@Jip @Spaarlamp ja ik mis Bas ook haha.
Jezus wat gĂȘnant
Ja het lijkt mij overduidelijk dat ze een relatie hebben maar ze doen echt alles samen? Zou knettergek worden.
Niet alleen grappig⊠
Dit ja! Ik zou het zelf ook raar vinden als een collega/ de juf van mijn toekomstige kinderen dat zou doen, maar het is wel goede reclame voor het vak. En dat vind ik wel een mooi gevolg van de vlogs. Er staan ook vaak reacties onder van âdoor jouw vlogs wil ik juf wordenâ. Ze brengt het heel vrolijk in beeld volgens mij allemaal (al weten jij en ik dat dat vaak genoeg niet zo is haha)
Oh god ik krijg de laatste tijd allemaal van die special snowflakes in mn aanbevolen. En nu kijk ik naar een meisje dat een hele week eten van to good to go eet. Opzich leuk concept maar ze probeert zo overdreven grappig en cool over te komen. En toen zei ze ineens " Ja ik heb nu iets besteld wat 10 km hier vandaan is , dus ik ga daar naar toe skeeleren"
10 km skeeleren?!?!?!?! Meid wat doe je jezelf aan.
Hahaha ik ook! Ik ging zelfs even kijken op Google maps naar een plek hier 10km vandaan om te kijken hoe ver het ongeveer zou zijn Maar dat is toch helemaal niet te doen joh?
Hu, ik zie ze nu al zigzaggend wegskeeleren met een hoop tasjes vol lege potjes, wapperend in de wind.
Heen lijkt me al heftig maar dat je dan ook nog eens helemaal terug moet pff.
Inderdaad joh hahaha
Joy is dit jaar ook reisleider bij Gogo ofzo, van die jongerenvakanties. In mijn hoofd is ze 12!!!
Ja die stond er laatst ook in maar toen dacht ik nope daar trap ik niet in youtube!
De nieuwe video van Simone Giertz is weer fantastisch, haha! Zoân bizar idee, maar het resultaat is nog echt leuk geworden.
Ha, wat ontzettend vet!
Iedereen die over de 10km skeeleren valt, toen ik nog schaatste(is dit een woord) en dus in de zomer skeelerde, was 10 km geen gekke afstand
Ik ben zelf nogal een luiaard die al kramp krijgt van het idee.
Snap ik, maar skeeleren wat iemand af en toe in de zomer doet is natuurlijk heel anders dan als je dat wekelijks traint. Je gaat ook een stuk sneller
Proefjasmijn! haha. Vond haar eerst bloedirritant, maar het is inmiddels al wat bijgetrokken 
Edit : Ik keek laatst zelfs of er al een nieuwe video van haar online stond. Deels om te ergeren, deels omdat ik deze content ook wel leuk vind.
Ze zal iniedergeval goede vrienden met Alwin kunnen worden. Maar denk dat ze zelfs voor hem to much is
Heeft iemand van jullie toevallig een influencer mer een dessenio code gespot 
De meeste desenio posters staan gewoon op aliexpress