Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Omg zou nooit zo een dure fiets durven kopen zou echt te bang zijn dat ie gejat wordt. Of dat er een krasje op komt. Maar ik heb dan ook geen fietsenstalling binnen dus mijn hart zou breken als dat ding steeds roestiger en roestiger wordt.
Snap dat ze zich kut voelt. Wel handig dat ze m kunnen tracken!

6 likes

Scheelt dus dat die fietsen zooo duur zijn dat je altijd een goede garantie hebt. Zit gps op dus kan worden opgespoord en ze kunnen hem van een afstand blijkbaar ā€˜locken’ zoals ik begrijp van Diana. Dat bedrijf gaat de fiets zoeken, vinden zij hem niet, krijgt Diana een nieuwe.

1 like

Dat is wel goed geregeld idd!
Zie ook dat ze een speciaal slot hebben dat je er niet op kan fietsen als je hem jat. Als ie dan toch wordt gejat dan mogen ze idd wel een nieuwe aanbieden aangezien je volgens het bedrijf echt geen zwaar slot nodig hebt.

Haha okƩ dan!

1 like

Door dit soort filmpjes heb ik ooit geprobeerd een dag lang niet te eten. Eindresultaat: misselijk, duizelig en migraine :persevere:
Maar ja, eten is natuurlijk de duivel en daar moeten we van detoxen

1 like

Eten is het nieuwe roken.

3 likes

Maar wat volgt na ā€˜ik eette X aantal dagen niet’?
ā€œik hield mijn poep in voor 7 dagen en dit gebeurde erā€¦ā€

25 likes

ā€œik keek een gespoilerde afbeelding en dit gebeurde erā€ [43% gespoilerd]

15 likes

Haha ik durf mijn oude fiets die ik kreeg toen ik naar de middelbare school ging zelfs niet buiten neer te zetten uit angst dat ie gestolen wordt. En dat ding heeft nog geen tiende van de hare gekost :joy:

Hij staat dus nog steeds bij m’n moeder thuis, te wachten tot ik eindelijk plaats heb voor 'm <3

5 likes

Ik heb trouwens het idee dat die box van Monica helemaal niet zo snel gaat. En ik vond het ook wel apart dat ze pas in deze weekvlog het magazine te zien kreeg en de box al wel een tijdje uit is.

4 likes

True love never dies

1 like

Ik zou hem ook op hoge poten gaan halen.

3 likes

Haha zo is de fiets van mijn oma ooit gestolen. Liep ze door het dorp en zag ze haar fiets ineens staan, op slot en al bij een winkel. Ze had in haar portemonnee de reservesleutel nog en heeft toen dus haar eigen fiets terug ā€˜gejat’. Dikke adrenaline rush dat arme mens hahah, want ja stel dat de dief ineens buiten kwam met zijn boodschappen terwijl zij de fiets probeerde terug te pakken. Vind ik nog steeds wel een leuk verhaal.

152 likes

Aaaah ik zie oma al helemaal wegfietsen met slippende bandjes haha

47 likes

De box wordt pas 31 januari geleverd. Dus dat duurt nog even.

Wat lijkt ze op die ene elf van vis a vis zeg.

7 likes

Oef ik hoop dat die pony nep is…

3 likes

Herkende haar ook niet :astonished:

1 like

Ja moet haast wel toch, is andere kleur haar, veel lichter
Staat niet echt top inderdaad…
Ik vind de vele mascara op dr onderste wimpers ook geen succes trouwens, veel te dik

4 likes

Haha ja ik dus ook

1 like