Ik heb echt letterlijk drie minuten geleden een bakje yoghurt op m’n bank laten vallen. Niks voor mij dit.
You’re fashion brand…
Stronger then before
Ik heb hier best bewondering voor. Dat fruitschaaltje zou bij mij al misgaan. Laat staan zoveel drinken en een mofo tajin…
Die tajine
Haha, op de foto ziet het er nog gezellig uit. In de praktijk ben je eerst heel lang bezig met alles mooi te positioneren (laken uitschudden, bloemblaadjes strooien etc.), moet je héél voorzichtig op dat bed gaan zitten en daarna niet bewegen, want anders gaat de vaas bloemen, de fruitsap of de thee gegarandeerd over de lakens en de matras .
Toen ik in Marokko was kregen we bij het ontbijt vaak een tajine met broodjes erin. Die tajine was puur ter decoratie zeg maar, niet heet zoals normaal. Ik weet niet of dat speciaal voor de toeristen is of normaal is, maar het komt in ieder geval voor.
En daarna zonder het echt te consumeren weer uit bed. Huilen
Bij mij gaan er bij het zien van die vent allerlei alarmbellen af. Dat is eigen intuitie, niet goed uit tel leggen, denk ik. Maar toen hij nog wel eens verscheen in haar vlogs, deed hij nooit normaal. En grapjes en gebbetjes zijn in het begin wel leuk, maar het was nooit leuk, altijd vervelend, negatief geladen. (mijn hemel, wat een slechte uitleg, sorry… )
Ik zou het vooral zeggen omdat het mij persoonlijk irritant lijkt om steeds van die troepjes te krijgen. Dan moet je zo geforceerd dankbaar doen en het daarna weggooien. What’s the point?
Bij Bonnie viel het me trouwens op dat ze best wat dingen krijgt van mensen die dan een webshop hebben en ik vind het wel apart dat ze dat allemaal laat zien. Alsof het fans zijn die ook toevallig een webshop hebben. Volgens mij zijn dat gewoon slimme meiden die dat opsturen voor gratis promo want Bonnie verteld er altijd bij wat de webshop naam is etc.
Influencers moeten de wereld buiten Amsterdam aan de man brengen. En een van de mensen die deze klus moet klaren was vroeger werkzaam als bedrijfsjurst.
Wat zou jij liever zijn?
- Bedrijfsjurist
- influencer
0 stemmers
Omdat ik echt niks van rechten en wetten snap
Ik hou van weinig werk doen en veel gratis shit, en net als @Vaiana verder weet ik niks van wetten enzo.
Het Groningse Bedum is een ander voorbeeld van een plek die een kans heeft om toeristen te lokken. Winfried Baijens spreekt daar de voorzitter van de lokale dorpsbelangenvereniging, Henk van der Velde. Hij ziet de drommen van toeristen al komen naar zijn Bedum, “het Pisa van het Noorden”, zoals hij het zelf noemt.
UGh niks zo vertederend als het optimisme en de grootheidswaanzin van provincialen.
Een ver van m’n bedum show. Ze hebben geeneens een slogan.
Be dum tss
Is Bedum het nieuwe Pekela?
Ik vind het echt een beetje schaamteloos dat influencers op en neer vliegen voor de release van een auto en dan doen alsof het zo enorm leerzaam en interessant was. Het is een perstrip. Je bent daar om reclame te maken en je hebt gevlogen om daar twee dagen te zijn en in de watten gelegd te worden. Laten we niet doen alsof je naar een internationaal congres over het bestrijden van een nare ziekte bent geweest.
#awarenessvoordeFordPuma
Haha ik heb zelf ook niets met auto’s dus daarom denk ik ook echt: dit klinkt vreselijk saai