Karl wil de wereld zien branden 

Oh leuk, denk dat dit de eerste podcast is van Bonnie die ik ga kijken. Wist niet dat zij met Wike en Lesley-Ann had samengewoond.
Klopt! Had ik ook.
Via YouTube geen last van gehad. Maar kan me voorstellen dat dat lastiger luisteren is (tenzij je premium hebt)
Romy (van Anna) haar nieuwe instapost met weer haar gezicht vol schrammen:
Thereās a lot of āwhat ifsā going through my mind atm, but apparently it wasnāt my time yet to leave this planet. I do think its time now to start taking care of myself again. I think it was a sign, a painful warning to listen to myself and my own feelings for once instead of keep running away. After most of the pain is gone, Iāll start doing this. We arenāt indestructable, I know that now
Die āIt wasnāt my time to leave yetā stop stop stop
Edit: er zijn ook 10 insta stories vol met selfies en videos waar ze heel moeilijk kijkt en zucht
Ah fack ik heb ook ooit een keer een scooter ongeluk gehad ik wist niet dat ik dat kon uitmelkenā¦
Oke ik hoop dat ik dit goed verwoordt, want ik bedoel het niet slecht, maar het is zo duidelijk dat zij in de knoop zit met zichzelf dat ik elke keer denk och meisje, het zou zo veel beter voor je zijn als je die social media nou es effe met rust zou latenā¦
Zit ze in de knoop met zichzelf of is dit haar ālookā? Daar ben ik nog niet over uit
Was ze dronken? Als dit een wake up call voor haar is om niet dronken op je scooter te stappen en ze zich nu realiseert hoe achterlijk dat is, hoop ik dat ze dat ook echt nooit meer doet
Er staat alleen dat ze een nasty slip heeft gemaakt met de scooter, maar ze is wel 5-10 min buiten bewustzijn geweest dus wel heftig
Wat is haar insta?
Ze gebruikt alles wat er gebeurt als excuus om ābeter voor zichzelf te gaan zorgenā. Maar ze doet t kennelijk nooit.
Dat maakt ze (of omstanders) er waarschijnlijk zelf van die 5-10min⦠geen betrouwbare meting.
Wie meldt zich vrijwillig om voor haar in de ,bres, te springenā¦
Die spoort echt niet hoor, wie geeft die meid hulp 
Ja tien minuten is echt best wel lang, dat zou niet per se een heel goed teken zijn voor de hersentjes
Romy:
HONESTLY DIDNāT THINK IāD MAKE IT PAST 27 BUT HERE WE ARE! 28 TODAY GOODBYE 27 CLUB
Ja, je bent inderdaad wel een artiest van hetzelfde kaliber als Jim Morrison, Kurt Cobain, Janis Joplin, Amy Winehouse, etc.

Jeetje die verhalen van Romy. Mijt, je hebt gewoon een klapper gemaakt met je scooter doe normaal. Ik snap het dat je er van schrikt en dat ze pijn heeft, maar jemig wat een aandachttrekkerij zeg.