Toch wel knap dat hij het zelfs dan nog over eten heeft
Omgggg Joy is zo groot
Mooie meid wel!
Maar gefilmd worden voor beeldmateriaal (neem aan voor evaluatie?) is toch echt iets heel anders dan vloggen (dat filmt immers niet jou, maar je begeleider in dit geval). Ik heb in mijn opleiding ook wel eens mijn handelingen moeten filmen, maar dan stond de camera op een statief en was er niemand bezig met duiding van de beelden (wat je bij vloggen wel doet).
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het over de linie meer positieve dan negatieve effecten heeft om in een klas te vloggen (hoe erg je het ook beperkt). Je bent er toch mee bezig en elk moment dat je er mee bezig bent, ben je niet met de klas bezig. En op zich is het mierenneuken, want ze heeft alle benodigde toestemming en de school vindt het goed. Maar vind het gewoon een raar idee dat je juf met een camera voor de klas staat en soms iets filmt voor commerciële doeleinden (dus niet om te evalueren etc). Ik heb er niks op tegen als ze met een professionele camera lessen filmt, maar dat is niet alles wat ze doet.
Maar het is niet zo dat die kinderen direct elkaar in de fik gaan steken als de leerkracht even niet vooraan de klas staat op te letten. Kinderen in de klas zijn zo vaak even zelfstandig bezig.
Ik kijk die vlogs verder niet maar vind wel dat er nu meer van gemaakt wordt dan het is. Bovendien worden die vlogs ons aangeraden op mijn opleiding dus ze doet toch iets goed.
Ik vind Enzo zijn vlogs de laatste tijd echt niet meer leuk haha. Vind die vibe tussen hem en die Myron echt een beetje irritant om naar te kijken en aangezien zij in elke video zit haha.
Zo eens
Heel erg eens. Ik vond zijn vlogs met meer Bas erin echt veel leuker!
Ik mis Bas. Bas is zo grappig.
Jezus wat gĂȘnant
Ja het lijkt mij overduidelijk dat ze een relatie hebben maar ze doen echt alles samen? Zou knettergek worden.
Niet alleen grappigâŠ
Dit ja! Ik zou het zelf ook raar vinden als een collega/ de juf van mijn toekomstige kinderen dat zou doen, maar het is wel goede reclame voor het vak. En dat vind ik wel een mooi gevolg van de vlogs. Er staan ook vaak reacties onder van âdoor jouw vlogs wil ik juf wordenâ. Ze brengt het heel vrolijk in beeld volgens mij allemaal (al weten jij en ik dat dat vaak genoeg niet zo is haha)
Oh god ik krijg de laatste tijd allemaal van die special snowflakes in mn aanbevolen. En nu kijk ik naar een meisje dat een hele week eten van to good to go eet. Opzich leuk concept maar ze probeert zo overdreven grappig en cool over te komen. En toen zei ze ineens " Ja ik heb nu iets besteld wat 10 km hier vandaan is , dus ik ga daar naar toe skeeleren"
10 km skeeleren?!?!?!?! Meid wat doe je jezelf aan.
Hahaha ik ook! Ik ging zelfs even kijken op Google maps naar een plek hier 10km vandaan om te kijken hoe ver het ongeveer zou zijn Maar dat is toch helemaal niet te doen joh?
Hu, ik zie ze nu al zigzaggend wegskeeleren met een hoop tasjes vol lege potjes, wapperend in de wind.
Heen lijkt me al heftig maar dat je dan ook nog eens helemaal terug moet pff.
Inderdaad joh hahaha
Joy is dit jaar ook reisleider bij Gogo ofzo, van die jongerenvakanties. In mijn hoofd is ze 12!!!