dat de katten in de slaapkamer slapen. Met het oog op de zwangerschap en het co-sleepen van de baby leek dat haar echter nogal ‘een dingetje’ en ‘moesten ze nog even kijken hoe ze dat gingen aanpakken’ en ‘moesten ze dat misschien gaan afbouwen.’

Dan denk ik echt: ‘Meid, wat dacht je ervan om gewoon je slaapkamerdeur dicht te trekken?’

Maar goed, ik denk dus dat dat echt uit verveling komt. Dat je dan van de meest gemakkelijke dingen een heel project gaat maken.

30 likes

Of ze in een bullet journal gaat noteren.

16 likes

Echt, als ik Mas was zou ik inderdaad nu al gaan afbouwen, want ze gewoon in 1x de slaapkamer uitknikkeren als dat kind er is gaat echt niet werken. Alsof je met een baby nog niet genoeg slaaptekort zal hebben, dan heb je echt niet ook nog een kat/twee katten nodig die urenlang aan de slaapkamerdeur krabben…

3 likes

Ok @allen misschien heb ik dit dan onderschat, haha.

11 likes

Haha eigenlijk vind ik alleen Monica leuk van dit trio, die anderen eigenlijk ook wel een beetje irritant. Monica is inderdaad vrij lui, maar die geeft dat gewoon toe. Als diana wat zelfspot zou hebben zou het beter te doen zijn denk ik, misschien is het t feit dat ze zichzelf zo ontzettend serieus in alles nemen wat irritant is?

4 likes

Zo zijn ze volgens mij altijd. Het ziet er soms uit alsof het volume van haar lippen haar in de weg zit ofzo bij praten bijvoorbeeld. Zal niet hoor, vind ze gewoon aanwezig haha. (zou gerust willen ruilen trouwens)

Aida, zus van Anna, heeft 14h geleden (voor als je wil kijken)op haar story een foto geplaatst met alleen een string aan en met haar hand bedekt ze haar borst. Ben jaloers op haar kont. Voor broeken niet chill qua maten vinden denk ik, maar zo’n kont komt in een strakke jurk met string vet mooi uit volgens mij. Vind het met mijn kleine kont al leuk als het allemaal wat strakker en voller lijkt in een mooie lange strakkere jurk. :joy:

Weet dat Debbie’s decolleté en latex outfits ‘als moeder’ het nodige teweeg brengen hier, dus vooral niet kijken als je dat al veel vindt. Aida is ook moeder en inmiddels weten we wel dat sommigen het niet chill zouden vinden als hun moeder zoiets zou doen. :grin:

1 like

Wie?

3 likes

Nooshin, vlogt/vlogde ook. Maar nu even niet.

Oh, ik mis haar ook. Ik herinner mij een video waarin ze haar haar ging kleuren. Wat een heldin :joy:

1 like

Ik heb haar al vaker proberen op te zoeken, maar ook haar instagram staat op privé volgens mij. Zij was ook zo open, vond haar video’s echt top!

4 likes

Ja ik volgde haar ook en vond haar leuk! Heel open met haar vaginavlogs. Maar inderdaad van de een op de andere dag verdwenen. Misschien heeft het met haar studie/werk te maken? Ze deed iets met rechten dacht ik

1 like

wat hypocriet. ten eerste heeft ze op haar pagina zelf verschillende foto’s in bikini staan (ik neem ten minste aan dat het om het halfnaakte aspect gaat), ten tweede post ze dus inderdaad ook zelf deze foto (twee keer), en daarna zegt ze dat instagram steeds meer een illusie wordt? ze post zelf alleen maar geposeerde en bewerkte foto’s, helemaal prima, maar wel dom als je dan daarna de draak met “most people” gaat steken.

edit:

deze foto staat overigens uitgelicht op haar instagramprofiel, dus als ze al een punt probeert te maken met ‘what most people post nowadays’ dan slaat dat ongeveer als een lul op een kluisdeur

edit 2: wat ik vooral probeer te zeggen is dat ik het maar laf vind om het gedrag van een groep ‘anderen’ te bekritiseren, zeker als het een gevalletje pot verwijt de ketel is. idd @honey, heel ‘cool girl’

8 likes

Niemand houdt haar tegen om onderkin foto’s te maken en plaatsen

3 likes

Echt zo’n hoog “not like other girls” gehalte heeft dit :roll_eyes:

29 likes

Ik meen me te herinneren dat ze het vervelend vond dat ze tijdens uitgaan bijvoorbeeld werd herkend en daardoor vervelende opmerkingen kreeg van jongens daar vanwege het feit dat ze transgender is. Weet niet of dat de reden is dat ze alles op privé heeft gezet of ivm met haar studie (ze studeerde rechten volgens mij)

1 like

Hoop het ook niet. Wel jammer, vond ook dat ze leuke video’s had. Niet zo gemaakt ofzo