Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ooit was er in Amerika zo’n wedstrijd van wallmart dat pitbull zou optreden in een wallmart waar het meeste op gestemd werd.
Toen heeft Reddit hem naar een of andere uithoek van Alaska gestuurd, in de winter, waar geen hond woont.

Als we hier nou ook mogen stemmen kunnen we haar naar Charleroi sturen, dat is de lelijkste plek van Europa.

187 likes

Ik snap sws dat als je mensen erin wilt luizen dat je het op zon domme manier. Oke als je alles voor een tientje inkoopt en voor 70 verkoopt maar koop dan mooiere dingen in. Koop eerst wat verschillende dingen kijk wat het meest legit lijkt. Koop dan alles in en als het in nederland is dan pas die box maken en verkopen.

3 likes

Ik bedoel dat ze zo blij (snel tevreden) is met een foto/tijdschrift van haar, niet dat Mo niet mooi zou zijn o.i.d. :sweat_smile:

Dat doen ze natuurlijk zodat veel mensen reageren op hun gesponsorde post. Echt zo’n trucje om een “succesvolle marketingcampagne onder millenials met hoge engagement!!!” Te krijgen. Maar ook dom, want waarom zou je erop reageren, wat hebben haar volgers hieraan? Als ze nou nog iets konden winnen.

1 like

Ja

Ja dat met die flutrecepten begreep ik ook nooit. “Ik heb gister dit en dat gemaakt, zo maak je het, oh het was trouwens super smerig”. Wat heb je aan een vies recept?? Sowieso dat zij niet echt van koken hield of het kon stond me af en toe een beetje tegen, gezien haar hele blog daaraan gewijd was

1 like

Haha ze is echt een beetje mijn love to hate-blogger. Ben gewoon strontjaloers op hoe zij nog steeds kan teren op die site :see_no_evil: (Maar toch blijven volgen he)

2 likes

Hoe kan je een tweeling plannen :sweat_smile: Ja, IVF, maar als het niet kan kan het niet

23 likes

Ze weet hopelijk wel dat je er niet echt voor kan kiezen om een tweeling te krijgen, toch?

10 likes

Gewoon visualiseren. Als je het maar graag genoeg wilt…

29 likes

Dan voelen die kinderen dat ze jou moeten kiezen zeker

2 likes

Haha op nr 15 een stabiel gezin

32 likes

als je maar graag genoeg wil doen je eierstokken vanzelf mee! :pray:

Oh ja, natuurlijk, die was ik even vergeten. Gewoon visualiseren, en voor je het weet ben je zwanger van een tweeling.

Is zij op d’r hoofd gevallen ofzo

5 likes

Zij, relatiecoaching? Was ze niet bijna uit elkaar met dr vriend toen ze zwanger was?

Oh ja sorry dat maakt haar natuurlijk eRvArInGsDeSkUnDiGe.

63 likes

Tering gaat ze ook nog wat voor een ander doen?

21 likes

Leren hoe je ook deze doelen kunt stellen. Als je betaalt natuurlijk.

2 likes

Haha doet me denken aan toen het internet mocht beslissen over de naam van een nieuwe research boot. Het werd Boaty McBoatface.

35 likes

Ik val de laatste tijd in slaap met video’s van meisjedjamila (of moet dit in het biechttopic :joy:) maar ik ben er echt door gefacineerd! Vraag me echt af of ze 100% een typetje doet, en hoe ze in het normale leven is. Ze houd alles zo enorm gescheiden, en dat vind ik mega knap. Maar ben dan wel mega benieuwd of ze bijvoorbeeld al getrouwd is ofzo, haha.