Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Omg Bonnie koopt drie preien. Opschepper.

33 likes

@Flamoes ik hoor af en toe dat rechtenstudenten geen bedrijfsjurist willen worden omdat het zulke droge, saaie kost is. Klopt dat? Ben wel benieuwd waarom jij influencer hebt gestemd

Oh heerlijk: ff kijken. Een vriendin van me heeft een serieuze relatie met een ‘coach’. Van zijn site gaan AL MIJN ALARMBELLEN AF.

Maargoed

3 likes

Ik, een provinciaal in hart en nieren: Bedum is echt kut.

Maar als je een keer tips wilt over écht mooie plekjes in de provincie, hit me up (1% kans dat je hapt).

Het grootste voordeel hier: er is nog ruimte over voor ieders ego. De straten zijn leeg, de weilanden en bossen zijn uitgestrekt. Heerlijk. Echt ruimte en tijd voor jezelf. En vriendschappen zijn voor het leven, want je woont maar met tienduizend mensen om je heen. Dus zoveel mensen om vrienden mee te zijn, blijven er dan niet over.

Tevens is de nuchterheid lekker verfrissend in le provincie. Maar die gast verpest dat juist met z’n grootheidswaanzin. Chapeau.

Dit was mijn opstel. Groetsjs

33 likes

Zelfs de kerk wil niet meer rechtop blijven staan, haaah. Als mede provinciaal deel ik deze mening.

3 likes

Gemist kans! Je had moeten afsluiten met moi !

Maar eens met wat je schrijft. Bedum is verre van een mooie plek in deze provincie. Ik ken er ook nog wel een aantal veul mooiere.

4 likes

Moiiiiii

Ik hoor dat veel te weinig in deze contreien. Leef nu onderin Salland

Ik had daar familie wonen. Hoogtepunt was skeeleren op de parkeerplaats van het winkelcentrum (was in mijn herinnering superleuk). Verder geen idee wat er te doen is.

5 likes

Net de home tour gekeken van Claire Lucia. Voor het eerst dat ik een filmpje van haar heb gekeken. En had het hier al eerder gelezen maar die stemmetjes. Wat een irritant mens. Het is ook echt niet grappig
 kijkt echt heel vervelend weg.

Vind het ook vervelend dat ze helemaal niet zegt waar alle spullen vandaan komen.

10 likes

In Drenthe: een tour door oude dorpen zoals Gees, Dwingeloo, Orvelte, Havelte en Ruinen (verwacht mooie boerderijen en rustige sfeervolle straten met best leuke horeca). Assen, Hoogeveen en Emmen kun je overslaan. Hoewel Assen wel een tof museum heeft. In Coevorden hoef je alleen te zijn voor het park en de ijssalon; verder weinig te zoeken. Er is ook een hunebeddenmuseum dat echt tof is.

In Overijssel: Zwolle, Kampen en Deventer zijn heel mooi en sfeervol. Architectuur on point ook. Chille horeca ook en je kunt vooral in Deventer en Zwolle best aardig shoppen. Ook hier heb je wat leuke dorpen, maar zoiets leent zich vooral voor een Roadtrip, omdat je anders binnen 15 min wel uitgekeken bent.

Zutphen is ook mooier dan verwacht, maar wel echt klein. Hou je ook van natuurgebieden? De Sallandse Heuvelrug is prachtig en de heidevelden in Drenthe ook.

Verder nog specifieke tips nodig? Qua evenementen bestaat er ook meer dan je zou verwachten. Veel muziekdingen en etensdingen vooral.

Groningen is trouwens ook echt zo leuk, daar kun je je makkelijk een weekend vermaken. Friesland en Gelderland ben ik zelf nog aan het ontdekken.

Oh en de Waddeneilanden Schiermonnikoog en Ameland zijn <3

21 likes

Ik verhuisde als tiener naar het noorden en de jongen die zijn kluisje naast mij had zei altijd “moi”. Het heeft me een jaar gekost om te snappen dat hij gewoon “hoi/doei” bedoelde.

25 likes

Ik ben en blijf trouwe volger van Annemerel, maar nieuwe ergernis: HOE ERG kan je een samenwerking uitmelken? Echt ik boycot Huttenkase voor de rest van m’n leven na al deze instagramposts en vermeldingen in blogs en vlogs.

30 likes

Ik schrik nu gewoon als iemand dat hier gebruikt. Dat past niet ofzo.

Maar de uitspraak ‘poar neem’n’ heeft zich inmiddels zelfs tot en met provincie Utrecht uitgespreid. Da’s wel tof.

5 likes

Moeilijk irritant inderdaad. El-ke post komt het voorbij. Ik keek net haar Friday Favourites: bingo.

1 like

Die box van Monica wordt vandaag geleverd/onthuld, maar mensen zijn al vrij negatief in de comments op die instagram van the boxing club

1 like

Tsss

Schaif is laif joa!

Mooi, ik lees net dat iemand een pakje kauwgom en een koekje erin had zitten.

2 likes

Dwingeloose heide en het Bargerveen gebied zijn leuk om te wandelen. En de bossen bij Gees.

Wandelroutes zijn super makkelijk te vinden :blush:
De uiterwaarden van de IJssel zijn ook mooi (ten noorden van Deventer). En er zijn wat kasteel routes te vinden als je googelt. Dalfsen en Ommen zijn ook mooie wandelgebieden en leuke dorpen.

Edit: als je in Deventer bent, kan ik een gratis wandeltocht aanbieden haha. Done by me myself and I als ik tijd over heb

6 likes

Tussen Dalfsen en Ommen heb je een mooie NS wandeling, @Shadina. Je komt dan ook langs Vilsteren, daar kan je lekker koffie drinken / lunchen bij De Klomp.

3 likes

Wow hoe lang heeft het leveren van die box wel niet geduurd? Voor mijn gevoel is het al meer dan een maand geleden toen ze hiermee kwam

1 like