Geen vlog van Mo vandaag?
Ik heb je mening gemist denk ik! Vertel haha?
Wat een gezeik van disfordick zeg:P Ik had me juist verheugd dat ze in die vlag zou bespreken dat ze afgelopen jaar wel heel weinig routine had en vooral veel in de coffee company te vinden, maar dan gaat het over een periode van twee weken tijdens de feestdagen, get outta here.
Ja misschien speelt er meer in haar leven, maar bij diana krijg ik toch (obv haar vlogs) het idee dat ze af en toe wel erg kleinzerig is. En dat ze een tijd terug een dipje had (ok, weet niet hoe ernstig die was) is toch nog geen reden om aan te nemen dat er iets heel ernstigs speelt? We hebben allemaal toch wel eens een mindere periode of dip?
Misschien is dr laptop weer kapot
Diana haar video deed me echt aan deze quote denken. Het bevat zoveel clichés; alsof je je leven ineens op orde hebt als je een koffietje maakt, bloemen neerzet en 's avonds een maskertje opdoet
Ik vind quotes vaak verschrikkelijk, maar met deze ben ik het zeer eens.
Valt me vaker op bij influencers dat ze kleinzerig zijn. Lotte en Bonnie bijv ook.
En ja waar is de vlog van Mo???
Word besproken in het beutyblog topic.
Haha met je spoiler ga je zoveel gezeik krijgen. Als je jezelf wilt sparen, verwijder je hem.
Ik stond op het punt om een opmerking te maken.
Heb ook het gevoel dat naarmate het vloggen/bloggen langer hun fulltime baan is, dat ze ook steeds kleinzeriger worden (iig bij Lotte heb ik sterk dat gevoel)
KIJK EVEN BOVEN JE JUDGEMENTAL MUTS.
En dan bedoel ik niet naar de lange vrouwen
Een kut opmerking is nog steeds een kut opmerking als je het in een spoiler zet.
Ja misschien omdat je minder gecorrigeerd wordt door collega’s of een baas ofzo?
Ja, dat speelt ook mee denk ik. Vooral omdat ze nu dan in een soort van “bubbel” leven ofzo? Je komt in een “normale” baan natuurlijk veel in aanraking met verschillende collega’s/persoonlijkheden en hebt feedbackgesprekken met je leidinggevende etc. Nu zijn het vooral minions die commenten, maar dat gaat niet verder dan “love it!” “wat leuk!”
Denk ergens ook dat je die kleinzerigheid als volger vergroot. Ik denk dat ik binnenshuis soms minstens zo kleinzerig kan zijn als sommige vloggers, maar het is bij mij niet consequent gedocumenteerd zodat je een archiefje kan samenstellen van momenten waarop ik aan het jengelen ben om niets. Als ik een paar dagen minder lekker ga, weet bijna niemand dat. Lijkt me geen chill bestaan.
Dat weet ik maar wat dit onderwerp aangaat zijn er veel bewoordingen die heel verkeerd aan kunnen komen, ondanks de goede bedoelingen.
Je hebt het nu in de gaten, na alle reacties? Je had niet in de gaten dat het een gigantische klote opmerking was?
" Ik bedoelde het niet zo" slaat nergens op. Hoe bedoelde je het dan wel?
Ja, maar ik heb bij Monica/Mascha/Noor enz niet het gevoel dat ze dat zijn. Terwijl zij ook gewoon dagelijks/wekelijks vloggen?