Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Heb je die video gekeken? Dat maak ik er niet uit op. Ik denk dat ze zichzelf wel mooi vindt maar dit gewoon graag wil.

3 likes

Ze zegt ook dat dit niet een operatie is die ze doet om er vrouwelijker uit te zien maar gewoon omdat ze het mooi vindt.

2 likes

Misschien koppelt Diana wel aan artsen in Istanbul

Nienke Plas deelt een foto op Instagram van die kameel met twee toeristen die door zijn poten zakt want hi ha ho wat grappig. Ik heb het gerapporteerd doe eens normaal zeg

10 likes

Ocharme dat beest! Ik heb het ook gerapporteerd.

1 like

Ja dat hele programma is zelfpromotie haha

1 like

Denk het wel ja zie hem ook niet meer, maar goed ook want was echt totaal ongepast

2 likes

Ik dacht dat Jessie ergens gezegd had dat ze de manier waarop Diana BBL’s doet niet mooi vindt.

1 like

Misschien heeft ze straks ineens een docu over toeristen die op kamelen gaan en met verdoofde tijgers poserenm

35 likes

Hahaha ohja kut zij heeft ook banden met rumag en RTL dus grote kans

2 likes

Toch niet (gelukkig)

2 likes

Ik keek net dit interview met Sanny (zoekt Geluk) maar ik vind er echt een nare sfeer hangen. In de comments gaat het ook over de ā€œvijandigeā€ manier van interviewen. Kan aan mij liggen maar ik vind die Marlieke vaker heel jaloers/judgmental overkomen eigenlijk, van wat ik gezien heb dan. Sanny reageert ook beetje geĆ«rgerd af en toe (rond 27.42 bijvoorbeeld)

7 likes

poeh ik word hier echt onrustig van, totaal niet prettig om naar te kijken.

5 likes

Krijg oprecht irritaties van dit interview joh

3 likes

Wat ik wel echt zonde vind is dat ze nu op het allerlaatste moment nog 5kg moet aankomen en dan zoveel fastfood gaat lopen vreten. Er is toch iets met dat fastfood de slechte witte vetcellen in je lichaam vergroot of zelfs extra aanmaakt, en dat gezond aankomen er alleen voor zorgt dat de bruine (actieve) vetcellen groeien maar dat er dus niet meer vetcellen bij komen? Bestaande vetcellen kun je nooit meer kwijtraken. Dan heeft ze straks een mooie kont en brede heupen maar dan is het alleen maar slecht vet wat een ontzettend slechte invloed op haar lichaam heeft.

Misschien lul ik uit mijn nek hoor maar ik kan me gewoon niet voorstellen hoe deze methode gunstig is. En stel de meeste vetopslag vindt plaats rond haar organen. Dan ben je aangekomen, kan de arts er nog niet bij. Zeer interessant hoe ons lijf werkt eigenlijk…

edit: misschien is het dus juist de bedoeling om in wit vet aan te komen zodat het op zijn plek blijft zitten? Als het bruin vet is, is het dus actief en kun je het makkelijk verbranden. :exploding_head:

Ja he. Ik erger me vooral aan die Marlieke. Volgens mij wil ze doorvragen zodat het interview niet oppervlakkig blijft, maar de manier waarop vind ik echt niet chill. Heel vijandig. Op het einde lacht ze Sanny ook een beetje uit (rond 34.04)

1 like

Ja in haar eigen video’s vind ik haar (de geinterviewde) heel anders overkomen! Juist heel rustig, totaal niet hoe ze hier is.

1 like

Ik vind het zo verwarrend, al die Kaj’s.

13 likes

Wat Marlieke vraagt en zegt wijkt niet af van je hier ook leest over Sanny, haar man en haar opvattingen. Alleen komt Marlieke Sanny interviewen in haar eigen huis en dan verwacht je een begripvollere, positievere benadering als in een topic waar You Tubers en hun gedrag besproken worden.
Marlieke heeft misschien wel meegelezen op dit forum en andere vergelijkbare topics en daar haar toon op gebaseerd. Ik zou bij wel een andere moeder langs zijn gegaan, als ik die meningen deelde, in dit format, dat wel.

1 like

Sophie heeft vanochtend deze video geüpload. Super interessant vind ik wel en vind het eigenlijk voor 10.000 abonnees best wel veel.

7 likes