Super vaag verhaal. Wat ik toen dacht, en nu nog steeds, is dat het voor een grote youtuber zoals vera niet winstgevend of zaligmakend genoeg was. En ze niet langer suz omhoog wilde trekken ofzo. In de videos viel me destijds ook iets op. Die waren altijd bij vera thuis toch? 1 dag in de week kwam ze daarlangs om wat op te nemen volgens mij. Weet eigenlijk niet t meer wat ik toen precies dacht of opvallend vond maar dacht dat vera niet meer zo enthousiast was over de samenwerking. Zoiets kun je moeilijk in een blog post vermelden dus dan krijg je zoān vaag verhaal denk ik
Was dat ook niet kort nadat Suz een verschrikkelijke open brief postte geadresseerd aan een blogger met een kindje dat het syndroom van Down(?) had? Was toen best veel ophef over en ze hebben de brief uiteindelijk ook van hun site gehaald als ik me niet vergis!
Volgens mij ook. Dat was aan een blogger die ook op het egf zat (zal haar naam niet noemen), en dat Suz vond dat ouders van kinderen met een aandoening aan haar moesten uitleggen wat hun kind had oid. Heeel raar en onbeschoft.
Was een brief aan Lindsay. Haar kindje was te vroeg geboren.
Daar is flinke ophef over geweest.
volgens mij spoort die Suz niet helemaal⦠haar denkpatroon is echt uiterst bijzonder, in negatieve zin.
Oja volgens mij vind/vond ik Lindsay een van de zeer weinig integere bloggers. Niet in de laatste plaats omdat ze er ook mee is gestopt.
Oja en zij kan daadwerkelijk schrijven.
Hahaha lijkt me zo raar om er ineens achter te komen dat mijn moeder op het forum zit.
Hahaha, zo droog. Nu moet ik zeggen dat de naam Baghwan mij wel bekend voorkomt, maar Osho niet. Denk vanwege de Netflix docu(?)
Lindsay blogt tegenwoordig voor het Nibud over budgetteren. Niet zo persoonlijk als vroeger, maar ik vind het nog steeds leuk om te lezen.
Ik denk nog best vaak aan haar, ben zoooo benieuwd hoe het met hun gaat.
Ja, daar ken ik hem ook van (na googlen) met die enge bologen
Heeft Monica een nieuwe lover? Zie haar steeds met ene Barry Schneider op Insta. Nu is ze o.a. met hem op Bali.
In de vlog zei ze dacht ik dat ze met Zara-lizzy en haar moeder ging en dat het een cadeautje was voor haar moeder haar verjaardag. Toen benoemde ze wel ook al dat ze met een Barry ging lunchen.
Ik kijk nu een vlog waarin ze met Barry naar de bios gaat . En uit eten
Google leert me dat hij manager/kandidatenbegeleider is bij RTL
Ik wilde het net komen zeggen haha. Zat ook te Google stalken. Valt wel op dat hij er ineens nu is, heb zijn naam niet echt eerder voorbij zien of horen komen bij Monica.
Ohhh ja fuck dat was het dat was echt heavy
En ook verantwoordelijk voor die beruchte aflevering van de Villa maar weet niet of de die google-bronnen betrouwbaar zijn
In het media wereldje staat Barry bekend als iemand die op mannen valt. Volgens mij had hij ook een relatie.
Jessie Maya gaat een brazilian butt lift doen in Istanbul, wat heerlijk voorspelbaar, benieuwd naar het resultaat wel (daarvoor moet ze 5 kg aankomen)