Je ontneemt lokale Engels leraren werk, dat sowieso.
@Banananana ik weet niet welke taal het is, maar iig geen isiZulu. De eerste ochtend dat ze wakker wordt in het hotel zegt ze dat het Rwanda is.
Oh zie nu je latere berichtjes
Als het Zuid-Afrika was zou het nog een klein beetje logisch zijn, omdat Afrika in de naam van het land zit. Vind ook altijd zo opvallend dan dat deze mensen als ze naar Noord-Afrikaanse landen gaan (Egypte, Tunesiƫ, Marokko bijv) ze wel gewoon de naam van het land zeggen en niet continu Afrika.
Ik wist het ook niet, ik hoor die kindjes yebo zeggen en dat herken ik uit het Zulu. En ze zei steeds Afrika, dat ligt dichterbij Zuid Afrika dan bij Rwanda.
God, dit frustreert me zo erg. Waarom moeten witte Europeanen naar daar om die boekjes uit te delen terwijl de cameraās lopen, als de productie van die boekjes daar gebeurt?
Excuse You, ons Sophie Hol had het over de Afrikaanse tuinen van Marrakesh
https://www.instagram.com/p/BgzPR__lIXa/?igshid=17rjg7z0otkll
Noord Afrika voelt niet als iets dat dit soort mensen zouden aanduiden als Afrika, dan zouden er voor het meerendeel zwarte mensen moeten wonen.
Dat denk ik toch.
Dat zal Kinyarwanda zijn.
Bedoelde het niet vervelend hoor! Was benieuwd nav jouw post dus spoelde het filmpje door naar waar ik kindjes zag en herkende de taal niet. Typte toen mijn 1e zin en ging vanaf het begin kijken. Hoorde toen Rwanda en typte de 2e zin. Las verder en zag dat je inmiddels al had achterhaald welk land het precies was.
@Zemraluani uitzondering bevestigt de regel denk ik haha
@whatever ik denk het ook jaā¦
@Hinkje danku, weer wat geleerd
Ja dat sowieso. Weet ook niet hoe ze dat met de apk deden. Er bestaan trouwens wel echte aanpassingen voor kleine mensen zie ik net, zoals dit dus het kƔn wel op een legale, veilige manier.
Kofferbakfeestjes was inderdaad ook zoiets. Snap niet dat mijn ouders dat vroeger goed vonden. Was echt standaard bij ieder kinderfeestje zo ongeveer. Zo slecht.
Jaaa en dan slingerend over de weg en 3 keer rond de rotonde haha.
Bonnie zegt het elke keer, ook dat ze niets van haar kijkers verwacht, qua kaarten cq cadeaus, alleen kijken en evt abboneren wordt evenveel gewaardeerd.
Anderen zie ik het zelden doen eigenlijk, dat soort dingen laten zien.
Maar ik zou dat zelf nooit doen, waarom ook ? Noch iets sturen aan een you tuber noch als ik er 1 was die dingen laten zien.
Volgens mij voelen de fans van Bonnie zich heel erg bij haar en deels ook elkaar betrokken, dat vind ik wel mooi.
Dat kan maar het zou me verbazen.
Ik zie niet al haar vlogs maar ik vind dat niet bij haar passen.
Klopt! Viel me ook op en vond ik tegenstrijdig met wat ze eerder wel eens zei.
Dat stond er altijd al maar voor bedrijven, zoals bij veel you tubers.
Maar kijkers erop wijzen is wel bijzonder, die hebben er niet eens iets aan iets op te sturen, een bedrijf kan hopen op publiciteit.
Misschien een idee van haar management, om meer community te creƫren.
Lijkt mij niet nodig bij Bonnie maar goed daar denken zij vast anders over.
Ging net de hometour van Claire Lucia kijken maar meeennnnn wat praat zij vermoeiend??? De hele tijd zo geforceerd āgrappigā doen en gekke stemmetjes en accentjes. Heb het na 3 minuten alweer afgezet.
Misschien doen youtubers dit ook om te voorkomen dat mensen, die echt mega graag iets willen sturen (wat ik me sws al niet kan voorstellen, waarom zou je?), niet op zoek gaan naar/uitkomen op hun privƩ adres? Dus om te voorkomen dat er mensen aan de deur komen of er zomaar fanmail in je brievenbus ligt.
Dat zou kunnen, Mascha heeft het daar ook wel eens over hoe ver kijkers kunnen gaan.
Maar wijs je ze dan niet er juist op dat je dingen kunt opsturen / geven aan YouTubers ? Ik zou dat liever zo weinig mogelijk aandacht geven.
Ik snap dat hele fan gedoe sowieso niet, waarom zou je moeite doen of geld uitgeven aan iemand die je niet kent en er waarschijnlijk ook geen zak om geeft. Heb dat ook met artiesten, zijn maar gewoon mensen met een soort talent, zou ook niet veel geld betalen om een artiest te zien, dan zet er maar een dj neer die het nummer draait ofzo.
Ja denk dat zoān adres in de beschrijving en disclaimer in de video inderdaad misschien wel mensen aanspoort om juist iets te gaan sturen. Maar alleen een adres in de beschrijving vind ik wel een goede middenweg. Niemand leest die hele beschrijving, maar als je uit jezelf iets wil sturen dan kan je het adres vinden. En zo voorkom je dus dat mensen zelf gaan speuren naar een adres.