Hahahaha dat koekje wat je gratis in een café krijgt. Hoe verzinnen ze het?
‘Hoe laat je tienermeisjes chanteltas nr. 4 sponsoren’ ~ De momobox.
Wow ik had dit niet van Monica verwacht. Wat een afgang zeg. Ik hoop dat de klachten serieus worden genomen en iedereen een (groot) deel van zijn geld terugkrijgt
Ik weet nou niet zo goed wat ik van Leonie van gewoonwateenstudentjesavondseet vind. De helft van de posts en recepten maakt ze niet zelf en dan heeft ze een recept van gisteren, raadt ze het niet aan en zegt ze dat het een flut recept is. Post het dan niet?
Oh wat erg, dat ze hier ook mee akkoord gegaan is. Dit zou ze zelf ook voor geen goud willen krijgen. Echt niet oke!
Zat er ook een bus van in
Adhv de waarde genoteerd naast de SachaJuan shampoo (€ 6) ga ik ervan uit dat het een sample size is terwijl hier toch echt een full size afgebeeld staat:
En zolang er niet staat dat de afbeelding niet bindend is, is de afbeelding volgens mij wél bindend… Ik zou iig een full size eisen haha.
Ik snap ook niet zo goed waarom ze hebben gekozen voor boxen met verschillende producten erin. Ik zou iedereen precies dezelfde producten geven en 1 lijn trekken
Grappig dat ze zegt dat ze nooit zo lang op zoiets moet wachten, behalve een Ali express bestelling. Tjah die kimono en oorbellen moesten natuurlijk nog binnen komen van Ali express
Wat een gênante vertoning die box. Zij is ook wel echte Monica fangirl zo erg als ze alles nog probeert goed te praten. Je zult er maar 70 euro voor neergeteld hebben.
Ja dat zou best kunnen. Maar aan de andere kant, als je je naam/imago aan zo’n box hangt wil je toch tot in detail weten wat erin zit?
Ik zou het ook wel heel jammer vinden van Mo als ze het wel wist. Ben benieuwd of ze nog gaat reageren.
Weekend.
Oh wacht.
Sensatie.
Nog beter
Sinds de TMF agenda met cadeaubox al
Ergens denk/hoop ik gewoon dat monica het niet wist (met name zonnebril)
Ze komt op mij altijd wel redelijk betrouwbaar over.
@Calypso eens, ik vind het ook naief hoor. Maar stel nou dat dat zonnebrilmerk haar een mooie zonnebril heeft laten zien (ipv de toegestuurde zooi), en de kimono er precies hetzelfde uitzag als degene die zij had. Kan ik me voorstellen dat ze akkoord ging.
Ach wie ben ik ook aan het verdedigen nu
Ik denk ook dat ze heel naief is geweest en het misschien zelf wel wist. Ik bedoel 60euro designer earlg access voucher??? Dat moet ze wel geweten hebben.
Je zou toch ook denken dat er zo’n soort zonnebril in zou zitten, dit is het enige soort dat zij draagt (niet dat ik met zo’n bril heel blij zou zijn)
Haha! Ik zou zelf gewoon best influencer willen zijn. Geen vlogger maar insta model. (Heb ik alleen helaas het hoofd en het lichaam niet voor.)
Er zijn wel ‘echte advocaten’ die een beetje neerkijken op bedrijfsjuristen omdat het geen ‘echte advocaten’ zijn dus misschien komt het daar vandaan? Persoonlijk vind ik dat echter altijd een beetje treurig want het is helemaal niet minder maar gewoon een andere keuze.
Ik ken haar niet, maar wat is zij snel tevreden. Een foto van Mo is meteen ‘love it’
Jongere meiden zullen dan wel écht fan zijn.
Nou ik snap het wel, ze is toch ook bloedje mooi