deze stijl van editten trek ik niet, maar ik vind Alice wel heeeel leuk.
Is dit een algemeen gebruikte afkorting voor bullet journal? Ik heb hier namelijk heel andere associaties bij
Hahaha ik ook. Moest ook gniffelen om ‘mensen die decoratief bj’en’
Het ziet er ook ontzettend leuk uit inderdaad en dat doet het natuurlijk goed op social media haha.
Volgens mij heeft Ryder de website/eerste video in 2013 gemaakt, eind 2013 kwam ik het ineens tegen op internet. Toen was het nog helemaal niet zo bekend en als je mensen op social media kon vinden die het deden, volgden ze allemaal de simpele richtlijnen van Ryder. In de loop der jaren werd het steeds bekender en ging iedereen er steeds creatiever mee aan de slag. Voor sommigen werkt het extra motiverend, voor anderen weer niet. Vond het wel grappig om de afgelopen jaren dat allemaal zo te zien gebeuren in ieder geval. Uiteindelijk is de hoofdgedachte dat het voor jou werkt, dus iedereen moet ook gewoon lekker met zijn journal doen wat ie zelf wilt.
Ik vind het in ieder geval heel leuk dat het nu zo populair is en dat er zoveel inspiratie op internet te vinden is over handige pagina’s. En dat die boekjes allemaal makkelijk verkrijgbaar zijn nu haha.
en?
Leuk, ben echt benieuwd!
tsja, ik weet niet. ik ga haar nu niet ineens volgen ofzo.
in het begin van de vlog moet ze (na een intro van 5 minuten in hun woonkamer in nederland waarin ze uitlegt dat niet alle beelden rooskleurig zijn) huilen op aruba als ze erachter komt dat ze zwanger is.
Inmiddels zijn ze er helemaal aan gewend en vinden het heel leuk en zijn dankbaar.
Hoe ironisch ook dat ze de zwangerschap ontdekken omdat de ladycomp 3 gele lampjes laat zien en dat betekent “misschien zwanger”. Vervolgens doen ze 2 testen en blijkt ze zeker zwanger.
de rest van de vlog een beetje doorheen geskipt, veel huilen, veel buikupdates. lijkt me wel een leuke lieve oprechte meid, maar niet echt iemand die ik wil volgen.
Vind Monica zo lief en schattig met Zara-Lizzy in de vlog van deze week
Jaa ik ook! Monica doet het zo knap en netjes allemaal, echt respect hoor.
Bonnie maakt Nick belachelijk dat hij altijd een doekje met koud water pakt om schoon te maken. Ik moest aan de schoonmaakroutine van het forum denken (@anon86562306) en hoe je daar ook koud water moet gebruiken omdat warm water een broeiplek voor bacteriën is. Ik hoop dat Bon meeleest.
Ik hoop dat Nick meeleest en het daarom weet
wie tf is dit nu weer en wat een doos
Wat is er gebeurd met die buren? Geen zin om de video te kijken
Rare bh op links, soort gladgemaakte stukken kokosnoot
Haar fiets is gestolen en via de gps-tracker kan ze zien dat hij nog ergens in de buurt staat. Later was hij verplaatst en stond hij zelfs nog dichterbij
Oja en omdat haar fiets die op straat in Amsterdam stond voelde ze zich de halve week naar
Ooh dat weet ik nog dat werd hier toch ook besproken.
Misschien een klap van de molen gehad ofzo.
Ik snap wel dat ze zich daar kut over voelt, zo’n elektrische vanmoof kost meer dan 3000 euro en ze had hem net een week
Maar het was wel spon toch? Ja nog steeds kut maar niet dat het haar zoveel geld heeft gekost
Op instagram poste ze dat ze hem zelf had gekocht
zou ik ook hebben hoor als iemand m’n fiets van een paar duizend euro jat