Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Haha ik zit even op die blog te kijken en kom dit tegen:

Dit is toch geen recept te noemen :joy:

6 likes

In de preview zegt ze dat zelf ook in de tweede zin gelukkig haha #zelfkennis

1 like

image

50 likes

En maar miepen over calorieĂŤn :joy:

1 like

Dit is letterlijk hoe mijn eerste keer bbq’en met mijn schoonouders eruit zag. Zat ik daar te doen alsof taaie kip zonder kruiden eetbaar was. Mooiste is; het hele gezin lust dus geen kip. Na deze bbq snapte ik ineens waarom niet.

8 likes

Ik sta zelf voor de klas en laf kinderen en onderwijs maar ik krijg echt jeuk van de stem van dit kind

3 likes

Herkenbaar! Fijn werkje!

De meest toxic slankie reclame is wel “Gelukkig heb ik altijd nog mijn goede lijf, dus een goed leven”. Over een vrouw die het gordijn van het pashokje vergeet. Een die flirt voor haar nieuwe baan, maar per ongeluk pen op haar gezicht krijgt. Een die tijdens het flirten in de stad valt. Maar hé gelukkig zijn ze slank, dus hebben ze een goed leven. Eet slankie.

Uit protest nooit gegeten. Echt wie verzint het.

50 likes

Behalve light cola want dat is mijn afgod.

23 likes

Receptje.
Bordje.
Maaltijdje.

:cry:

5 likes

Valt me nog mee dat het nog niet weer over de tieten van Monica gaat, nav haar laatst geposte foto :speak_no_evil::see_no_evil:

4 likes

Wil je er graag wat over zeggen?

24 likes

Holykut schrok me dood van die zoetsappige kinderstemmetjes ineens. Vlogt ze nou tijdens haar schoolwerk? Vreemd.

Haha het ging wel door m’n hoofd maar wilde niet weer zo’n borstendiscussie ontketenen hier :stuck_out_tongue:

2 likes

Er zijn wel meer dingen die de kinderen niet mogen en de juf wel …

19 likes

Ik ben gewoon een oude krasse knar denk ik, want ik vind het enorm belachelijk Haha, dat dan de stagiaire de klas bezig gaat houden omdat juf ff tegen dr volgers moet lullen.

Vind al die vloggende politiemensen ook zo dom, maar dit echt een stap verder nog. Je ontkomt nergens meer aan die kutvlogs

21 likes

Die stagiaire loopt haar allereerste pabo stage. Ik vind het echt raar als je dan als begeleider aan het vloggen bent terwijl zij instructie geeft/andere taken uitvoert.

4 likes

Als het mensen aanspoort om leerkracht te worden dan ben ik voor

6 likes

Had je de reactie van Herman den Blijker ook gezien? Die vond ik pas gek.

51 likes

Wtf

1 like