Oef ik hoop dat die pony nep is…
Herkende haar ook niet
Ja moet haast wel toch, is andere kleur haar, veel lichter
Staat niet echt top inderdaad…
Ik vind de vele mascara op dr onderste wimpers ook geen succes trouwens, veel te dik
Haha ja ik dus ook
Ik zie nu een nieuwe Instagram post van Billy Rose over haar nieuwe tv van Samsung. En ik zag inderdaad dat de vorige van oktober 2019 was, toen kreeg ze Philips.
Maar goed zij kan eigenlijk niks verkeerd doen in mijn ogen en ik hou ook van haar vlogs maar dit vind ik niet echt geloofwaardig.
Heb de box van Monica ook niet besteld
Vind 70 euro best duur
Voor dat geld wil ik iets krijgen wat stampvol zit met dingen waar ik iets mee kan
Maar er schijnt bijv een kimonootje in te zitten
Nou, zulke dingen zijn altijd one size, klein dus, en ik heb maat 50…
En ws is dat een goedkoop Ali ding waar ze dan een zogenaamd hogere waarde bij verzinnen
Dus uhm…ik wacht wel totdat iemand een unboxing plaatst ofzo en kijk of ik dan alsnog enthousiast raak
Dat was bij Moderosa niet Billie Rose
Ik ben aan het terug lezen en ik vind “slaat als een lul op een kluisdeur” echt een prachtige uitdrukking!
Had ik ook gepost in mommy vloggers topic. Zo ongeloofwaardig hè. Ze blijft nog steeds mn favo blogger maar daar verloor ze wel enkele punten
Wat zit haar middenrif raar op deze foto, photoshop?
Het is eigenlijk ‘dat slaat als een tang op een varken’, geloof ik!
of als een lul op een drumstel
in het engels is deze ook leuk trouwens, like a dick on a drum!
Haha ja, dat weet ik maar deze variant vind ik veel mooier!
Als een tiet op een heipaal.
Gaan we weer met de zuivelspread haha (rond 04:00). Deze soep ziet er wel beter uit dan die vorige, maar toch krijg ik een lichte error hiervan🥴
Ik moest hardop lachen om haar serieuze verbaasdheid toen ze zei dat sommige mensen (ja dat doe ik haha, alleen maar hele luxe mensen?!) met een doekje hun doucheset afnemen na elke beurt haha.
Vorige keer was het smeerkaas. Dan kan ik zuivelspread nog beter begrijpen, soort creme fraishe idee hahah
Waarom noemt hij niet welke kruiden hij bij de ui doet of op hoeveel graden de air fryer staat…
Is niet nodig want niemand ooit gaat die recepten namaken