Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Dit ja! Zo irritant. Moet wel heel veel verdienen, want zo speciaal is dat spul toch niet…

Hahaha Dhr. Iedereen ziet dat je gewoon Danny heet hoor.

111 likes

jaaa je hebt bij de rand van Dwingelo (waar je kan wandelen langs die enorme radiotelescopen, ook leuk om te zien trouwens) ook een hele schattig pannekoekrestaurant, De Bospub. Heel idyllisch vond ik dat.

5 likes

“Heb hier een teleurstellende dochter zitten”

Is wat mijn vader over mij zou zeggen, maar niet wat deze man wil zeggen gok ik.

253 likes

Hahahaha omg had ik niet eens gezien. Lekker bezig dennieee

12 likes

Klopt in mijn geval alleszins! Advocatuur vond ik zelf veel aantrekkelijker qua job :smiley:

1 like

wel sneu voor die teleurstellende dochter

12 likes

Vond het hele idee van die box al dom. Misschien komt het wel bij BOOS :joy:
Ze had beter gewoon dat tijdschrift uit kunnen brengen dat had beter gelopen

8 likes

Nou ik vind dit wel een heel lief berichtje, zo’n vader wil ik ook wel. Hij heeft ook gewoon gelijk, vind ik.

65 likes

Haha ja die hadden laatst ook zo’n aflevering.

3 likes

Daar zeg ik toch niks over?

Het valt allemaal reuze mee. Ik zag ooit een adder en rende weg en leef nog steeds

1 like

de (meer dan 500) reacties bij de boxing club zijn inmiddels uitgeschakeld…

zo heerlijk als je in het echte leven ook zo met feedback en kritiek om zou kunnen gaan. dat je een zeikende collega mute ofzo.

69 likes

Ah wat triest zeg. Las echt veel negatieve comments en daar reageerden ze steeds met dezelfde tekst op. “kijk even ons story’s want veel meiden zijn wel blij :heart:

2 likes

ja heel professioneel wel en complete dooddoener.

12 likes

Oh dat wilde ik ook niet suggereren :crazy_face: Ik reageerde gewoon :grimacing:

Er staat (elke 50x dat het erover gaat) wel bij dat het meeste niet gesponsord is. Ik merk dat ik sowieso weer een beetje afhaak omdat er zoveel herhaling zit in video’s en artikelen. Was een tijdje ook rustgevend ofzo haha maar ik neem weer even pauze.

Onder haar laatste foto staan een aantal reacties over de box

27 likes

Normaal zou ik nooit een video tippen van Rebecca denise maar zij heeft een unboxing geüpload van haar doos. Echt die kauwgom hahaha doe dan gewoon niks https://youtu.be/gi_HP5sVp74

9 likes

Is deze video nieuw? Ik kan m niet vinden