Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Dit, op het moment dat je je naam ergens aan verbindt, geef je te kennen op de hoogte te zijn van de gang van zaken. Zeker om zoiets simpels als een goodiebag. Dit is echt nalatigheid. Valt me tegen van haar. Ben echt benieuwd naar haar verklaring/excuses naar gedupeerden.

8 likes

Maak liever ook niet snel zo’n aanname, maar dan moet ze gewoon direct neerzetten wat er is gebeurd of gewoon niks plaatsen. Bloedirritant zulke mensen.

3 likes

Had monica die boxen niet gewoon kunnen vullen met alle shit die ze dagelijks thuisgestuurd krijgt? Dan was de kwaliteit ook beter geweest.

31 likes

JA!

Ja t zijn toch duidelijk schaafwonden die je krijgt van op je bek gaan. Ziet er erger uit dan het is hoor. #dontgiveupRomy

9 likes

PRUIKEN UIT AFRIKA TESTEN

Vriendin, echt serieus.

57 likes

“Jullie zien waar ik sta,
Ik ben in Afrika.”

16 likes

En heel even daarna: ‘We zijn weer in Nederland’. Zeg dan ook Europa.

27 likes

“Ze willen zo veel mogelijk aan je verdienen, dat is nou eenmaal hoe ze daar doen”.

Wereldbeeld op z’n kop. Wie heeft er nou verdient aan wie?

15 likes

Sarah en haar babymoon op insta… wat verzinnen ze tegenwoordig allemaal??

1 like

Van Afrika tot in Amerika.
Van naïve Youtuber met boblijn
Van Afrika tot in Amerika.
Ja, de wereld is zoveel mooier zonder deze ongein

Volgende keer maar merkins testen?

36 likes

Er was iemand helemaal niet blij dat ze haar feestje in een café vierde.

10 likes

Ik gok inderdaad valpartij met fiets. Wat een dramatisch gedoe weer.

Wat is dit nu weer voor fangirl, ze vindt alles supermooi…

Zag dit net op die Insta die gister is aangemaakt met al die klachten over die box.

Ach nu hoop ik niet dat al die mensen die kauwgom of koekje al gegeten hebben. Denk niet dat het dan nog retour kan?

18 likes

Ik snap niet dat als zijn vlogs niet komen of veel later hij dit echt bijna nooit via instagram laat weten.

2 likes

Mja die druk maak je dan alleen maar groter door niks te plaatsen.

1 like

Ja precies, die kinderen zitten er heel de middag op te wachten. Kleine moeite dan.

1 like

Echt stomme ergernis van mezelf hoor, dit. Maar ik baal altijd bij een What I eat in a day van een voorstukje waarin je alle maaltijden al ziet. Dan denk ik: ja doei nu hoef ik niet meer te kijken :S

5 likes

Nou idd valpartij met scooter. Wel vervelend voor haar hoor, maar dat suggestieve gedoe (ik zoek een ander woord hiervoor, maar kom er niet op) eromheen trek ik zooo slecht.

Want ze insinueert met dat “thank god I’m alive” alsof ze ook aangevallen/overvallen oid zou kunnen zijn, al zijn het duidelijk schaafwonden van een valpartij.

Ze kwam ook uit de kroeg toch? Zou ze misschien gedronken hebben en (mede) daardoor een glijder hebben gemaakt?

15 likes