Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

5 likes

Alle scooters op de weg!! Zo veel beter. Ze zijn echt hinderlijk op het fietspad.
En op de rijbaan trouwens ook.
Weg met scooters!!!

16 likes

Ik vind die bril op die foto echt niet goed eruit zien en ja ik heb ook wel eens Komono zonnenbrillen van dichtbij gezien.

I know! Maar bedoel, Hearst is partij die stekker uit egf heeft getrokken.

2 likes

Nee joh, moet veel suggestiever en dramatischer. Ook alles in caps.

KAN IK MIJN KIND WEL ALLES BIEDEN MET DEZE HANDICAP? EN NIEUWE SHAMPOO PROBEREN || OPRAH VLOG 53

12 likes

Ik denk dat Mo het wel even benoemd in haar vlog. Waarschijnlijk in de trant van: “er waren ook mensen wat minder tevreden over de inhoud”. Maar gok dat ze vervolgens gewoon voet bij stuk houdt dat het kwalitatief goede producten zijn, er ‘bewijs’ is van de waarde van de waarde van de inhoud etc. Ze zal niet snel toegeven dat er iets mis mee is, want dan haalt ze haar eigen product onderuit en zou iedereen de box terug kunnen gaan sturen.

2 likes

Die kunnen dan toch gewoon naar de La Place, thee bestellen en het gratis koekje dat ze erbij krijgen weer terug in de box doen en deze dan wel retour sturen?

18 likes

Huh? Vonneke Bonneke (van Fabiola en Famke) heeft 2 weken geleden een psychose gehad? Een GGZ centraal heeft haar schaal verhaal gelekt terwijl dat al eerder bekend was?

Hier word ik een beetje pissig van. Het is zo makkelijk om te haten op je hulpverleners en alle schuld bij hen te leggen. Veel succes met hier een zaak van maken.
Wat ze erna zegt vind ik echter nog veel kwalijker. Ze zegt dat iedereen die in een psychose belandt een isoleercel in gaat voor een week, wtf?! Dit is sowieso niet het geval en ik vind het heel kut dat ze de ggz afschildert als een of andere mensonterende instelling. Ben na vijf minuten ook gestopt met kijken.

32 likes

Ik ben weer mijn jaarlijks rondje Youtube filmpjes kijken waarin lucky bags worden geopend. Lucky bags zijn tassen die je koopt na de start van het nieuwe jaar met allemaal kleding voor een gereduceerde prijs. Dit is een makkelijke manier voor winkels om van hun oude collecties af te komen. Gewoon wat dingen in dezelfde maat of stijl in een fancy zak mikken en een prijsje erop plakken. Ik vind het vooral bijzonder dat sommige Youtubers dat ieder jaar doen, maar dan weer alles afzeiken of dat ze alleen opmerkingen maken hoeveel ze ‘bespaard’ hebben. Jas van 405050505 yen nu 3894499 yen maar je blijkt en de jas niet te passen en het is niet jouw kleur. :joy:

7 likes

Ik heb er maar 1 gepost van allen die ik had bekeken omdat je toch meestal dan automatisch een waslijst aan de rechterkant krijgt :stuck_out_tongue:

Lucky Bags zijn alleen handig als je de inhoud aan vrienden kan uitdelen en als je een bepaald lichaamstype hebt. Heb zelf van een vriendin een canvas tas uit een Lucky Bag van het Pokemon Center gekregen. Ding is superhandig en heeft korte handvaten. Verder viel de inhoud wel tegen, dus moest ik niks. Had er dus ook geen uren voor in de rij willen staan.

Mocht iemand ooit nog naar het Pokemon Center gaan, koop dan zo’n tas voor mij /einde schooiactie.

2 likes

Vervelend dat je die ervaring hebt, dat wens je niemand toe.
Ik zeg overigens nergens dat zij het niet zo ervaren kan hebben, maar ik vind het voornamelijk erg kwalijk dat zij iets neerzet als feit wat in de werkelijkheid gewoon niet zo is (en dan doelde ik dus op het stukje over psychose/isoleer).

4 likes

Ik heb niet de hele video gekeken dus misschien heb ik iets gemist, maar het kan toch zijn dat dat bij haar gebeurd is? Wij waren er allemaal niet bij neem ik aan?

Het gaat erom dat ze kennelijk stelt dat dit altijd bij een psychose gebeurt, war onwaar is.

1 like

Nou ze zegt wel, als Anna ernaar vraagt, dat dat de standaard is en dat ze pas anders werd behandeld toen ernaar buiten kwam dat ze bekend is. Echt heel kwalijk dat soort uitspraken.

2 likes

Ook bijzonder dat als ze nog nooit een psychose heeft meegemaakt, twee weken met ontslag is en nu al weet hoe het altijd gaat.
Wel naar dat het zo slecht met haar ging dat ze in een separeercel moest. Dat gun je niemand.

3 likes

Ja, maar dit is dus precies wat ik al aangeef in mijn posts hierboven. Natuurlijk was ik er niet bij om aan haar verhaal te twijfelen, dat doe ik ook nergens.

Zij zegt: ‘ik zat in een psychose, toen zat ik bijna een week in een isoleercel.’ Natuurlijk kan dat bij haar zijn gebeurd, en dat is ook niet waar ik aan twijfel.
Maar daarna zegt ze dat ze geen uitzondering op de regel was (dat in een psychose in de separeercel belanden). En dĂĄt is dus niet waar, en dat is wat ik kwalijk vind aan haar uitspraken. Er zitten hartstikke veel regels aan vast om iemand ĂŒberhaupt te mogen separeren en dat doe je echt niet zomaar. Ter verduidelijking: ik heb op een afdeling gewerkt waarbij in het hele gebouw meerdere psychotische mensen zaten, waarvoor drie separeercellen beschikbaar waren. Die waren bijna nooit alledrie tegelijk bezet. Dus het is niet zo stellig als zij zegt.

11 likes

Iemand die net van GGZ vandaan komt kun je denk ik niet aankijken op uitspraken die niet helemaal kloppen.

12 likes

Dat doen we toch ook niet? Ik ben het met je eens dat er misstanden zijn, maar ik vind het kwalijk om onwaarheden te verspreiden waardoor mensen misschien angstig voor de GGZ worden.

8 likes